پرکننده های پوستی موقت - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر - خدمات تزریق بوتاکس - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

پرکننده‌های پوستی که عموماً به عنوان پرکننده‌های صورت شناخته می‌شوند، بدون شک محبوب‌ترین روش زیبایی غیرجراحی هستند. یک جلسه به طور کلی 15 تا 20 دقیقه طول می کشد و سال ها از صورت شما پاک می شود و باعث می شود شاداب و جوان به نظر برسید. انواع مختلفی از پرکننده ها در بازار موجود است: موقت، نیمه دائمی و دائمی. معمولاً در مورد انواع مختلف و انتخاب گزینه گیج می شود. ما در این مطلب به مبحث پرکننده های پوستی موقت در مقابل دائمی، انواع، مزایا و معایب میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فیلرهای پوستی چیست؟

اول از همه، بیایید در مورد چیستی پرکننده های پوست بحث کنیم. پرکننده های پوستی یک درمان تزریقی ساده است که خطوط و چین و چروک های ظریف را از بین می برد، به قسمت های خاصی از صورت شما حجم می دهد و ظاهری جوان به شما می بخشد. انواع مختلفی از پرکننده ها با نام های تجاری مختلف در بازار موجود است. انتخاب فیلرها به اهداف درمانی شما و انتخاب جراح از فیلرها بستگی دارد.

انواع پرکننده های پوستی

بیایید انواع کلیدی پرکننده ها را بررسی کنیم:

پرکننده های موقت پوست

این یکی محبوب ترین نوع پرکننده پوست است . در مورد پرکننده های موقت گزینه های مختلفی دارید: پرکننده های کلاژن، پرکننده های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم و پرکننده های اسید هیالورونیک. بر اساس نام تجاری، تعداد تزریقات و محل قرارگیری، انتظار داشته باشید که آنها بین شش ماه تا یک سال دوام داشته باشند.

  • پرکننده های پوستی غیر دائمی در بیش از 95 درصد از روش های پرکننده پوستی که در استرالیا انجام می شود استفاده می شود. این پرکننده ها اسید هیالورونیک – یک مولکول قندی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود.
  • پرکننده های غیر دائمی بین 6 ماه تا 2 سال دوام می آورند اما بیشتر بیماران سالیانه پرکننده خود را شارژ می کنند.
  • پرکننده غیر دائمی را می توان با استفاده از آنزیمی که فیلر را تجزیه می کند حل کرد
  • ما احساس می‌کنیم که این نوع پرکننده‌ها بسیار ایمن‌تر از پرکننده‌های دائمی هستند، به‌ویژه با درمان‌های پیچیده‌ای مانند پرکننده‌های پارگی ، پرکننده‌های پوستی بینی و پرکننده‌های خط فک .

پرکننده های نیمه دائمی پوست

این ها چسبناک تر از پرکننده های موقت هستند. به همین دلیل است که بدن شما برای تجزیه آن زمان بیشتری می برد. این ترکیبات از یک ترکیب مصنوعی به نام پلی ال-لاکتیک اسید تشکیل شده اند که عمدتاً برای درمان خطوط خنده عمیق تر، خطوط ماریونت، چین و چروک و پای کلاغ استفاده می شود. انتظار داشته باشید که آنها بین 12 تا 18 ماه دوام داشته باشند، و گاهی اوقات نیاز به لمس کردن است.

پرکننده های دائمی پوست

فیلرهای دائمی یکبار مصرف نیستند، که اساساً به این معنی است که بدن ما قادر به تجزیه سریع آنها نخواهد بود. آنها فقط در مناطقی استفاده می شوند که پوست ضخیم دارید و معمولاً پنج سال و گاهی بیشتر دوام می آورند.

  • پرکننده های دائمی پوست مانند کلاژن و پلی متیل متاکرولات (PMMA) در دهه 90 بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند.
  • آنها کمتر از 5٪ از تمام مراحل پرکننده انجام شده در استرالیا را تشکیل می دهند
  • پرکننده‌های دائمی سال‌ها دوام می‌آورند که اگر پرکننده پر باقی بماند اما صورت اطراف آن پیر شود، می‌تواند مشکل ساز شود
  • آنها را نمی توان در مواقع اضطراری منحل کرد یا اگر بیماران بخواهند آنها را حذف کنند

مزایا و معایب هر نوع پرکننده

بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی فیلرهای موقت و دائم بحث کنیم:

پرکننده های موقت پوست

طرفداران

  • اینها دائمی نیستند، بنابراین می توانید قبل از انتخاب گزینه دائمی تر، واقعاً آزمایش کنید که پرکننده ها چگونه روی شما ظاهر می شوند و روی بدن شما تأثیر می گذارند.
  • اگر نتایج را دوست ندارید، لازم نیست تمام عمر خود را به آنها بچسبانید زیرا در عرض چند ماه از بین می روند.
  • درمان کم تهاجمی و فوق العاده سریع است.
  • هیچ زمان بهبودی در این فرآیند وجود ندارد.
  • پرکننده های موقت هیچ عوارض جانبی بسیار محدودی ندارند که تا چند روز طول بکشد.

منفی

  • خوب، آنها موقتی هستند، بنابراین برای حفظ نتایج باید درمان را بیشتر انجام دهید.
  • ممکن است متوجه قرمزی، تورم خفیف و کبودی در محل برش شوید. نگران نباشید چون ظرف چند روز از بین می رود.
  • ممکن است چند روز پس از درمان در برخی افراد واکنش آلرژیک ایجاد کند.

پرکننده های دائمی پوست

طرفداران

  • فیلرهای دائمی پوست دائمی هستند. دوههه! بنابراین، لازم نیست هر 3 تا 6 ماه یکبار عجله به مطب پزشک مراجعه کنید.
  • درمان فوق العاده سریع است.
  • این یک گزینه کم تهاجمی برای ظاهری جوان و جوان است.

منفی

  • پرکننده های دائمی به دلیل ویسکوزیته و توانایی بدن در جذب آنها، کاربرد محدودی دارند.
  • اگر نتایج را دوست ندارید، درمان‌های حذف بسیار پیچیده و سخت هستند.
  • هیچ تضمینی در مورد نتایج بلند مدت وجود ندارد.

کدام نوع پرکننده برای شما مناسب است؟

خوب، پاسخ مستقیمی برای این سوال وجود ندارد. از فردی به فرد دیگر و نتایجی که شما به دنبال آن هستید متفاوت است. به عنوان مثال، فردی که پس از جراحی بینی به دنبال کاهش حجم یا کاهش حجم بینی است، می‌تواند با پرکننده‌های دائمی استفاده کند و این برای او عالی است. به طور مشابه، پرکننده‌های دائمی به طرز شگفت‌انگیزی برای انحرافات پوستی و اسکارهای آتروفیک کار می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که ترکیب فیلرهای موقت با تزریق فیلر دائمی توصیه نمی شود زیرا می تواند منجر به خطر عفونت و عوارض بیشتر شود.

از طرف دیگر، فیلرهای موقتی تولید کلاژن خود پوست را تحریک می‌کنند که برای الاستیسیته و ترمیم پوست ضروری است. زمان استراحت بسیار کم است و بیماران می توانند در بازه زمانی یک هفته به طور کامل بهبود یابند. عوارض جانبی نیز بسیار نادر است. اگر نتایج را دوست ندارید، پرکننده را می‌توان به راحتی و بدون ایجاد هیچ عارضه‌ای برداشت.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *