هر آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

لیزر موهای زائد یک جایگزین ایده آل برای اصلاح یا اپیلاسیون است که راه حلی دائمی برای موهای ناخواسته ارائه می دهد و در طولانی مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. در کلینیک مراقبت از پوست پرفکسیون، ما جدیدترین لیزر درجه پزشکی را برای حذف دائمی موهای زائد ایمن و موثر برای مردان و زنان در کلگری ارائه می دهیم. ما در این مطلب به مبحث هر آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

هر آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

برخی از مزایای باورنکردنی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • کاهش دائمی رشد مو
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملا بدون درد
  • پوستی صاف در تمام طول سال

متخصصان مراقبت از پوست ما قادرند لیزر موهای زائد را با رنگ، تراکم و درشتی موهای شما سفارشی کنند تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورند.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش سریع، بدون درد و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. پرتو لیزر بدون ضرر از سطح پوست عبور می کند و توسط رنگدانه در فولیکول مو جذب می شود. لیزر به فولیکول آسیب می رساند به طوری که دیگر مو تولید نمی کند.

لیزر موهای زائد واقعا چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد با تمرکز یک پرتو نور بر روی ناحیه مورد نظر عمل می کند. نور از پوست عبور می کند و رنگدانه تیره فولیکول مو را هدف قرار می دهد و باعث گرم شدن آن و در نهایت تخریب فولیکول می شود. لیزر موهای زائد بسیار بدون درد است اما شدت آن بسته به رنگ موی بیمار متفاوت است.

بعد از لیزر موهای زائد چه اتفاقی رخ می دهد؟

پس از لیزر موهای زائد، پوست شما ممکن است برای چند ساعت قرمز یا صورتی شود. پوست در نهایت به رنگ طبیعی خود باز می گردد. برخی افراد پس از درمان دچار سوزش پوستی می شوند. این احساسات معمولاً در عرض 24 ساعت از بین می روند. پس از از بین رفتن موها، این روند کامل می شود و می توانید زندگی خود را همانطور که به طور معمول انجام می دهید ادامه دهید.

سوال های متداول در مورد لیزر موهای زائد

در کلینیک مراقبت از پوست پرفکسیون، ما می خواهیم که بیمارانمان با تصمیم خود برای رفع موهای زائد کاملا راحت باشند.

در اینجا برخی از متداول ترین سوالات در مورد خدمات لیزر موهای زائد ما وجود دارد:

  1. از کدام سیستم لیزر موهای زائد استفاده می کنید؟

در کلینیک مراقبت از پوست کلگری، ما از سیستم پیشرفته لیزر موهای زائد سینوسور استفاده کردیم.

Cynosure با استفاده از یک سیستم دو موج پیشرفته و پرقدرت، انرژی را سریعتر و موثرتر برای بهترین نتایج حذف موهای زائد ارائه می کند. برخی از مزایای این سیستم عبارتند از:

  • توانایی درمان نواحی بیشتر در یک جلسه
  • ایده آل برای بیماران با پوست روشن یا بسیار حساس
  • از نظر بالینی ثابت شده است که برای بیمارانی با پوست تیره تر موثر است
  1. در جلسه حذف موهای زائد چه اتفاقی رخ می دهد؟

لیزر موهای زائد یک تکنیک پزشکی غیر تهاجمی برای کم شدن دائمی رشد مو های زائد است. در طول جلسه حذف موهای زائد، پرتو لیزر از طریق پوست به فولیکول های مو منتقل می شود.

گرمای شدید لیزر فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهد و به آن آسیب می‌رساند و از رشد مو در آینده در ناحیه درمان جلوگیری می‌کند.

  1. آیا همه موها قابل درمان هستند؟

در کلینیک مراقبت از پوست خود، می‌توانیم از سیستم لیزر موهای زائد سینوسور برای بسیاری از نواحی بدن از جمله:

  • صورت (لب بالایی، چانه، گونه ها)
  • بیکینی
  • زیر بغل
  • پاها
  • بازگشت
  • اسلحه
  • قفسه سینه
  • ریش
  1. آیا من می توانم برای لیزر موهای زائد اقدام کنم؟

ما لیزر موهای زائد را برای مردان و زنان با انواع مختلف پوست ارائه می دهیم. اگر می خواهید از شر موهای زائد خلاص شوید، کاندیدای خوبی برای حذف دائمی موهای زائد هستید.

  1. آیا دردناک است؟

Cynosure یک سیستم لیزری پیشرفته است و عملاً بدون درد است. در واقع، این تجربه بسیار خوشایندتر از اپیلاسیون، موچین یا الکترولیز است که برای پوست بسیار مضر است.

در حالی که هر بیمار سطح متفاوتی از تحمل درد را دارد، متخصصان پوست ما هر کاری که می توانند انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که در طول درمان رفع موهای زائد احساس راحتی می کنید.

  1. برای آماده شدن برای لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

اولین قدم در درمان لیزر موهای زائد، انجام پچ تست است. این برای اطمینان از اینکه پوست شما برای لیزر مناسب است و تنظیمات دستگاه مطابق با نیازهای شخصی شما است.

اگر موهای خود را دکلره کرده اید، قبل از اقدام به لیزر، باید اجازه دهید رنگ طبیعی آن رشد کند. علاوه بر این، شما باید شب قبل از درمان موهای زائد خود را اصلاح کنید و از استفاده از دئودورانت ها یا سایر محصولات پوستی در روز جلسه خودداری کنید.

  1. به چند جلسه رفع موهای زائد نیاز دارم؟

تقریباً 6 تا 8 جلسه درمان طول می کشد تا از روش لیزر موهای زائد خود به بهترین نحو بهره مند شوید. لیزر موهای زائد صورت هر 4 هفته یکبار و درمان های بدن هر 6 هفته یکبار انجام می شود.

  1. آیا عوارض جانبی دارد؟

زمانی که لیزر موهای زائد توسط یک درمانگر ماهر و آموزش دیده انجام شود، به پوست شما آسیب نمی رساند. هر گونه عوارض جانبی مانند قرمزی یا تورم حداقل است و بسته به نوع پوست شما فقط چند ساعت طول می کشد.

  1. چه زمانی نتایج درمان خود را می بینم؟

پس از درمان موهای زائد، برخی از موها بلافاصله می ریزند در حالی که ممکن است ریزش برخی دیگر تا 14 روز طول بکشد. می‌توانید در بین قرارهایتان از پوست صاف و بدون مو لذت ببرید و رشد مجدد احتمالاً روشن‌تر، ظریف‌تر و پراکنده‌تر خواهد بود.

  1. مراقبت های بعد از آن چیست؟

تا چند روز پس از لیزر موهای زائد، از تحریک حرارتی مانند حمام یا دوش آب گرم و سونا یا بخار پرهیز کنید. در طول مدت درمان، به خاطر داشته باشید که از SPF 30 استفاده کنید تا از پوست خود در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *