لیفت صورت غیر جراحی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث لیفت صورت غیر جراحی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت صورت غیر جراحی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

لیفت صورت غیر جراحی

لیفت صورت غیر جراحی” عبارتی است که برای توصیف استفاده از روش های غیر جراحی به عنوان جایگزین یا کمکی برای جراحی لیفت صورت استفاده می شود، مانند؛

  • تزریقات ضد چروک
  • پرکننده های پوستی
  • اولتراپی
  • لایه برداری پوست با لیزر

حقایق سریع در مورد فرم صورت

  • شکل صورت یک عامل تعیین کننده قوی برای سن درک شده است .
  • از پرکننده های پوستی می توان برای حجم دادن، تناسب و تغییر شکل صورت استفاده کرد.
  • نسبت طلایی یا Phi می تواند برای کمک به دستیابی به تناسبات ایده آل صورت استفاده شود.
  • مربع فک را می توان با تزریق ضد چروک کاهش داد .

فرم دهی غیر جراحی صورت چیست؟

با افزایش سن، کاهش حجم صورت رخ می دهد. گودی در نواحی مانند شقیقه ها ، اطراف چشم و گونه ها با افزایش سن این ظاهر افتادگی را ایجاد می کند. افتادگی پوست می تواند پوست را نامتناسب تر نشان دهد و باعث ایجاد نگرانی هایی مانند ژوله شود. کاهش حجم و افتادگی در کنار هم باعث می شود که حالت مثلثی جوان صورت مربعی شکل شود.

تفاوت اصلی بین روش‌های غیرجراحی و روش‌های جراحی در این است که یک روش تهاجمی خطراتی را به همراه دارد و نیاز به استراحت دارد، در حالی که روش‌های غیرجراحی نیاز به بهبودی کم یا بدون نیاز دارند و نیازی به بیهوشی عمومی ندارند.

از تغییر شکل صورت نیز می توان برای بهبود تناسب صورت استفاده کرد. نواحی مانند گونه ها، بینی یا لب ها را می توان با پرکننده های پوستی پر کرد تا نسبت های صورت متعادل شود. این کار برای تقویت یا زیباتر شدن صورت انجام می شود. نسبت طلایی یا فی، اغلب برای کمک به راهنمایی پزشکان برای انجام درمان‌هایی روی صورت برای دستیابی به نسبت‌های ایده‌آل صورت استفاده می‌شود.

مزایای لیفت صورت بدون جراحی چیست؟

انجام لیفت صورت بدون جراحی مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • خیلی زود پس از درمان، تفاوت قابل مشاهده ای را مشاهده خواهید کرد
  • لیفت صورت غیرجراحی معمولاً هزینه کمتری نسبت به جراحی لیفت صورت دارد.
  • این روش‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از جراحی هستند – اکثر آنها کمتر از یک ساعت طول می‌کشند و به حداقل زمان استراحت و مراقبت‌های بعدی نیاز دارند.

چه درمان های غیرجراحی فرم دهی صورت موجود است؟

پرکننده

درمان های تزریقی مانند پرکننده های پوستی می توانند حجم از دست رفته صورت را بازیابی کنند. فیلرهای پوستی مواد ژل مانندی هستند که دقیقاً به زیر سطح پوست تزریق می شوند تا چین و چروک ها را از بین ببرند و پری پوست را افزایش دهند.

یک کاندید خوب برای پرکننده های پوستی، کسی است که هیچ بیماری شدید یا مزمنی ندارد و می خواهد حجم از دست رفته را در نواحی خاصی از صورت خود ایجاد کند یا آن را جایگزین کند. هر فردی که باردار است یا در دوران شیردهی است نباید از پرکننده های پوستی استفاده کند.

پرکننده 

شقیقه ها یکی از اولین مکان هایی هستند که به دلیل افزایش سن حجم خود را از دست می دهند و منجر به ظاهر اسکلتی بیشتر صورت می شود. جایگزین کردن حجم با استفاده از پرکننده شقیقه می‌تواند به بازیابی شکل بیضی صورت و صاف کردن انتقال پیشانی به گونه‌ها کمک کند.

تقویت چانه

تقویت چانه را می توان بدون جراحی با فیلرهای پوستی انجام داد . این می تواند به تعادل نیمرخ و گسترش خط فک کمک کند . این یک جایگزین غیر جراحی برای کاشت چانه است و ممکن است برای افرادی مناسب باشد که به دنبال چانه و خط فک مشخص تر هستند.

تزریقات ضد چروک

از تزریقات ضد چروک می توان برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک و جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید و خطوط اخم استفاده کرد. این روش شامل تزریق یک شل کننده عضلانی به ناحیه مورد نظر، مسدود کردن سیگنال های عصبی و کاهش انقباضات عضلانی است.

لاغری فک و دندان قروچه غیر جراحی

از تزریقات ضد چروک می توان برای باریک کردن خط فک استفاده کرد تا مربعی شدن صورت را کاهش دهد و به کاهش انقباض ماهیچه ای که باعث ساییدن یا فشردن دندان ها می شود کمک کند.

خطوط پیشانی

چین و چروک های پیشانی از بالا بردن ابروها و کشیدن پوست روی پیشانی به وجود می آیند. این چین و چروک ها می توانند با افزایش سن ثابت شوند. برای کاهش چین و چروک پوست و کاهش تدریجی چین و چروک به مرور زمان می توان از تزریقات ضد چروک استفاده کرد.

سفت کردن و لیفتینگ پوست بدون جراحی

سفت کردن و لیفتینگ پوست را می توان با روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کسانی که نمی خواهند عمل جراحی یا تهاجمی انجام دهند، انجام داد. این می تواند به تغییر موقعیت پوست روی صورت و بهبود فرم صورت کمک کند.

اولتراپی

اولتراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که از انرژی اولتراسوند فرکانس رادیویی برای نفوذ به پوست و تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. این روش انرژی متمرکز فراصوت را تولید می کند که لایه بالایی پوست را دست نخورده باقی می گذارد و در عین حال به انرژی حرارتی اجازه می دهد تا پوست را بلند و سفت کند.

اولتراپی معمولاً فقط به یک درمان و بدون زمان بهبودی نیاز دارد. این درمان با جوانسازی پوست صورت را به حالت اولیه و جوان خود باز می گرداند.

بازسازی پوست با لیزر

این روش شامل استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست از طریق نور شدید و پالسی است. انواع مختلفی از لیزر وجود دارد که می توان از آنها برای درمان بیماری های مختلف پوست استفاده کرد. برای خطوط ریز و چین و چروک، از لیزر فرسایشی استفاده می شود که لایه بیرونی پوست را برداشته و رشد کلاژن را در لایه زیرین تحریک می کند.

لایه برداری پوست با لیزر معمولاً به جلسات متعدد در طی چند ماه نیاز دارد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    صفحه اصلیخدماتارتباط با ما تماس