مزایا و معایب لیزر موهای زائد - لیزر موهای زائد در کرج و تهران - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

اصلاح و موچین زمانی با اپیلاسیون جایگزین شده بود. اما امروزه اپیلاسیون با روش های نوآورانه لیزر موهای زائد جایگزین شده است. از بین بردن موهای زائد زمان بر است و نگهداری مداوم آن یک درد کامل است. فرقی نمی‌کند که چه سعی می‌کنید چه اصلاح، اپیلاسیون یا موچین، موها همیشه همراه با برآمدگی‌های تحریک‌کننده و موهای زیر پوستی رشد می‌کنند. ما در این مطلب به مبحث مزایا و معایب لیزر موهای زائد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش نیمه دائمی برای هدف قرار دادن فولیکول های مو و از بین بردن آنها در ریشه آنها برای جلوگیری از رشد مجدد مو ارائه می دهد.

با این حال، مانند بسیاری از روش های حذف موهای زائد، لیزر حذف معایبی دارد.

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که با استفاده از دستگاهی که یک پرتو متمرکز نور (لیزر) تولید می کند. که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود، موهای زائد را از بین میبرد. انرژی نور به گرما تبدیل می شوند که به فولیکول های مو صدمه می رسانند. و از رشد دوباره مو در آینده جلوگیری می کنند. دقت به این نکات الزامی است که لیزر موهای زائد یک راهکار دائمی نیست. و تنها رشد مو را برای زمان زیادی به تاخیر می اندازد.

مزایای لیزر موهای زائد در تهران و کرج

استفاده از لیزر برای رفع ملایم و در عین حال موثر موهای زائد مزایای متعددی دارد. این مزایا عبارتند از: 

  • حداقل زمان از کار افتادگی: کمترین زمان استراحت و بهبودی مرتبط با لیزر موهای زائد وجود دارد. در بسیاری از موارد، بسته به میزان درمان، می‌توانید به زندگی عادی بازگردید و فعالیت‌های روزمره خود را ظرف چند ساعت پس از عمل از سر بگیرید.
  • دقت قابل توجه: با فناوری لیزر مدرن امروزی، ارائه دهنده شما می تواند مناطق را با دقت قابل توجهی هدف قرار دهد. این بدان معناست که نتایج بهینه را آسان‌تر، سریع‌تر و با زمان توقف کوتاه‌تر دریافت می‌کنید.
  • سریع و موثر: از آنجایی که لیزرهای ما بسیار دقیق هستند. درمان سریع و موثر است و به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری به اهداف کاهش موهای خود برسید.
  • مقرون به صرفه: چقدر عالی است که دیگر برای اپیلاسیون دردناک پول خرج نکنید؟ یا ساعت های بی پایانی را صرف کندن و تراشیدن بکنید؟ با لیزر موهای زائد موثر که به طور دائم رشد مو را کاهش می دهد. دیگر نیازی به هزینه کردن دیگر برای درمان های بعدی رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون نخواهید داشت.
  • نتایج حرفه ای: ارائه دهندگان ما در مرکز پوست جراحی به طور کامل نحوه استفاده از فناوری لیزر برای دستیابی به اهداف بیمار را درک می کنند. ما بسیار با تجربه هستیم و می‌توانیم به شما کمک کنیم در کمترین جلسه ممکن به نتایج قابل توجهی برسید.
  • درمان های سریع: جلسات لیزر موهای زائد را می توان در کمتر از 15 دقیقه بسته به ناحیه ای از بدن که تحت درمان قرار می گیرید انجام داد. همچنین نیازی به زمان استراحت نیست که به شما امکان می دهد پس از درمان به فعالیت ها و وظایف روزانه خود ادامه دهید.
  • دیگر ماندگاری رویش مجدد موها وجود ندارد: اکثر روش‌هایی مانند اپیلاسیون و موچین به مقدار مشخصی رشد مجدد مو نیاز دارند تا به طور موثر موها را از بین ببرند. با لیزر موهای زائد، دیگر لازم نیست منتظر رشد مجدد مو باشید تا بتوانید همیشه از پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید.
  • درد کمتری نسبت به سایر روش های حذف مو: بر کسی پوشیده نیست که اپیلاسیون می تواند فوق العاده دردناک باشد. اگرچه لیزر موهای زائد 100% بدون درد نیست. اما اکثر بیماران آن را قابل تحمل تر از اپیلاسیون توصیف می کنند. یک تکنسین همچنین برای کاهش هر گونه احساس درد یا ناراحتی، محلول های بی حس کننده را در ناحیه تحت درمان ارائه می دهد.

معایب لیزر موهای زائد

  • این یک فرآیند طولانی است: اگرچه یک جلسه ممکن است کمتر از پنج دقیقه طول بکشد. برای دیدن نتایج طولانی مدت نیاز به جلسات متعدد در طول چند ماه است. توصیه می شود که فرد بسته به نوع مو و نوع پوست خود 4 تا 8 جلسه درمانی دریافت کند. این جلسات باید 3-4 هفته از هم فاصله داشته باشند تا از نتایج دقیق اطمینان حاصل شود.
  • گران قیمت: هزینه های اولیه درمان لیزر موهای زائد به هیچ وجه جایگزین ارزان تری برای روش های اپیلاسیون یا اصلاح نیست. لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری زیبایی است و هزینه های اولیه آن بسیار گران تر از خرید یک بسته تیغ از داروخانه محلی شما خواهد بود. با این حال، در درازمدت به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه خدمات اپیلاسیون یا خرید مکرر بسته‌های تیغ، در درازمدت مقدار قابل توجهی پول پس انداز خواهید کرد.
  • مراقب تکنسین های آموزش ندیده باشید: اگر درمان توسط یک تکنسین آموزش ندیده انجام شود. ممکن است در اثر استفاده نادرست از لیزر دچار اسکار و سوختگی شوید. قبل از شروع درمان، در مورد تکنسین تحقیق کنید و از واجد شرایط بودن و داشتن گواهینامه های مناسب اطمینان حاصل کنید.

خطرات لیزر موهای زائد

خطرات لیزر موهای زائد بسته به رنگ مو و پوست، نواحی تحت درمان و سایر متغیرها متفاوت است. پوست به صورت طبیعی تیره یا برنزه شامل رنگدانه زیادتری است. و می تواند انرژی نور زیادتری را از لیزر درمانی جذب کند. اگر پوست تیره‌تری دارید، پزشک امکان دارد گزینه‌های درمانی دیگر یا لیزر ملایم‌تری را برای جلوگیری از احتمال آسیب پوست یا نتایج بی‌اثر توصیه کند.

جراحان پلاستیک با تجربه و دارای مجوز اقداماتی را برای محافظت از سلامت و ایمنی شما در طول هر عمل انجام می دهند. پزشک وضعیت، سابقه پزشکی و اهداف شما را ارزیابی می کند تا ببیند آیا لیزر موهای زائد ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد یا خیر.

خطرات بالقوه لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • تورم و التهاب اطراف فولیکول های مو
  • تغییر در رنگ – به خصوص اگر پوست تیره تر باشد
  • پوست خراش برداشته
  • تاول و پوسته
  • جای زخم
  • بافت پوست تغییر می کند

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *