انواع مختلف پرکننده های پوست - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث انواع مختلف پرکننده های پوست میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انواع مختلف پرکننده های پوست - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

انواع مختلف پرکننده های پوست چیست؟

پرکننده های پوستی تزریقی یک عمل زیبایی هستند که برای حجم دادن به نواحی فاقد پری و صاف کردن خطوط و چین و چروک های صورت طراحی شده اند. این یک روش غیر جراحی است و انواع مختلفی از فیلرهای پوستی را می توان انتخاب کرد. با این اوصاف، روش استفاده از پرکننده های پوستی ساده نیست، بنابراین بهتر است یک انژکتور واجد شرایط درمان مورد نظر شما را انجام دهد.

اگر قصد دارید به زودی پرکننده‌های پوستی دریافت کنید، مهم است که انواع مختلف پرکننده‌های پوستی موجود، آنچه که برای انجام آن طراحی شده‌اند و چگونه صورت را بهبود می‌بخشند، بدانید. به این ترتیب، می توانید با انتظارات واقع بینانه وارد درمان های فیلر خود شوید.

پرکننده های پوستی می توانند ظاهری جوان تر به فرد بدهند  . ما می‌توانیم فیلرهای پوستی را به نواحی مختلف صورت تزریق کنیم تا چین و چروک‌ها را حجیم کنیم یا به نواحی مانند لب‌ها، استخوان‌های گونه یا چانه حجم دهیم تا در طی مراحل مختلف پرکننده‌های پوستی صورت را متعادل کنیم. این روش‌ها معمولاً در اطراف صورت، چشم‌ها و دهان انجام می‌شوند و در از بین بردن خطوط نامطلوب صورت بسیار موثر عمل می‌کنند.

با این حال، انژکتورهای لوازم آرایشی ممکن است از پرکننده های مختلف برای اهداف خاص استفاده کنند. بنابراین قبل از اینکه به سراغ پرکننده پوست بروید، بهتر است بدانید که چه نوع تزریق فیلر پوستی انجام می‌دهید، زیرا برخی از انواع پرکننده‌ها بسته به ناحیه‌ای که می‌خواهید تزریق کنید، بهتر عمل می‌کنند.

چند نوع پرکننده پوستی وجود دارد؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که برای بیمارانی که به دنبال درمان خطوط ریز و چین و چروک هستند، در دسترس هستند. برخی از ارائه دهندگان از چربی بدن شما برای بازگرداندن حجم صورت استفاده می کنند ( همچنین به عنوان پیوند چربی شناخته می شود )، اما پرکننده های پوستی تزریقی معروف تر گزینه ای هستند که اکثر مردم آن را انتخاب می کنند.

در این مقاله، ما بر روی پرکننده‌های پوستی «خارج از قفسه» تمرکز می‌کنیم که احتمالاً در اکثر اسپاهای پزشکی پیدا می‌کنید که عبارتند از:

1. اسید هیالورونیک (HA)

اسید هیالورونیک که به آن HA نیز گفته می شود، یک ماده طبیعی است که در بدن ما وجود دارد. HA برای آبرسانی به پوست ما وجود دارد و در عین حال آن را با حجم زیاد و شاداب نگه می دارد. با این حال، با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک کاهش مییابد. به همین دلیل است که بسیاری از انژکتورهای آرایشی پرکننده‌های اسید هیالورونیک را ارائه می‌کنند که می‌تواند ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر از یک ماده طبیعی به پوست شما بدهد.

به طور کلی، فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید حدود 6 تا 12 ماه دوام دارند، اما بسته به نوع پرکننده های تزریقی مورد استفاده و محل تزریق، می توانند تا دو سال نیز دوام داشته باشند.

2. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم به طور طبیعی در استخوان های ما وجود دارد. مانند هر نوع تزریق فیلر دیگری، این پرکننده‌های پوستی می‌توانند باعث جوان‌سازی پوست و تحریک الاستین شوند و ظاهری جوان‌تر به افراد ببخشند. به طور معمول، این پرکننده های پوستی 12 تا 18 ماه دوام می آورند و برای چین و چروک های عمیق تر یا هایپر رقیق برای جوان سازی گردن و سینه استفاده می شوند.

3. اسید پلی ال لاکتیک (PLLA)

پلی-ال-لاکتیک اسید که معمولاً به عنوان PLLA شناخته می شود، به بدن در ساخت کلاژن کمک می کند. کلاژن، فراوان ترین پروتئین در بدن، برای ایجاد بافت همبند استفاده می شود. هنگامی که از PLLA به عنوان تزریق پرکننده پوست استفاده می شود، می تواند چین و چروک های صورت را صاف کند، حتی اگر عمیق باشند. این پرکننده ها می توانند تا دو سال روی چین و چروک های صورت تاثیر مثبت بگذارند.

4. پلی متیل متاکریلات (PMMA)

این پرکننده‌ها از کلاژن و توپ‌های کوچکی تشکیل شده‌اند که در زیر پوست باقی می‌مانند تا خطوط و چین و چروک‌هایی را صاف کنند که باعث دردسر می‌شوند. این درمان های پرکننده می تواند تا پنج سال دوام داشته باشد و برای چین و چروک های متوسط ​​تا شدید ایده آل است. ماندگاری این پرکننده‌ها بیشتر از سایر پرکننده‌ها است که آن را به یک روش نسبتاً محبوب تبدیل می‌کند.

چه نوع پرکننده پوستی بهترین است؟

بهترین نوع فیلر به نیاز شما و میزان کاهش حجم شما یا ناحیه ای از پوست که می خواهید به آن حجم دهید بستگی دارد. با این اوصاف، اگر تجربه ای در مورد سایر روش های زیبایی و محصولات پرکننده پوست ندارید، پرکننده های اسید هیالورونیک به شدت توصیه می شود. این به این دلیل است که این روش سرپایی نتایج کوتاه‌تر و طبیعی‌تری دارد.

بیشتر پرکننده‌های HA با بهبود کاهش حجم گونه‌ها، خط فک و چانه عالی عمل می‌کنند. ارائه کانتور و هایلایت بهبود یافته در صورت نیاز.

با توجه به آنچه گفته شد،  نوع پرکننده پوستی  مورد نیاز شما نیز ممکن است به محل تزریق بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از فیلرهای صورت برای لب ها بهتر عمل می کنند، در حالی که اگر می خواهید خطوط لبخند را صاف کنید، برخی دیگر بهتر عمل می کنند.

صرف نظر از نوع پرکننده پوستی که دریافت می‌کنید و نتیجه دلخواهتان، مهم است که به سراغ پرکننده‌های برندهای معتبر بروید. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که درمان های تزریقی که روی صورت خود قرار می دهید بی خطر هستند و برای مدت طولانی با شما خوب رفتار خواهند کرد.

کدام پرکننده های پوستی بیشترین ماندگاری را دارند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، از آنجایی که این پرکننده‌های مورد تایید FDA بیشترین دوام را دارند، از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند اما معمولاً برای مناطقی از بدن مانند باسن استفاده می‌شوند. دومین پرکننده‌های پوستی با ماندگاری، پرکننده‌های PLLA هستند که گاهی تا دو سال دوام می‌آورند.

با این اوصاف، همه نمی‌خواهند عمل‌های زیبایی‌شان برای همیشه دوام داشته باشد، به خصوص اگر برای اولین بار است که آنها را امتحان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *