ژل اسید هیالورونیک - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

احیای زیستی پوست کیفیت پوست را در سطح جهانی بهبود می بخشد. با افزایش هیدراتاسیون و بازسازی یک محیط فیزیولوژیکی بهینه برای سلول های پوست همراه با اثر میکرو پرکننده، باعث جوان سازی پوست می شود. هدف، واقعگرایانه.  برای ارزیابی اثر مقایسه ای یک داروی اسید هیالورونیک غیر متقاطع (NCHA) بر کاهش خطوط ریز و بر آبرسانی، درخشندگی و خواص مکانیکی پوست، پس از سه جلسه چند جلسه داخل پوستی. تزریق، فعال در مقابل دارونما، بر روی صورت افراد دارای علائم پیری. ما در این مطلب به مبحث اثرات یک ژل اسید هیالورونیک بدون پیوند متقاطع بر علائم پیری صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

 هیالورونیک اسید غیر متقاطع، مزوتراپی، احیای زیستی پوست

پیری زمانی و علل محیطی (مثلا قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش) تغییرات مورفولوژیکی و مکانیکی را ایجاد می کند که به صورت چین و چروک، افتادگی، از دست دادن خاصیت ارتجاعی و خشکی ظاهر می شود. به طور خاص، کاهش سنتز همراه با افزایش تخریب کلاژن و الاستین، کاهش ظرفیت تکثیر فیبروبلاست‌ها و اختلالات در سازماندهی شبکه فیبر الاستیک منجر به تغییر در خواص مکانیکی پوست و در نتیجه کاهش انعطاف‌پذیری و کشسانی می‌شود. از آنجایی که پیری پوست تأثیر اجتماعی مهمی دارد، رویکردهای جدیدی به طور مداوم برای غلبه بر آن در سال های اخیر توسعه یافته است. فیلرهای صورت به طور گسترده ای به عنوان یک روش کم تهاجمی برای جوانسازی پوست استفاده می شود. در میان این محصولات، پرکننده های مبتنی بر HA محبوب ترین هستند و نسبتاً ایمن هستند.

HA غیر متقابل به طور گسترده در احیای زیستی پوست استفاده می شود زیرا یک گلیکوزامینوگلیکان درون زا است که به ویژه در ماتریکس خارج سلولی وجود دارد. آب را می‌بندد و در خود نگه می‌دارد و در نتیجه لحن و حالت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. HA مورد استفاده در احیای زیستی نباید به صورت متقاطع باشد زیرا عملکرد اصلی آن هیدراته کردن است. برعکس فیلرها، که وظیفه اصلی آنها پر کردن چین و چروک است، به منظور مقاومت در برابر فعالیت هیالورونیداز بافتی، به صورت متقاطع متصل می شوند.

فیبروبلاست های پوست انسان تحت تأثیر NCHA اگزوژن

برای بررسی اینکه آیا فیبروبلاست های پوست انسان تحت تأثیر NCHA اگزوژن با توجه به تکثیر، مهاجرت و ترکیب ماتریکس خارج سلولی قرار می گیرند یا خیر، انجام شد. نتایج نشان داد که تکثیر به طور قابل توجهی توسط HA تحریک شد در حالی که مهاجرت بی‌تأثیر بود. نکته مهم، HA اگزوژن به رشته های HA خوب ماتریکس فیبروبلاست اطراف سلولی گنجانیده شد. با توجه به این نتایج که در سال 2010 منتشر شد، این اولین شواهدی بود که نشان می‌دهد یک فرمولاسیون آرایشی HA برای استفاده انسان، تکثیر فیبروبلاست را تحریک می‌کند.

به منظور روشن کردن فرآیندهای سلولی و مولکولی زیربنایی مزوتراپی، Jäger و همکاران 13 اثر پنج فرمول متمایز را بر پارامترهای اصلی دخیل در پیری پوست (یعنی بیان کلاژن، تکثیر سلولی و تغییرات مورفولوژیکی) با استفاده از فیبروبلاست طبیعی پوست انسان در شرایط آزمایشگاهی تجزیه و تحلیل کردند. HSF) فرهنگ ها. نویسندگان به این نتیجه رسیدند که فرمول‌های متمایز مورد استفاده در مزوتراپی، فرآیندهای مولکولی و سلولی بسیار متفاوتی را در HSF در شرایط آزمایشگاهی القا می‌کنند.

ارزیابی اثربخشی یک داروی NCHA

هدف اصلی مطالعه حاضر ارزیابی اثربخشی یک داروی NCHA بر کاهش خطوط ریز چروک پای کلاغی پس از سه جلسه تزریق چندگانه داخل پوستی بود. اهداف ثانویه ارزیابی اثربخشی M-HA®10 بر پارامترهای کیفیت پوست مانند هیدراتاسیون، درخشندگی و الاستیسیته و همچنین نمرات بالینی چین‌های گونه و پای کلاغی بود. علاوه بر این، محقق و موضوع GAIS و موضوع SAQ تکمیل شد.

مواد و روش ها

این مطالعه مطابق با اقدامات بالینی خوب و اصول اعلامیه هلسینکی انجام شد. قبل از هر روش مطالعه، آزمودنی ها اطلاعات کتبی و شفاهی لازم از جمله فرم رضایت آگاهانه را دریافت کردند. واجد شرایط بودن با معاینه فیزیکی و تایید همه معیارهای ورود/غیر ورود مشخص شد.

درمان و طراحی مطالعه

محصول تحقیقاتی یک ایمپلنت ژل تزریقی استریل، زیست تخریب پذیر، ویسکوالاستیک، بی رنگ، شفاف، ایزوتونیک و هموژنیزه بود. M-HA®10 از 10mg/mL هیالورونات سدیم غیر متقاطع و غیر حیوانی تشکیل شده است که از طریق تخمیر زیستی به دست می آید. از سالین فیزیولوژیک به عنوان محصول شاهد استفاده شد.

این یک مطالعه تصادفی، دوسوکور، کنترل شده با دارونما، با دو صورت بود و شامل سه جلسه تزریق / ارزیابی در فواصل سه هفته‌ای بود. ارزیابی ها قبل از هر جلسه تزریق در ابتدا (روز 1)، در روز 22 و در روز 43 انجام شد. آخرین بازدید ارزیابی (روز 53) ده روز پس از جلسه سوم تزریق انجام شد.

آمار

تجزیه و تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار آماری R (نسخه 4.0.2) انجام شد.

برای «عمق چین و چروک» (معیار اثربخشی اولیه)، داده‌ها با استفاده از ANOVA مخلوط با اندازه گیری مکرر 2 عاملی با اثر متقابل درمان، زمان و زمان x درمان به عنوان اثرات ثابت و موضوع به عنوان اثر تصادفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

برای متغیرهای امتیاز (چین‌های بازین، پای کلاغی بازین و درخشندگی)، تیمارها با استفاده از آزمون مجموع رتبه‌ای ویلکاکسون مقایسه شدند.

با توجه به امتیازات SGAIS و IGAIS، برای هر طرف تغییر از خط پایه به صورت زیر به یک نقطه پایانی باینری تبدیل شد:

  • بهبود حداقل یک نقطه
  • بدون تغییر یا بدتر شدن

برای هر تیمار، یک تحلیل مدل خطی مختلط با یک عامل موضوعی “زمان” (اندازه گیری های مکرر) انجام شد. مقایسه‌های پس‌هک بین هر زمان ارزیابی و خط پایه (روز صفر) با استفاده از آزمون دانت انجام شد.

برای SAQ، فراوانی پاسخ به سوالات با آزمون خی-2 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. اگر تعداد پاسخ‌ها به یک یا چند دسته کمتر از پنج بود، دسته‌ها گروه‌بندی می‌شدند (یعنی پاسخ‌های مثبت از یک طرف و پاسخ‌های منفی + بدون نظر از سوی دیگر).

نتایج

30 فرد سالم (29 زن و 1 مرد با میانگین سنی 7 ± 57 سال) تصادفی شدند و 28 نفر مطالعه را تکمیل کردند. دو آزمودنی مطالعه را کامل نکردند (یکی انصراف از رضایت، یک AE جدی غیرمرتبط با محتوای مطالعه). چهار آزمودنی نوع پوست فیتزپاتریک II و 24 نفر پوست نوع III بودند. مجموعه تجزیه و تحلیل Per Protocol (PP) شامل 28 نفر بود و برای تجزیه و تحلیل اثربخشی استفاده شد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *