تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر - خدمات تزریق بوتاکس - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

آیا متوجه خطوط اخم، پنجه کلاغی یا چین و چروک های ناخواسته ناشی از روند پیری شده اید که روی پوست شما ظاهر می شود؟ گزینه های زیادی برای مبارزه با چین و چروک وجود دارد، اما دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد، می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص برای درمان های طولانی تر، مانند بوتاکس و پرکننده های پوست. ما در این مطلب به مبحث تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر - خدمات تزریق بوتاکس - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

بوتاکس چیست؟

پزشکان در درجه اول از بوتاکس برای درمان چین و چروک استفاده می کنند. بوتاکس نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود و اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم تزریقی استفاده کرد. تزریق بوتاکس سیگنال های شیمیایی را از اعصاب در ناحیه مورد نظر مسدود می کند، که به ماهیچه ها سیگنال می دهد که انقباض خود را متوقف کرده و آرام شوند. از این تزریق ها می توان برای درمان بیماری های مختلف مانند میگرن مزمن، اسپاسم گردن، تعریق بیش از حد و غیره نیز استفاده کرد.

تزریق سم بوتولینوم، مانند بوتاکس، می تواند برای موارد زیر استفاده شود:

  • صافی پای کلاغی، شیارهای پیشانی، خطوط اخم، خطوط لب و خطوط خرگوش
  • نوارهای گردن را کم کنید
  • بهبود ظاهر فرورفتگی پوست چانه
  • گوشه های دهان را بلند کنید
  • یک خط فک مربعی را نرم کنید
  • اصلاح لبخند لثه ای

نتایج حاصل از درمان بوتاکس می تواند بین سه تا چهار ماه باقی بماند. توصیه می کنیم برای حفظ نتایج خود، تزریقات بعدی را برنامه ریزی کنید.

فیلرهای پوستی چیست؟

مانند بوتاکس، پرکننده های پوستی چین و چروک های صورت را درمان می کنند و در درجه اول برای درمان خطوط لبخند استفاده می شوند، اما می توانند لب ها یا گونه ها را نیز حجیم کنند. فیلر پوستی ماده ای ژل مانند است که برای بازگرداندن حجم، خطوط صاف و بهبود ویژگی های صورت به پوست تزریق می شود.

 ما از Juvederm و Radiesse، هر دو پرکننده هیالورونیک اسید (HA) استفاده می کنیم. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که به سلول های شما کمک می کند رطوبت را حفظ کنند. پرکننده های HA نرم و ژل مانند هستند. نتایج فیلرهای HA موقتی است و تقریباً 6 تا 12 ماه قبل از جذب بدن آنها باقی می ماند.

چه کسانی باید بوتاکس یا فیلرهای پوستی دریافت کنند؟

اگر نگران خطوط ریز یا چین و چروک های صورت هستید، ممکن است بخواهید از بوتاکس یا پرکننده های پوستی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پزشکی دارای مجوز بوتاکس را زمانی توصیه می‌کنند که صورت شما آرام است و خطوط و چین و چروک‌های قابل مشاهده قابل مشاهده است.

یک متخصص پزشکی مجاز ممکن است به شما توصیه کند که کاندیدای خوبی برای بوتاکس و پرکننده های پوستی باشید اگر:

  • شما دارای چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت هستید
  • چین و چروک های شما در اطراف یا بین چشم ها، روی پیشانی یا اطراف گردن قرار دارند
  • شما از سلامت عمومی خوبی برخوردارید
  • شما انتظارات واقع بینانه ای برای بهبود دارید

برای محافظت از سلامت خود و به دست آوردن نتایج دلخواه خود، باید به یک متخصص پزشکی دارای مجوز با تجربه در این روش های زیبایی مراجعه کنید. تزریق بوتاکس و پرکننده‌ ها ممکن است ساده به نظر برسد، اما دانش پزشکی عمیق در مورد نحوه عملکرد بدن برای انجام ایمن این روش مورد نیاز است.

عوامل خطر مرتبط با بوتاکس و فیلرها

بوتاکس و پرکننده های پوستی به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شوند. با این حال، برخی از خطرات وجود دارد . عوارض جانبی و عوارض عبارتند از:

  • کبودی و درد در محل تزریق
  • علائم شبیه آنفولانزا
  • سردرد
  • حالت تهوع
  • سرخی
  • ضعف یا افتادگی موقت صورت
  • در موارد نادر، تزریق ممکن است فراتر از منطقه درمان گسترش یابد و باعث علائم و نشانه‌های بوتولیسم مانند مشکلات تنفسی، مشکل در بلع، ضعف عضلانی و تکلم شود.

بعلاوه، با بوتاکس پیشگیرانه ، در معرض خطر حالات صورت “یخ زده” قرار می گیرید که ناشی از اثرات آرامش بخش عضلانی این روش است. اگر برای شروع هیچ چین و چروکی ندارید، ممکن است بخواهید به دقت عوارض و نتایج بوتاکس و پرکننده های پوستی را بسنجید. قبل از دریافت درمان مطمئن شوید که با یک متخصص پزشکی مجاز صحبت کنید تا بررسی کنید که آیا این درمان برای شما بهترین است یا خیر.

چه کسانی نباید بوتاکس یا فیلرهای پوستی دریافت کنند؟

بوتاکس و پرکننده‌های پوستی برای زنان باردار یا شیرده، کسانی که حساسیت‌های خاص یا شرایط سلامتی دارند و یا افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند توصیه نمی‌شود. اگر می خواهید بیشتر بدانید که آیا بوتاکس یا پرکننده های پوستی برای شما مناسب هستند، باید با یک متخصص پزشکی مجاز مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *