فیلرهای پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث آیا فیلرهای پوستی دائمی هستند میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

آیا فیلرهای پوستی دائمی هستند؟

یکی از سوالات متداول این است که آیا فیلرهای پوست دائمی هستند یا خیر و آیا می توان آنها را حذف کرد یا خیر. قبل از هر درمانی، مهم است که از همه گزینه های خود و ماندگاری درمانی که دارید بدانید. به خصوص اگر به دنبال درمان جراحی برای کاهش علائم پیری و چین و چروک هستید، یک درمان غیرتهاجمی مانند پرکننده های پوستی مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.

پرکننده های پوستی را می توان به روش های بی شماری مورد استفاده قرار داد. این  مواد تزریقی  همه کاره برای حجم دادن به لب‌های نازک، نرم کردن خطوط و چین و چروک‌ها، بلند کردن جای زخم‌های فرورفته، جوان‌سازی دست‌های پیر، تقویت استخوان‌های گونه و ایجاد خطوط فک که می‌توانند شیشه را برش دهند، ایده‌آل هستند.

اکنون که می دانید پرکننده ها احتمالاً می توانند به نتایج دلخواه شما برسند، می خواهید بدانید که این نتایج تا چه مدت دوام خواهند داشت. برای یک تفکیک کامل به همراه نکاتی برای حفظ ظاهر جدید خود به خواندن ادامه دهید.

ماندگاری پرکننده های پوست چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری فیلرهای پوستی به چند عامل بستگی دارد، از جمله نوع پرکننده مورد استفاده، ناحیه تحت درمان و حجم پرکننده مورد استفاده. به طور معمول، پرکننده های پوست بسته به موارد فوق بین 6 تا 18 ماه دوام خواهند داشت. متخصصین پوست ما می توانند در اولین جلسه مشاوره شما، پس از تعیین درمان دقیق، جدول زمانی دقیق تری ارائه دهند.

آیا پرکننده های پوستی قابل حذف هستند؟

آره! یکی از مزایای فیلرهای پوستی این است که می توان آنها را با درمان تزریقی دیگری به نام هیالورونیداز  یا هیالاز حذف کرد. اگر نظر خود را تغییر دادید و می خواهید اثرات فیلر را معکوس کنید، می توانیم هیالاز را به ناحیه تحت درمان تزریق کنیم.

هیالاز بسیار ایمن است و به طور طبیعی در بدن یافت می شود، درست مانند اسید هیالورونیک. پرکننده ها با استفاده از هیالاز برای حل کردن اسید هیالورونیک با جدا کردن پیوندهای بین مولکول ها معکوس می شوند. هنگامی که پیوندها حل می شوند، مولکول ها به طور طبیعی توسط بدن به طور ایمن جذب می شوند.

هر چند وقت یک بار باید فیلرهای پوستی خود را لمس کنم؟

اگر چه پر کردن پرکننده توصیه می شود، اما زمان بین درمان بین افراد متفاوت است. معمولاً افراد به طور متوسط ​​حدود 4 تا 6 ماه قبل از شارژ منتظر میمانند. اگر قرار بود ۱۲ تا ۱۸ ماه کامل برای شارژ صبر کنید، احتمالاً ناحیه تحت درمان شما به حالت اولیه خود بازگشته است.

چگونه می توانم ماندگاری فیلرهای پوستی خود را بیشتر کنم؟

اگرچه پرکننده ها راه حل دائمی نیستند، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای حفظ ظاهر خود و ماندگاری طولانی تری انجام دهید.

بعضی از کارهایی که می توانید انجام دهید بر این پایه اند از:

رژیم غذایی متعادل داشته باشید

خوب غذا خوردن برای مبارزه با علائم پیری معجزه می کند. همچنین می تواند به نگه داشتن فیلر شما برای مدت طولانی تری کمک کند. غذای فرآوری شده ناسالم باعث التهاب می شود که باعث می شود تزریق سریعتر متابولیزه شود.

ورزش خود را مدیریت کنید

شاید تنها زمانی که از ورزش بیش از حد دلسرد می شوید، پرکننده های پوستی باشد. با این حال برنامه تمرینی معمول خود را حفظ کنید، فقط مهم است که بدانید هرچه کالری بیشتری بسوزانید سریع‌تر نیاز به شارژ مجدد دارید.

با یک روال مراقبت از پوست از پوست خود مراقبت کنید

هیدراته نگه داشتن پوست و محافظت از پوست نیز می تواند به بهبود نتایج فیلرهای شما کمک کند. استفاده از کرم ضد آفتاب و جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به حفظ فیلر شما کمک کند. ما طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست را داریم که متخصصان پوست می توانند در مورد آنها توصیه کنند.

انواع پرکننده های پوستی

همه پرکننده ها یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از پرکننده‌ها به سرعت جذب می‌شوند، در حالی که برخی دیگر اصلاً تجزیه نمی‌شوند. مهم است که مطابقت ایده آل خود را پیدا کنید.

در اینجا آنچه شما باید در مورد سه نوع اصلی پرکننده بدانید آورده شده است:

پرکننده های موقت :

این پرکننده ها رایج ترین هستند. آنها معمولاً بین شش ماه تا یک سال دوام می آورند. پرکننده های اسید هیالورونیک (HA) در این دسته قرار می گیرند. بیماران پرکننده های HA را دوست دارند زیرا می توان آنها را حل کرد و اثرات آنها را از بین برد. گزینه های محبوب عبارتند از  Revanesse® Versa™ ،  Belotero Balance® ، و  Juvederm® . پرکننده های کلسیم هیدروکسی لاپاتیت، مانند رادیس، نوع دیگری است که می تواند یک سال یا بیشتر دوام بیاورد.

پرکننده های نیمه دائمی: 

این پرکننده ها بیش از دو سال طول می کشد تا تجزیه شوند. اما آنها نتایج فوری ایجاد نمی کنند. در عوض، آنها به آرامی تولید پروتئینی به نام کلاژن را در بدن شما تحریک می کنند. این فرمول ها نیز در صورت ناراضی بودن قابل حل نیستند. Sculptra یک برند پیشرو در پرکننده های نیمه دائمی است که از پلی لاکتیک اسید ساخته شده است.

پرکننده های دائمی :

پرکننده های دائمی نادر هستند. آنها اغلب از سیلیکون مایع ساخته می شوند. برخی افراد عوارض جانبی جدی از پرکننده های سیلیکونی را گزارش کرده اند. همچنین این امکان وجود دارد که آنها به خارج از منطقه درمان منتقل شوند. به جای آن بهتر است از موارد موقت استفاده کنید.

نکاتی برای افزایش نتایج فیلر صورت

این فقط پرکننده نیست که مدت زمان ماندگاری نتایج شما را تعیین می کند. عادات و کارهای روزمره شما می تواند نقش داشته باشد.

اگر می‌خواهید بین قرارهای خود فاصله بیشتری داشته باشید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوشیدن آب فراوان
  • استفاده روزانه از ضد آفتاب
  • استفاده از محصولات مراقبت از پوست بالینی اثبات شده

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *