مزایای تزریق اسید هیالورونیک - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

ما در این مطلب به مبحث مزایای تزریق اسید هیالورونیک میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مزایای تزریق اسید هیالورونیک - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

هیالورونیک اسید چیست و چگونه عمل می کند؟

اسید هیالورونیک یک گلیکوزآمینوگلیکان است، نوعی مولکول با زنجیره بلند که از واحدهای تکرار شونده قندها و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. این یک مولکول طبیعی است که در حفظ سلامت و رطوبت پوست نقش دارد. غلظت بالایی در پوست، مایع سینوویال (مایع روان کننده در مفاصل) و سایر بافت های همبند یافت می شود.

نحوه عملکرد آن با اتصال مولکول های آب است که آن را به یک لوسیون مرطوب کننده موثر تبدیل می کند. اسید هیالورونیک به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک می کند، بافت پوست را بهبود می بخشد، چین و چروک ها و خطوط ریز را کاهش می دهد و ظاهری جوان تر ایجاد می کند. امروزه از تزریق اسید هیالورونیک صورت در پزشکی زیبایی و همچنین در سایر درمان های پزشکی مانند تزریق مفاصل برای آرتروز استفاده می شود. در این درمان ها اسید هیالورونیک مستقیماً به مفصل تزریق می شود، جایی که به عنوان روان کننده و جاذب شوک عمل می کند و درد و التهاب را کاهش می دهد.

مزایای تزریق اسید هیالورونیک

  • با اسید هیالورونیک ممکن است صورت شما حجاری شده و شکل بگیرد. ممکن است خط فک و استخوان گونه شما برجسته باشد و چانه و بینی شما حجاری شده باشد.
  • اسید هیالورونیک همچنین به پوست صورت شما رطوبت می بخشد که می تواند به بافت و دید عمومی پوست کمک کند. تزریق اسید هیالورونیک خطوط ریز و چین و چروک صورت شما را محو می کند و پوست را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد.
  • تزریق اسید هیالورونیک ممکن است به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند و آن را صاف تر و کشسان تر نشان دهد.
  • اسید هیالورونیک را می توان به عنوان پرکننده صورت استفاده کرد، گودهای خسته زیر چشم را درمان کرد، بنابراین پس از تزریق، حفره ها پر شده و چشم ها شاداب تر و آرام تر به نظر میرسند.
  • در مقایسه با لیفت صورت جراحی، تزریق اسید هیالورونیک غیر جراحی است و نیازی به زمان استراحت ندارد و عوارضی ندارد.

توجه به این نکته ضروری است که نتایج تزریق اسید هیالورونیک به صورت موقتی است و اثرات آن معمولا تا 18 ماه باقی می ماند. با این حال، تزریق ممکن است بدون مشکل ظاهری تکرار شود. مهم است که تزریق توسط یک کلینیک حرفه ای، تایید شده و با تجربه انجام شود تا از بهترین نتایج ممکن اطمینان حاصل شود و خطر عوارض به حداقل برسد.

در چه شرایطی تزریق اسید هیالورونیک به صورت توصیه می شود

تزریق اسید هیالورونیک معمولا در درمان های زیبایی برای افزایش حجم، صاف کردن چین و چروک ها و بهبود ویژگی های صورت استفاده می شود.

  • در صورتی که پوست خاصیت ارتجاعی و شادابی خود را از دست داده و باعث ایجاد خطوط و چین و چروک می شود، اسید هیالورونیک با جذب آب، پرکردن چین و چروک ها، افزایش حجم و ایجاد حالتی کشیده و شاداب، فرآیند تولید طبیعی را در بدن شبیه سازی می کند.
  • با افزایش سن، پوست حجم خود را از دست می دهد و به دلیل از بین رفتن چربی زیر پوست، کوچک و پیر به نظر می رسد. هنگامی که اسید هیالورونیک به صورت تزریق می شود، ناحیه تزریق پر می شود و این ظاهری کامل و حیاتی می دهد.
  • تزریق اسید هیالورونیک به لب ها باعث افزایش حجم لب ها می شود و ظاهری گوشتی و فرم به لب ها می بخشد.
  • هنگامی که علائم خستگی و چین و چروک در اطراف چشم ظاهر می شود، زیرا در طول سال ها چربی طبیعی اطراف چشم جذب می شود، می توان اسید هیالورونیک را تزریق کرد. این تزریق حجم می دهد و نشاط جدیدی را به چشم ها می بخشد.
  • تقریباً هیچ ناحیه ای از صورت که قابل درمان و مجسمه سازی نباشد وجود ندارد: پیشانی، شقیقه ها، ابروها، گونه ها، بینی و چانه. مجسمه سازی صورت با اسید هیالورونیک یکی از محبوب ترین روش ها برای تغییر، مجسمه سازی و تغییر شکل صورت بدون انجام عمل جراحی است.

انقلابی در درمان های صورت در سال های اخیر

چندین درمان دیگر برای صورت در سال های اخیر توسعه یافته است:

بوتاکس :

تزریق سم بوتولینوم که به طور موقت ماهیچه های پوستی را که مسئول چین و چروک و خطوط ریز صورت هستند شل می کند، از جمله خطوط اخم و پای کلاغی، این تزریق ظاهری تازه به صورت میبخشد.

لایه برداری شیمیایی :

درمانی که در آن یک محلول شیمیایی روی پوست صورت اعمال می شود که باعث می شود لایه بیرونی پوست کنده شود و در نتیجه پوستی صاف تر و روشن تر و با بهبود خطوط ریز ایجاد شود.

نوسازی پوست صورت با استفاده از لیزر :

روشی غیر تهاجمی که از پرتوهای لیزر برای برداشتن لایه‌های بیرونی پوست، ترویج تولید کلاژن و کاهش چین و چروک استفاده می‌کند.

درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) :

این روش شامل گرفتن مقدار کمی خون از بیمار، استخراج پلاسمای غنی از پلاکت و تزریق مجدد به صورت به منظور افزایش تولید کلاژن و بهبود بافت پوست است.

آیا بعد از تزریق هیالورونیک اسید به صورت عوارضی وجود دارد؟

بله، گاهی اوقات ممکن است عوارض جانبی پس از تزریق اسید هیالورونیک به صورت وجود داشته باشد:

  • تورم خفیف در محل تزریق.
  • خونریزی در محل تزریق.
  • قرمزی خفیف در محل تزریق که به سرعت از بین می رود.
  • درد یا ناراحتی: هر فردی با توجه به احساس شخصی خود از درد ممکن است درد و ناراحتی خفیفی را در محل تزریق احساس کند.
  • واکنش های آلرژیک: برخی افراد ممکن است واکنش آلرژیک به اسید هیالورونیک (اگر از یک منبع حیوانی تهیه شده باشد) نشان دهند، اگرچه این اتفاق نادر است. اگر مصنوعی باشد، معمولاً واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.
  • عفونت: مانند هر تزریق دیگری، خطر کمی عفونت در محل تزریق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *