پرکننده های پوست در مقابل نوروتوکسین ها - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث پرکننده های پوست در مقابل نوروتوکسین ها میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های پوست در مقابل نوروتوکسین ها: تفاوت چیست؟

پرکننده های پوست در مقابل نوروتوکسین ها: تفاوت چیست؟

تزریق صورت بسیار محبوب است. طبق گزارش ASPS، تنها در سال 2015 بیش از 9 میلیون عمل انجام شده است. با این حال، بیشتر مردم از وجود تفاوت‌های اساسی بین پرکننده‌های پوستی (مانند Juvederm) و نوروتوکسین‌ها (مانند بوتاکس) آگاه نیستند. هر دو اصطلاح اغلب هنگام بحث در مورد تزریقات صورت که برای بهبود ظاهر طراحی شده اند، مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، تمایزات ظریف این دو را از یکدیگر جدا می کند. در اینجا خلاصه ای از کارهایی که هر کدام انجام می دهند و چگونه باید برای دریافت آن اقدام کنید آورده شده است.

پرکننده های پوستی

فیلرهای پوستی برای حجیم کردن ناحیه ای از پوست که از کاهش حجم رنج می برد، عمل می کنند. آنها با پر کردن توخالی های ساکن یا خطوطی که همیشه وجود دارند، حتی زمانی که عضلات صورت استفاده نمی شوند، کار می کنند. فیلرهای پوستی یک ماده ژل مانند هستند که از اسید هیالورونیک طبیعی تشکیل شده است. هدف پرکننده‌های پوستی این است که ظاهری آرام و طبیعی به همراه داشته باشند و در عین حال قسمت‌هایی از صورت را که از کاهش حجم رنج می‌برند، جبران کنند. پرکننده های پوستی همچنین می توانند برای تحریک کلاژن طبیعی که از قبل در پوست شما وجود دارد استفاده شوند.

مجموعه ای از پرکننده های پوستی و نوروتوکسین ها

یکی از بزرگترین مزایای فیلر پوستی این است که فرآیند تزریق فقط 30 دقیقه طول می کشد، بسته به اینکه کدام پرکننده را انتخاب می کنید و در کدام ناحیه تزریق می شود. پرکننده های مورد تایید FDA حداقل خطر را برای بیمار در بر دارند و زمان از کار افتادگی پس از عمل را می توان کم یا هیچ در نظر گرفت. بهترین قسمت؟ باید بلافاصله بعد از تزریق نتیجه را ببینید!

در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه که یک پرکننده پوست می تواند برای ظاهر شما انجام دهد آورده شده است:

  • حجم دادن به لب های شما
  • نواحی توخالی صورت خود را پر کنید
  • حذف یا کاهش سایه‌های زیر چشم و/یا کیسه‌ها
  • اسکارها را نرم کنید
  • در تلاش برای پر کردن چین و چروک و خطوط ریز به صورت خود حجم دهید

نوروتوکسین ها

نزدیک از سوزن های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس نوروتوکسین ها مانند بوتاکس به پوست تزریق می شوند تا ماهیچه هایی که باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شوند شل شوند. در حالی که بوتاکس رایج ترین نوروتوکسین شناخته شده است، سایر محصولات تجاری مانند Xeomin و Dysport نیز محبوب هستند. نتایج حاصل از تزریق نوروتوکسین معمولاً 3 تا 4 ماه باقی می ماند. آنها به عنوان یک روش “زمان ناهار” در نظر گرفته می شوند، به این معنی که می توان آنها را در 15-30 دقیقه تجویز کرد.

پس تفاوت چیست؟

اگرچه ممکن است پرکننده‌های پوستی و نوروتوکسین‌ها قابل تعویض به نظر برسند، اما تفاوت‌های کلیدی وجود دارد و باید هنگام تصمیم‌گیری بین آنها در نظر گرفته شود.

تفاوت های اصلی عبارتند از:

چگونه کار می کنند:

نوروتوکسین ها مانند بوتاکس، ماهیچه هایی را که باعث ایجاد چین و چروک و خطوط دیگر روی صورت می شوند، منجمد می کنند. این ماهیچه ها در شکل گیری حالات صورت نقش دارند. هنگامی که این ماهیچه ها منجمد می شوند، از آنها استفاده نمی شود و در نتیجه خطوط بیان در نواحی اطراف شل می شود. این با خطوط استاتیک یا توخالی که پرکننده های پوستی به آن کمک می کنند متفاوت است. فیلرهای پوستی از اسید هیالورونیک برای حجیم کردن مناطقی که از کاهش حجم و پری رنج می برند استفاده می کنند. هنگامی که این نواحی پر می شوند، ظاهری صاف به دست میاید.

محل تجویز:

نوروتوکسین‌ها معمولاً به نیمه بالایی صورت تزریق می‌شوند، به استثنای چند مورد. اطراف چشم و پیشانی نواحی محبوبی برای تزریق هستند. این به این دلیل است که این مناطق به شدت از ماهیچه هایی تشکیل شده است که برای ایجاد حالات صورت کار می کنند. فیلرهای پوستی در هر دو قسمت بالایی و پایینی صورت تزریق می شوند. اطراف دهان، لب ها، گونه ها و چشم ها مناطقی هستند که معمولاً با افزایش سن دچار کاهش حجم می شوند.

مدت زمان ماندگاری آنها:

نتایج تزریق نوروتوکسین تقریباً 3 تا 4 ماه باقی می ماند. از طرف دیگر، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج یک فیلر پوستی حدود 10 تا 12 ماه باقی بماند. هر دو بازه زمانی بسته به نوع پرکننده یا نوروتوکسین مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

کدومشو باید بگیرم؟

پرکننده های مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. همین امر درباره نوروتوکسین ها هم همین طور است. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین پرکننده ها و نوروتوکسین های ما ارائه شده است.

Juvederm:

Juvederm یک فیلر پوستی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تایید FDA است. ماده اصلی آن هیالورونیک اسید است، ماده ای طبیعی که به نواحی تزریق شده حجم میدهد.

Juvederm عموماً برای بازگرداندن حجم گونه ها و لب ها و همچنین برای صاف کردن چین و چروک ها و سایر خطوط ریز در پوست استفاده می شود. یک جلسه درمان معمولاً 20-40 دقیقه طول میکشد.

Restylane:

Restylane یک فیلر پوستی است که حجم را به پوست باز می گرداند. برای اصلاح چین و چروک های متوسط تا شدید صورت استفاده می شود. Restylane به ویژه برای اصلاح چین های بینی و خطوط ماریونت استفاده می شود.

Restylane Silk:

Restylane Silk یک فیلر پوستی مورد تایید FDA است که به طور خاص برای افزایش حجم لب ها و صاف کردن چین و چروک های اطراف دهان طراحی شده است. برای دستیابی به اهداف زیبایی شناختی از ذرات اسید هیالورونیک معمولی کوچکتر و صاف تر استفاده می کند.

بوتاکس:

بوتاکس اولین نوروتوکسینی است که مورد تایید FDA قرار گرفته است. برای صاف کردن خطوط اخم، پنجه کلاغی و خطوط پیشانی عمل می کند. حدود 24 تا 48 ساعت پس از درمان، نتایج حاصل از تزریق بوتاکس را متوجه خواهید شد. اکثر بیماران متوجه میشوند که نتایج تزریق بوتاکس تقریباً 3-4 ماه دوام می آورد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *