انواع پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث انواع پرکننده های پوستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.
انواع پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

پرکننده های پوستی درمان های موثری هستند. که برای نرم کردن و کاهش چین و چروک و خطوط عمیق، پرکردن گونه ها و خطوط صاف صورت استفاده می شوند.

چهار انواع اصلی پرکننده پوستی تزریقی وجود دارد که شامل چربی، کلاژن، اسید هیالورونیک و حامل های حاوی میکروسفر مواد دیگری مانند پلی متیل متاکریلات (PMMA) می شود. این پرکننده ها با جزئیات بیشتری در زیر توضیح داده شده اند.

تزریق چربی

چربی جمع آوری شده از قسمتی از بدن بیمار مانند ران، باسن یا شکم مجدداً به قسمت هایی از صورت که شروع به از دست دادن چربی کرده اند تزریق می شود.

این می تواند پری صورت را بهبود بخشد. چین و چروک ها را پر کرده و نواحی توخالی را ایجاد کند. یک کانول بلانت برای تزریق قطرات چربی برداشت شده به نواحی صورت که نیاز به درمان دارند استفاده می شود. سپس چربی پیوند شده یک منبع خون جدید برای زنده ماندن ایجاد می کند.

به عنوان بافت زنده، چربی باید به آرامی مورد استفاده قرار گیرد. قرار دادن نامناسب حجم های بیش از حد بزرگ می تواند منجر به شکست بافت ها در “گرفتن” شود.

قرار دادن آهسته و تدریجی، شانس بافت قادر به تشکیل خون مورد نیاز را افزایش می دهد. میزان موفقیت بین افراد بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است. با این حال، هنگامی که جریان خون برقرار شد. پیوند معمولاً حدود 18 ماه پس از جراحی “شکوفه میدهد”.

هنگامی که این اتفاق می افتد، پیوند می تواند به بخشی دائمی از بافت نرم صورت تبدیل شود. که نتایج بسیار بهتری نسبت به استفاده از پرکننده های مصنوعی دارد. که معمولاً حداقل یک بار در سال نیاز به درمان های بعدی دارد.

تزریق کلاژن

لایه دوم پوست (درم)، که درست زیر لایه بیرونی (اپیدرم) قرار دارد. بیشتر از کلاژن تشکیل شده است، یک شبکه حمایتی از الیاف که رشد سلول ها و رگ های خونی را امکان پذیر می کند.

دانشمندان موفق شده اند از این کلاژن به عنوان پرکننده برای نرم کردن علائم پیری، حجم دادن به صورت و پر کردن جای زخم استفاده کنند. کلاژن ممکن است از انسان یا حیوان باشد. نتیجه می تواند تا چهار ماه ادامه پیدا کند.

اسید هیالورونیک (HA)

HA ماده ای رایج است که در بیش از 30 فیلر پوستی یافت می شود. این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان شبکه ای برای انتقال مواد مغذی از خون به سلول های پوست عمل می کند. HA در غلظت های زیاد در بافت هم بند نرم هستند. همچنین در مایع اطراف چشم، مقداری غضروف و مایع در مفاصل یافت می شود.

در هنگام تزریق، HA مانند یک بالشتک متورم رفتار می کند. از بافت ها و ساختارهایی در صورت حمایت می کند که ممکن است حالت ارتجاعی کمتری داشته باشند یا حجم آن از دست رفته باشد. همچنین آب را به سطح پوست می رساند و به آن کمک می کند تا تازه و لطیف به نظر برسد. اثرات بین شش تا نه ماه طول می کشد و پس از آن معمولاً دو بار در سال درمان های تکمیلی انجام می شود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

این سنگین ترین نوع پرکننده پوست است و برای پر کردن چین و چروک های متوسط ​​تا شدید مانند خطوط اخم، خطوط ماریونت (آنهایی که در اطراف دهان هستند) و چین های نازولبیال (خط خنده) استفاده می شود.

همچنین می توان از آن برای بهبود پری گونه ها و سایر خطوط صورت استفاده کرد. پرکننده از ذرات ریز و تقریبا میکروسکوپی کلسیم تشکیل شده است که در یک ژل صاف معلق هستند.

این نوع فیلر نتایج بسیار طبیعی ایجاد می کند. و گزارش شده است که تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کند. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم به طور معمول ضخیم تر از پرکننده HA است. نتایج طولانی تر، حدود 12 ماه باقی می ماند.

پلی ال لاکتیک اسید (PLLA)

پلی ال لاکتیک اسید ماده ای زیست تخریب پذیر و مصنوعی است که به تدریج جذب بدن می شود. معمولاً برای بخیه های قابل حل استفاده می شود. این یکی از پرکننده‌های ضخیم‌تر است. و معمولاً برای درمان خطوط عمیق‌تری که در نتیجه از دست دادن کلاژن ناشی از افزایش سن ایجاد شده‌اند، استفاده می‌شود.

PLLA به درم تزریق می شود. جایی که رشته های کلاژن از ساختار پوست پشتیبانی می کنند.

همانطور که ریزذرات PLLA جذب می شوند، تولید کلاژن را تحریک می کنند. که رشته های کلاژن را بازسازی می کند و ساختار و حجم پوست را بازیابی می کند. تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق بین افراد بسته به میزان کلاژن از دست رفته متفاوت است. اما به طور کلی، تزریق ها سه بار در طول چند ماه انجام می شود. به عنوان یک پرکننده نیمه دائمی طبقه بندی می شود که نتایج آن معمولاً حدود دو سال باقی می ماند

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

PMMA یک ماده مصنوعی و زیست سازگار است که وقتی در فیلرهای پوستی استفاده می‌شود. به شکل میکروکره‌هایی در می‌آید که در زیر پوست قرار می‌گیرند تا پشتیبانی مداوم را فراهم کنند. فیلر همچنین حاوی کلاژن است که ساختار و استحکام بیشتری را برای پوست ایجاد می کند. پرکننده‌های PMMA شامل تقریباً 20 درصد میکروسفرهای PMMA هستند که در حدود 80 درصد ژل کلاژن خالص‌شده معلق هستند.

چند ماه پس از تزریق، کلاژن تجزیه می شود. که بدن را تحریک می کند تا کلاژن جدید خود را برای بازگرداندن فضای پوست تولید کند. کلاژن جدید میکروسفرهای PMMA را در محل خود متصل می کند و در نتیجه از مهاجرت جلوگیری می کند.

پرکننده های PMMA درمان های نیمه دائمی محسوب می شوند و عموما برای درمان چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق استفاده می شوند. همچنین می توان از آن برای بزرگ کردن لب و پرکردن جای جوش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *