انتقال چربی - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

ما در این مطلب به مبحث انتقال چربی چقدر طول می کشد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انتقال چربی - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

انتقال چربی چقدر طول می کشد؟

از دید تاریخی، روش‌های انتقال چربی همان چیزی است که به نظر می‌ آید، برداشتن چربی از یک قسمت از بدن و پیوند آن به قسمت دیگر. تا به حال، درمان های انتقال چربی خطرناک بوده است. آنها معمولاً شامل یک فرآیند استخراج زمان‌بر، با خطر بالاتر، آسیب بیشتر و نتایج غیرقابل اعتماد هستند. قبل از توسعه انتقال‌های حیاتی با چربی بالا که از طریق BeautiFill ارائه می‌شد، سلول‌های چربی به طور دائم در طول فرآیند حذف آسیب دیدند. از آنجایی که این فرآیند برای بدن بسیار آسیب زا بود که بتواند از آن بهبود یابد، نتایج غیر قابل پیش بینی به همراه داشت. به این معنی که پزشکان نمی‌توانستند میزان بازجذب چربی را پیش‌بینی کنند، و برای بیماران معمول بود که بیشتر چربی‌های منتقل‌شده را در سال اول از دست می‌دادند. با ماهیت غیر قابل پیش بینی، بسیاری از بیماران با نتایج پر شدن بیش از حد، کم پر شدن، یا باقی ماندن با چربی در مناطقی که نمی خواستند باقی ماندند.

اکنون سیستم BeautiFill صنعت را متحول کرده است. به لطف این فناوری پیشگامانه، چربی حذف شده یکنواخت تر، آسیب ندیده و میزان بقای بسیار بالاتری دارد. به این معنی که روزهای پر شدن بیش از حد و نتایج غیرقابل پیش بینی مربوط به گذشته است. علاوه بر این، سیستم BeautiFill فرآیند جدیدی را معرفی کرد که به طور همزمان از لیزر برای تجزیه چربی استفاده می‌کند و در عین حال به آرامی آن را ساکشن می‌کند تا به سرعت آن را پردازش کند. این سیستم برای استفاده موثر از انرژی حرارتی برای سفت کردن پوست جایی که سلول‌های چربی برداشته شده‌اند کارآمد است تا پس از برداشتن چربی، افتادگی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

Beautifill چگونه کار می کند؟

BeautiFill یک پیشرفت جدید در فناوری لیزر است. این فرآیند به آرامی بافت اطراف سلول های چربی را در محل اهدا کننده گرم می کند. (این در هر بیمار متفاوت است، نواحی مشترک شامل شکم، ران ها، باسن یا دسته های عشق است.) این گرما باعث می شود چربی بیشتری از بافت برداشته شود. این فرآیند همچنین هرگونه روغن، خون یا بافت فیبری را از چربی برداشت شده حذف می کند. اگرچه فکر کردن به این ایده ممکن است وحشتناک باشد، اما این یک گام فنی مهم است که بقای بافت چربی منتقل شده را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. نتایج حاصل از این فرآیند سلول های چربی کوچک و یکنواخت با میزان زنده ماندن بالاتر است که تاکنون دست نیافتنی بوده است.

به چه مناطقی می توان چربی را منتقل کرد؟

زیبایی BeautiFill این است که می توان آن را اساساً در هر ناحیه از بدن یا صورت استفاده کرد. برای درمان‌های صورت، سلول‌های شما را می‌توان در شقیقه‌ها، چانه، زیر چشم‌ها تزریق کرد، برای برجسته‌کردن گونه‌ها یا برای پر کردن خطوط خنده یا سایر نواحی صورت در صورت لزوم استفاده کرد. برای درمان‌های بدن، می‌توان به نواحی وسیع‌تر، از جمله باسن، لیفت گرد داد. علاوه بر این، سینه ها را می توان افزایش داد، اگرچه نتایج ظریف تر از بزرگ کردن کامل خواهد بود. با کمال تعجب، یکی از رایج‌ترین نواحی که بیماران می‌خواهند تحت درمان قرار گیرند، دست‌ها هستند، زیرا آنها یکی از اولین قسمت‌هایی از بدن هستند که سن را جدا از صورت نشان می‌دهند. با BeautiFill می توان ظاهری جوان تر به آن ها بازگرداند.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به مدت زمان انجام انتقال چربی در مناطقی که معمولاً درمان می‌شوند، آورده شده است:

پستان

درست مانند هر روش انتقال چربی، برخی از چربی های استخراج شده زنده نمی مانند. این معمولا در چند روز اول اتفاق می افتد و در چند هفته اول توسط بدن جذب می شود. با این حال، به لطف فناوری‌های در حال توسعه، پیش‌بینی میزان زنده ماندن چربی بسیار آسان‌تر است و نتایج را قابل پیش‌بینی‌تر می‌کند. به طور کلی، بیماران می توانند انتظار داشته باشند که نزدیک به 70 الی 80 درصد از سلول های چربی منتقل شده زنده بمانند، اما این می تواند فرق داشته باشد. برای اطمینان از بهترین شانس برای بقای سلول های چربی، رعایت دقیق دستورالعمل های جراح ضروری است. این شامل خوابیدن به پشت برای حداقل شش هفته و اجتناب از فشار مستقیم به سینه ها است که می تواند باعث مرگ سلول های چربی شود.

هنگامی که سلول های چربی انتقال یافته خود را با رگ های خونی جدید تثبیت کردند، باید برای مدت نامحدودی قابل دوام در نظر گرفته شوند و پس از تکمیل فرآیند بهبود، نتایج نهایی عمل شما دائمی شود. با این حال، باید توجه داشت که اندازه سلول های چربی می تواند در طول زمان تغییر کند، به خصوص با نوسانات وزن قابل توجه.

صورت

همان گونه که در بالا گفته ایم، انتقال چربی صورت دائمی است، به همین خاطر نتیجه در صورت تا چندین سال می ماند. با این حال، جراحی انتقال چربی از شما در مقابل پیری آینده مواظبت نمی کند و با زیاد شدن سن، بیشتر چربی های صورت را از دست می دهیم. بنابراین در حالی که انتقال چربی می تواند علائم فعلی پیری شما را به حداقل برساند، بیماران باید انتظار داشته باشند که نتایج به مرور زمان اندکی کاهش یابد.

باسن

بزرگ کردن باسن با پیوند چربی به چندین هفته بهبودی نیاز دارد، اما میزان چربی باقیمانده در درجه اول به مراقبت های بعد از جراحی شما مربوط می شود. به این معنی که اقدامات شما در سه هفته اول به طور مستقیم بر نتایج لیفت باسن شما تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل های جراح پلاستیک ما را در حین بهبودی دنبال می کنید و از جلسات طولانی نشستن، چمباتمه زدن یا کشش خودداری کنید. علاوه بر این، باید از هر گونه فعالیت شدید دوری کنید تا از وارد کردن فشار به منطقه جلوگیری کنید. با فناوری جدید مانند BeautiFill، بیشتر چربی از انتقال زنده می ماند. 

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *