لیزر موهای زائد - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث لیزر موهای زائد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد

حذف دائمی مو باید از ” کاهش دائمی مو “ متمایز شود .
این نیاز به درک چرخه فیزیولوژیکی مو دارد. فتوترمولیز انتخابی جذب لیزر را فقط توسط کروموفور هدف و آسیب میکروسکوپی بعدی به بافت مربوطه تضمین می‌کند. بنابراین به کاهش رشد مو پاسخ می‌دهد.

لیزر کاهش موهای زائد

بنابراین جلسه لیزر در مرحله رشد مو برای پاسخ بهتر توصیه می شود. رنگ پوست و مو و همچنین ویژگی های ساقه مو در درمان موفقیت آمیز لیزر موهای زائد نقش دارد. لیزرهای مورد استفاده در رفع موهای زائد بسیار زیاد است.
انتخاب لیزر به نوع پوست و نوع مو بستگی دارد.

قوانین کلی که در لیزر موهای زائد باید رعایت شود عبارتند از:

  • علت هیرسوتیسم/هیپرتریکوزیس را مشخص کنید.
  • نوع رنگ پوست را رعایت کنید.
  • موهای تیره ضخیم تر در مقایسه با موهای نازک هدف آسان تری هستند.

دلایلی که باید لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید

هم خانم ها و هم آقایان ممکن است موهای ناخواسته صورت یا بدن داشته باشند که می توان آنها را با لیزر از بین برد. رنگدانه مو، نه رنگدانه پوست، حتما نور را به خود جذب کنند. بنابراین، لیزر موهای زائد معمولاً با تضاد بیشتر بین رنگ مو و رنگ پوست بهتر عمل می کند.

بیمارانی که تضاد کمی بین رنگ مو و پوست دارند، در معرض خطر بیشتری برای آسیب پوست هستند. لیزر موهای زائد با رنگ‌های روشن‌تر مانند بلوند، قرمز، خاکستری و سفید کمتر موثر است.

مناطق درمانی رایج عبارتند از:

  • زیر بغل یا بازو
  • بازگشت
  • خط مایو
  • قفسه سینه
  • صورت، مانند چانه و لب بالایی
  • پاها
  • گردن
  • شانه ها

لیزر چگونه و در کجا انجام می شود؟

لیزر را می توان در تمام قسمت های بدن، جایی که موهای شما رشد می کند، انجام داد، یعنی صورت، بازوها، پاها، لب بالایی، شکم، پشت و غیره.

لیزر چگونه کار می کند؟

پرتو نور لیزر توسط ملانین مو جذب می شود، بنابراین بدون آسیب رساندن به پوست اطراف، روی ریشه مو کار می کند، بنابراین موها را از ریشه کاهش می دهد و از رشد بیشتر جلوگیری می کند.

درمان چقدر طول میکشد؟ آیا دوره درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است؟

فاصله معمول بین هر جلسه 4 تا 6 هفته است که ممکن است بسته به ناحیه تحت درمان متفاوت باشد. اگرچه کاهش قطعی رشد مو در جلسات اولیه که حدود 6 تا 8 جلسه است مشاهده می شود. جلسات پیگیری هر چند ماه یکبار بسته به رشد مو لازم است که در افراد مختلف متفاوت است.

انتظار چه چیزی

آماده سازی

تیم مراقبت از پوست ما دستورالعمل ها را با هر بیمار بررسی می کند تا برای این روش آماده شود. توصیه های کلی عبارتند از:

  • اپیلاسیون یا کندن مو در نواحی تحت درمان را چند هفته قبل از عمل محدود کنید.
  • برای چندین هفته از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید.

روش

این روش معمولاً برای نواحی کوچک مانند لب بالایی چند دقیقه طول می کشد. مناطق بزرگتر، مانند پشت، ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد. بیماران در طول عمل از محافظ چشم استفاده می کنند.

در طول عمل، متخصص:

  • یک ابزار لیزری دستی را به پوست فشار می دهد، معمولاً از یک ژل خنک کننده یا یک دستگاه خنک کننده روی ابزار برای محافظت از پوست استفاده می کند.
  • ابزار را فعال می کند تا پرتو لیزر را از طریق پوست به فولیکول های مو ارسال کند. بیماران ممکن است از دستگاه خنک کننده یا ژل احساس ناراحتی و احساس سرما کنند.

بهبود

بیماران می توانند خود را به خانه برسانند زیرا از بیهوشی استفاده نمی شود. ناحیه تحت درمان ممکن است برای چند ساعت قرمز و متورم باشد، اما بیماران معمولاً زمان استراحت کمی دارند یا اصلاً بدون آن. یخ و داروهای مسکن بدون نسخه می توانند ناراحتی را تسکین دهند.

پس از انجام درمان چه انتظاری باید داشت؟

به عنوان یک قاعده کلی، 6 تا 10 جلسه لیزر در طول سال اول برای رسیدن به اپیلاسیون طولانی مدت مورد نیاز است. در اکثر سیستم های لیزر، یک درمان می تواند مو را 10 تا 20 درصد کاهش دهد. سه درمان با 30-60٪ و درمان های مکرر به اندازه 80-90٪. این نتایج در پیگیری پس از درمان به مدت 24 تا 36 ماه حفظ می شود.

مزایای لیزر درمانی

برای این روش از لیزرهای تایید شده FDA استفاده می شود، بنابراین ایمن است.
نتایج دائمی هستند
تکنیک بدون دردسر، بدون درد.
از آنجایی که لیزر رشد مو را کاهش می‌دهد، احتمال ابتلا به موهای زیر پوستی را نیز کاهش می‌دهد، که معمولاً با روش‌هایی مانند اپیلاسیون مشاهده می‌شود.

اقدامات احتیاطی قبل از لیزر موهای زائد

همچنین برای ما مفید است که بدانیم اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد که ممکن است از دانستن آنها قبل از شروع لیزر موهای زائد بهره مند شویم. اینها باید قبل و بعد از لیزر درمانی برای جلسات حذف موهای زائد انجام شود تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

  1. از برنزه کردن نواحی بدن که می خواهید موهای زائد را انجام دهید، خودداری کنید. 4-6 هفته قبل از درمان باید از برنزه کردن خودداری شود، زیرا این امر می تواند بر اثربخشی درمان تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که از کرم ها و اسپری های خود برنزه نیز خودداری کنید.
  2. 3 هفته قبل از درمان از کندن، سفید کردن یا اپیلاسیون خودداری کنید. حفظ ریشه و رنگدانه مو برای موفقیت لیزر موهای زائد مهم است.
    اگر قبل از درمان، موها را بچینید، دکلره کنید یا واکس بزنید، این خطر را دارید که موها وارد فاز رشد مجدد نشوند. اگر این اتفاق بیفتد، لیزر چیزی برای هدف گیری وجود نخواهد داشت.
  3. ناحیه تحت درمان را به طور کامل بشویید و هر نوع چربی موجود روی پوست را پاک کنید. اکثر متخصصان پوست به شما توصیه می کنند که قبل از درمان، پوست خود را به طور کامل تمیز کنید و مطمئن شوید که پوست شما قبل از جلسه درمان چرب نیست تا بهترین نتیجه را به دست آورید.
  4. ناحیه را قبل و بعد از لیزر به خوبی مرطوب کنید تا پاسخ صاف و بهتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *