جوانسازی صورت مردانه و زنانه - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث تفاوت در رویکردهای جوانسازی بین صورت مردانه و زنانه میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

جوانسازی صورت مردانه و زنانه - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - تماس: 02632242647

تفاوت در رویکردهای جوانسازی بین صورت مردانه و زنانه

در عمل زیبایی شناسی غیرجراحی فعلی، شاهد افزایش مداوم تعداد بیماران مردی هستیم که برای درمان های جوانسازی زیبایی مراجعه می کنند.

تعداد مردانی که در ایران به دنبال تزریق سم بوتولینوم بودند افزایش یافته است.

تعدادی از توضیحات پیشنهادی برای این افزایش وجود دارد. از جمله میل فزاینده برای مردان به ظاهر جوان تر و در نتیجه رقابتی تر در محل کار و افزایش پذیرش اجتماعی برای چنین رویه هایی.

در حالی که این روند ادامه دارد. اکثر بیماران در عمل زیبایی هنوز زن هستند. این بدان معنی است که پزشکان پرمشغله که به طور مکرر تعداد زیادی از بیماران زیبایی را می بینند. با زیبایی شناسی زنانه بسیار آشنا می شوند. در حالی که کمتر با زیبایی شناسی مردان آشنا می شوند.

متأسفانه این تغییر مهارت به سمت زنانه به این معنی است که بیماران مرد اغلب تحت درمان های غیر استاندارد یا نامناسب قرار می گیرند. زیرا واضح است که فرم مردانه با زنان متفاوت است. و بر این اساس رویکرد به جوان سازی و زیباسازی زنان منجر به رضایت بخش نخواهد شد.

نتیجه زمانی که روی صورت مردانه اعمال می شود.

در بازار رقابتی زیبایی شناسی امروز، جایی که پزشکان خود را در حال رقابت با ارائه دهندگان خدمات کمتر آموزش دیده و غیرپزشکی می یابند که درمان های مشابهی را بارها و بارها ارائه می دهند.

بسیار مهم است که متخصص بالاتر از بقیه بایستد. و با ارائه خدمات کیفیت برتر عملکرد خود را متمایز کند. تکنیک های خبره ای که نتایج برجسته ای را بر اساس دانش برتر ارائه می دهد.

به منظور توسعه مهارت‌های مورد نیاز برای ارائه درمان‌های جوان‌سازی زیبایی شناختی برجسته در مردان و زنان، درک دیامورفیسم جنسی، همراه با درک عمیق زیبایی مردانه و زنانه مورد نیاز است. هدف این مقاله تشریح تفاوت‌های بین آناتومی صورت مردانه و زنانه و ارتباط آن‌ها با روش‌های جوان‌سازی زیبایی است.

این به‌عنوان یک راهنما به‌جای مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها در نظر گرفته شده است. تا به خواننده این امکان را بدهد که به‌طور نامحسوس رویکرد خود را بین بیماران زن و مرد تغییر دهد. و تکنیک‌های آن‌ها را بر این اساس اصلاح کند.

ما مقاله را به بخش‌هایی تقسیم می‌کنیم که مناطق خاصی را به تفصیل شرح می‌دهند، که وقتی به‌طور کلی در نظر گرفته شوند، امکان درک جامع از تفاوت‌های ظریف در آناتومی و بر این اساس درمان را فراهم می‌کنند.

پیشانی:

اغلب آخرین ناحیه ای که در جوانسازی غیرجراحی صورت به آن نزدیک می شود. پیشانی، در واقع یکی از مهم ترین مناطقی است که در آن تفاوت های مشخصی بین جنس ها مشاهده می شود.

انسان شناسانی که روی جمجمه ها مطالعه می کنند از ساختار اسکلتی پیشانی به عنوان یک شاخص مهم برای جنسیت اسکلت استفاده می کنند.

اسکلت ماده به طور مشخص دارای یک برجستگی فوق مداری صاف با تحدب صاف تا خط مو است. اما اسکلت نر دارای یک برجستگی فوقانی برجسته و برجسته تر است که در بالای آن یک فرورفتگی

وجود دارد قبل از اینکه صاف شود و دوباره مقعر شود.

این تحدب باعث پیدایش باسنگ فوق مداری در نرها می شود. برجستگی برجسته سوپراوربیتال به صورت داخلی پیوسته است و گلابلا باعث ایجاد ناحیه گلابلا برجسته‌تر و برجسته‌تر در مردان می‌شود.

این تفاوت اسکلتی منجر به سه ویژگی مهم تعیین‌کننده جنسی می‌شود. گلابلای برجسته و برآمدگی فوق مداری همانطور که توضیح داده شد. اما ساختار اسکلتی بر روی بافت‌های نرم پوشاننده و در نتیجه موقعیت ابروها تأثیر می‌گذارد.

ابروی نر در امتداد برجستگی فوق اوربیتال قرار دارد و عموماً صاف است. به موجب آن ابروی ماده از وسط در همان موقعیت شروع می‌شود. اما با زاویه‌ای بین 10 تا 20 درجه به سمت بالا قوس می‌دهد و دم برتر از سر است.

هدف پزشکی زیبایی بازگرداندن ظاهری جوان و مهمتر از همه طبیعی است. بنابراین تکنیک هایی که ما برای یک بیمار زن به کار می بریم. مانند حجم دادن به پیشانی یا لیفت ابرو با نورومدولاسیون و

حجم دهی مجدد، ممکن است در صورت استفاده غیرمعقول بر روی بدن، ظاهری زنانه و غیرطبیعی ایجاد کند.

گونه:

گونه از نظر جوان‌سازی زیبایی، ناحیه‌ای است که به طور گسترده‌ای پوشیده شده است. و ادبیات مملو از توصیف کانتور زنانه و فرآیند جوان‌سازی زنانه است. هرچند در مورد گونه مردانه گفته می‌شود.

حتی با وجود ادبیات و توصیه‌هایی در مورد جوان‌سازی گونه‌های زنانه، همه ما اغلب شاهد نتایج ضعیف درمان هستیم. ظاهراً از تکرار همان درمان تورم گونه‌ها بارها و بارها، و در نتیجه ظاهری تغییر شکل یافته و بیش از حد متورم شده است.

گونه از منظر تزریقی عمدتاً یک ساختار بافت نرم است که فک بالا را در قسمت داخلی، زیگوما از طرفی و چربی عمیق و عضله buccinator را در قسمت پایینی پوشانده است.

در حالی که برخی از تحلیل های فک بالا و زیگوماتیک با افزایش سن اتفاق می افتد. در مردان بیشتر از زنان، این خطوط بافت نرم پوشاننده است که باعث ایجاد تفاوت های مشخصه خطوط سطحی بین گونه مرد و زن می شود.

به طور کلی تصور می شود گونه ایده آل زنانه گردتر و پرتر است. در حالی که گونه مردانه صاف تر و زاویه دارتر است. یک جفت مطالعه با استفاده از MRI برای تعیین کمیت تفاوت‌ها در چربی زیر جلدی صورت در مردان و زنان و تغییرات آنها با افزایش سن نشان داد که در کل صورت مردان دارای لایه نازک‌تری از چربی زیر پوستی است. اما در عین حال توزیع چربی نیز وجود دارد.

در گونه مرد یکنواخت است، گونه ماده دارای محفظه چربی ضخیم تری در ناحیه میانی نسبت به ناحیه جانبی با نسبت 1.5 به 1 است.

این توزیع نابرابر توضیح می دهد که چرا گونه ماده گردتر و چاق تر است و گونه نر. گونه صاف تر است و بیشتر با خطوط ساختارهای زیرین مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *