درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟ - لیزر موهای زائد در کرج و تهران - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

اسکارهای آکنه، چین و چروک، لکه های تیره، لکه های ناشی از افزایش سن و برخی از مسائل دیگر با رژیم روزانه مراقبت از پوست برطرف نمی شوند. درمان تخصصی ارائه شده توسط متخصص پوست می تواند چنین مشکلاتی را برطرف کند. در طول سال ها، فن آوری های پیشرفته باید منجر به بسیاری از درمان های بهبود یافته شود. آیا قبلاً به لیزر درمانی فکر کرده اید؟ ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. اما می توانید با فناوری لیزر بدون هیچ گونه عوارض جانبی به پوستی سالم و زیبا برسید. اخیراً، لیزر درمانی ستایشی را که شایسته آن است به دست آورده است. ما در این مطلب به مبحث درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟ - لیزر موهای زائد در کرج و تهران - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟

مفهوم پشت این فناوری پیشرفته، فرآیند فتوترمولیز انتخابی است که به توانایی لیزر در تنظیم فرکانس نور برای تولید گرما و در عین حال تخریب انتخابی بافت اشاره دارد.

طول موج نور با توجه به سایه رنگ هدف انتخاب می شود.

فناوری لایه برداری پوست با لیزر شامل تمرکز پرتوهای نور بر روی خارجی ترین لایه های پوست است. این یک روش فوق العاده دقیق برای از بین بردن ریز پوست آسیب دیده. و در عین حال حفظ و تحریک تولید لایه های پوست سالم در زیر آن است. این منجر به احیای کلاژن می شود. و در نتیجه ظاهری محکم تر، صاف تر و جوان تر ایجاد می کند.

فناوری لیزر را می توان برای هر بیماری پوستی به کار برد. زیرا اکنون تعداد زیادی از انواع لیزر در دسترس هستند. متخصص پوست شما می تواند به شما کمک کند تا مناسب ترین نوع پوست، نواحی مورد نظر و اهداف زیبایی شناسی مورد نظر خود را تعیین کنید.

روش لیزری که انتخاب کرده‌اید، اثربخشی درمان و مدت زمان استراحت را تعیین می‌کند. هر چه زمان از کار افتادگی طولانی تر باشد. نتایج شگفت انگیزتر و خطرات بیشتر است.

 فواید

برخی از مزایای فناوری لیزر پوست از نقطه نظر پوست شناسی، آن را به گزینه ای عالی برای شما تبدیل می کند اگر می خواهید زندگی جدیدی به پوست خود بیافزایید.

بسیاری از نگرانی های آرایشی را برطرف می کند

فناوری لیزر با داشتن انواع مختلفی از لیزرها مانند Erbium YAG، CO2 و لیزرهای خشک پالسی کاملاً همه کاره است.

لیزرهای ابلیتیو لایه بیرونی پوست را برمی دارند و پوست زیر آن را گرم می کنند. و باعث تحریک تولید الیاف جدید می شوند. در حالی که غیر سایشی است، لایه خارجی پوست را دست نخورده باقی می گذارد و کلمات را عمیق تر در پوست می گذارد.

لیزر در یک زمان با یک طول موج کار می کند که به نور یک رنگ اشاره دارد. لیزرهای مختلفی توسط متخصصین پوست برای رسیدگی به مسائل خاص استفاده می شود.

لیزر درمانی برای موارد زیر موثر است:

  • اسکار آکنه/آکنه
  • علائم تولد
  • رشد موهای زائد
  • افتادگی پوست
  • ضایعه پیگمانته
  • ضایعات عروقی
  • لکه های سنی
  • چین و چروک
  • ضایعات پیش سرطانی ضایعات عروقی
  • افتادگی پوست پلک و سیاهی دور چشم
  • رنگ و بافت ناهموار پوست
  • سفت شدن پوست

لیزر YAG و CO2 برای پاک کردن خالکوبی استفاده می شود. لیزر هدف، ذرات رنگدانه‌ای غوطه‌ور در پوست را می‌شکند. چنین ذرات با فرآیندهای طبیعی در بدن حذف می شوند.

به طور انتخابی ساختار خاص پوست را هدف قرار می دهد

بسته به نوری که تولید می کند می توان به نتیجه دلخواه رسید. آنها رنگدانه قهوه‌ای به نام ملاسما را هدف قرار می‌دهند تا لکه‌های تیره را پاک کرده و پوست شما را صاف کنند. برخی از لیزرها برای رنگ های قرمز پوست موثر هستند. و به درمان مویرگ های شکسته، اسکار آکنه و روزاسه کمک می کنند.

برخی از لیزرها فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و به حذف رشد بیش از حد کمک می کنند. لیزرها به طور مستقیم به بافت پوست می پردازند و در نتیجه پوست صاف تر می شود.

به حداقل رساندن زمان بهبودی

بسیاری از درمان های لیزری حداقل زمان استراحت را دارند. بلافاصله بعد از جلسه می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. شما به معنای واقعی کلمه می توانید این درمان را در زمان استراحت ناهار دریافت کنید.

با این حال، برای برخی از انواع لیزر درمانی، ممکن است برای چند ساعت یا چند روز قرمزی و تورم جزئی را تجربه کنید. روش لیزر شامل حداقل مراقبت های بعدی است. متخصص پوست امکان دارد به شما پیشنهاد کند که از قرار گرفتن در مقابل مستقیم خورشید اجتناب کنید یا قبل از قرار گیری جلوی آفتاب از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید. افزون بر این، آنتی‌اکسیدان‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، کرم‌های محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش، سرم‌ها، کرم‌های حاوی ویتامین‌معدنی هم امکان دارد پیشنهاد شوند.

نتایج دائمی طولانی مدت

این احتمالاً بزرگترین مزیت لیزر درمانی پوست است. نتایج شما از لیزر درمانی همگی موقتی نیستند.

روش لایه برداری نشان می دهد که نتایج چشمگیر یک شبه محو نمی شوند. و بر خلاف سایر راه حل های مراقبت از پوست ماندگار هستند. شما سلول های پوستی جدیدی دارید. اما زخم ها، لکه های پوست قدیمی شما دوباره ظاهر نمی شوند. این بدان معنا نیست که پوست شما پیر نمی شود. اگرچه پوست شما پیر می شود، اما به حالت قبلی بر نمی گردد.

کم تهاجمی

درمان های لیزر بر خلاف سایر روش های جراحی پوست نیازی به بیهوشی عمومی، برش ها و بانداژ ندارند. با توجه به این موضوع، درمان های لیزری در مقایسه با سایر روش های جراحی دارای عوارض و خطرات بالقوه کمتری هستند.

با این حال، لایه برداری پوست با لیزر منجر به عوارض جانبی جزئی می شود که در عرض چند روز پس از عمل از بین می روند. لیزر درمانی باعث ایجاد درد بسیار کم یا بدون درد می شود. آنها دارای مکانیسم های خنک کننده داخلی هستند که از پوست و بافت زیرین محافظت می کند و شما را در طول جلسه راحت نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *