هر آنچه که باید در مورد پرکننده های پوست بدانید - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث هر آنچه که باید در مورد پرکننده های پوست بدانید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

هر آنچه که باید در مورد پرکننده های پوست بدانید

آیا با ایده گرفتن پرکننده پوست بازی می کنید؟ فیلرهای پوستی یک درمان پرکننده رایج برای تقویت لب هستند، اما آیا می‌دانستید که می‌توان از آن‌ها برای کمک به کانتور و حجیم شدن سایر نواحی صورت نیز استفاده کرد؟ پرکننده‌های پوستی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما مانند هر روش تزریقی، داشتن تمام اطلاعات قبل از انجام درمان مفید است. در این راهنما، ما همه

چیزهایی را که باید در مورد پرکننده های پوستی بدانید، از جمله اینکه در کجا می توانید تزریق فیلر پوستی انجام دهید، چه چیزی در قرار ملاقات خود باید انتظار داشته باشید و چگونه با یک متخصص برای به دست آوردن نتیجه دلخواه خود کار کنید، بیان می کنیم.

پاسخ به سوالات متداول شما در مورد پرکننده پوست

فیلر پوستی چیست؟

فیلر پوستی یک ژل تزریقی آرایشی آزمایش شده بالینی است که از اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در پوست شما ساخته شده است. با توجه به پیشرفت های زیبایی، پرکننده های پوستی اولین بار در دهه 1970 هنگامی که کلاژن های حیوانی مختلف آزمایش شده و برای استفاده بر روی انسان تایید شده بودند، شروع به کار کردند. خوشبختانه فیلر پوستی از دهه 70 راه طولانی را پیموده است! فیلرهای هیالورونیک برای استفاده در اوایل دهه 2000 ساخته و تایید شد که بازی را برای پرکننده های پوستی تغییر داد.

فیلر پوستی چگونه کار می کند؟

فیلر پوستی با تزریق محصول پرکننده (در کلینیک شهرزاد، ما از پرکننده پوستی Juvaderm و پرکننده پوستی Belotero استفاده می‌کنیم) عمل می‌کند که معمولاً یک تزریق شفاف ساخته شده از اسید هیالورونیک به پوست است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود. در بدن، اسید هیالورونیک آب را جذب می کند، که به پوست اجازه می دهد آب بیشتری داشته باشد. با افزایش سن، ماهیچه ها، چربی، استخوان و پوست صورت شروع به نازک شدن می کند که منجر به از دست دادن حجم در پوست و لب ها و ظاهر شدن خطوط ریز می شود. فیلر

پوستی با تزریق اسید هیالورونیک به پوست عمل می کند و حالتی فوری و آبرسانی به ناحیه ایجاد می کند. به صاف شدن سطح پوست کمک می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و به گونه ها و لب ها حجم می دهد. می توانید انتظار مشاهده نتایج فوری را داشته باشید.

از پرکننده های پوستی برای چه نواحی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید تزریق فیلر پوستی را در تعدادی از نواحی صورت انجام دهید تا ظاهر صورت و اعتماد به نفس خود را بهبود بخشد.

ما مناطق زیر را درمان می کنیم:

گونه ها

پرکننده پوستی می‌تواند به حجم‌دادن گونه‌های فرورفته و فرورفته کمک کند و ظاهر گونه‌هایی برجسته‌تر و برجسته‌تر را ایجاد کند.

خطوط ماریونت

خطوط ماریونت چین های صورت یا خطوط بین گوشه های دهان و چانه هستند و می توانند باعث افتادگی در نیمه پایینی صورت شوند. از پرکننده پوستی می توان برای پرکردن و کاهش ظاهر این خطوط و حجیم کردن نیمه پایینی صورت استفاده کرد.

چین های نازولبیال یا خطوط لبخند

چین های نازولبیال خطوط بین دو طرف بینی و گوشه های دهان هستند که به آن خطوط لبخند نیز می گویند. با افزایش سن، این خطوط می توانند عمیق تر و مشخص تر شوند. پرکننده پوست به حجیم شدن ناحیه و نرم شدن ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند.

خط فک

فیلر پوستی را می توان به روش های مختلف در امتداد خط فک استفاده کرد. می‌توان از آن برای نرم کردن خطوط فک تیز یا بیش از حد زاویه‌دار استفاده کرد، یا به فک و چانه ضعیف کمی شفافیت بخشید.

لب بالایی و گوشه های دهان

خطوط و چین و چروک روی لب بالایی و اطراف دهان ناشی از کاهش تولید کلاژن، عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا حتی عوامل سبک زندگی مانند سیگار کشیدن و استعمال دخانیات است. آنها را می توان به طور موثر با پرکننده پوست درمان کرد تا ظاهری صاف تر و حجیم تر داشته باشد.

لب

با افزایش سن، یکی از مناطقی که حجم خود را از دست می‌دهیم، لب‌هایمان است که باعث ایجاد لب‌های نازک یا کوچک می‌شود. پرکننده پوستی به حجم و وضوح لب‌های نازک یا کوچک شده کمک می‌کند و آن‌ها را حجیم می‌کند. همچنین می توان از آن برای اصلاح لب های ناهموار و کاهش چین و چروک های اطراف ناحیه لب استفاده کرد.

ماندگاری پرکننده پوست چقدر است؟

نتایج متفاوت است، اما معمولاً پرکننده‌های پوستی بین 6 تا 24 ماه دوام می‌آورند (بسته به محصول مورد استفاده، ناحیه تحت درمان، متابولیسم فردی و رژیم مراقبت از پوست). توصیه می کنیم برای دستیابی و حفظ نتایج دلخواه خود، درمان ها 1 تا 2 بار در سال انجام شود.

فواید پرکننده های پوست چیست؟

پرکننده پوستی به نرم کردن خطوط، کانتور گونه ها، افزایش حجم لب یا کمک به تعریف و بهبود بهترین ویژگی های شما کمک می کند. هر نگاهی که دنبال می کنید، تیم متخصص کلینیک شهرزاد میتواند شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه یاری کند. در کلینیک شهرزاد ما مشتاقیم که مشتریان خود به پوست خود اطمینان داشته باشند. تیم پرستاران آرایشی ثبت شده ما در کلینیک شهرزاد از محصولات و درمان هایی استفاده می کنند که به طور خاص طراحی شده اند تا فوراً کار کنند و نتایج طولانی مدت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *