پرکننده های خطوط لبخند - پرکننده های خطوط لبخند-کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب

ما در این مطلب به مبحث چگونه خطوط خنده را بدون جراحی از بین ببریم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

خنده یا لبخند، خطوط نشان دهنده یک زندگی شاد پر از حالات چهره شاد است. اما با بالارفتن سن، این خطوط می توانند عمیقتر شوند و شما را سن بالاتر از آنچه هستید نشان دهند و چه کسی این را می خواهد؟

هیچ کس نمی تواند به طور کامل از اثرات پیری فرار کند، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از علائم زودرس پیری انجام دهید و حتی خطوط و چین و چروک های آزار دهنده ای را که در حال حاضر دارید صاف کنید.

استیون برنارد، جراح پلاستیک، می گوید: خطوط خنده در اطراف چشم ها اولین بار زمانی که شما لبخند می زنید، آشکار می شود. اما آسیب های ناشی از نور خورشید و گذر زمان تاثیر خود را می گذارد و در نهایت این خطوط را زمانی که صورت شما در حالت استراحت است نمایان می کند.

اگر آماده پاک کردن خطوط خنده و سایر چین‌های صورت هستید، چندین گزینه دارید. دکتر شما عمق خطوط و سلامت کلی پوست شما را قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام درمان بهترین نتیجه را به شما می دهد ارزیابی می کند.

چه درمان های غیرجراحی برای خطوط خنده موثر است؟

دکتر برنارد توضیح می‌دهد: «مقدار کمی سم بوتولینوم در ناحیه آسیب‌دیده و اطراف آن تزریق می‌شود، که به طور موقت ماهیچه‌های آنجا را ضعیف یا فلج می‌کند».

برخی از افراد این درمان را همراه با روش های بازسازی پوست انجام می دهند. دکتر برنارد می گوید از انواع لیزرها می توان برای بهبود بیشتر کیفیت پوست استفاده کرد.

چه از لیزر همراه با سم بوتولینوم استفاده شود یا نه، اثرات جوان کننده آن حدود سه ماه طول می کشد و در این زمان باید برای درمان دیگری به پزشک مراجعه کنید.

یک فرمول موضعی سم بوتولینوم در حال کار است، اما سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) هنوز آن را تایید نکرده است. در صورت تایید، می توانید خطوط خنده و پای کلاغی خود را بدون نیاز به تزریق های متعدد صاف کنید.

برای خطوط لبخند، می توانید از پرکننده های اسید هیالورونیک مانند Restylane®، Juvéderm®، Sculptra® و Juvéderm Voluma® استفاده کنید. این محلول ها از طریق تزریق در امتداد چین امتداد یافته از بینی تا کناره های دهان اعمال می شوند. آنها برای پر کردن چین ها هستند. این اثرات می تواند از شش ماه تا یک سال کامل ادامه داشته باشد.

همچنین توجه به این نکته مهم است که استفاده از این پرکننده ها تکامل یافته است. دکتر برنارد توضیح می دهد: «آنها نه تنها چین و چروک ها را پر می کنند، بلکه می توانند ظاهر کاهش حجم را که با افزایش سن رخ می دهد، جایگزین کنند.

یکی از مزایای این پرکننده ها این است که می توانید بلافاصله تفاوت را مشاهده کنید و برگشت پذیر هستند! اگر از نحوه مراقبت پس از عمل خوشتان نمی آید، پزشک می تواند هیالورونیداز را برای خنثی کردن اثرات آن تزریق کند.

چه درمان های جراحی برای خطوط خنده موثر است؟

بسته به آناتومی صورت شما، جراح ممکن است تغییر جراحی در ابرو، ناحیه گردن یا پلک ها یا حتی ترکیبی از این موارد را پیشنهاد دهد. البته، اگر می‌خواهید تمام تلاش خود را برای داشتن ظاهری جوان‌تر که چندین سال طول می‌کشد، انجام دهید، می‌توانید لیفت کامل صورت را انتخاب کنید.

پزشک ممکن است استفاده از یکی از محصولات حجم دهنده غیرجراحی را برای برجستگی گونه ها و قسمت بالایی صورت همراه با جراحی پیشنهاد دهد. اثرات این مواد بسیار طولانی تر از سایر پرکننده ها باقی می ماند.

چگونه از خطوط خنده و چین های صورت به روش طبیعی جلوگیری کنیم

یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از پیری زودرس پوست، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و ضد آفتاب هر زمان که به بیرون از منزل می‌روید، است. دکتر برنارد پیشنهاد می کند برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید از هر دو ضد آفتاب و مسدود کننده های فیزیکی استفاده کنید. فرمولاسیون ضدآفتاب باید دارای SPF 30+ و حاوی کرم های ضد آفتاب با طیف وسیع باشد. همچنین باید از یک مسدود کننده فیزیکی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم برای محافظت بیشتر از پوست خود استفاده کنید.

برای مراقبت بیشتر از پوست خود، روزانه از پاک کننده ها و مرطوب کننده های ملایم استفاده کنید، به طور منظم ورزش کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. انجام این اقدامات در مراحل اولیه میتواند به شما کمک کند تا پوست خود را برای مدت طولانی تری انعطاف پذیر و جوان نگه دارید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *