پرکننده لب بدون سوزن - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل - تماس: 02632242647

پرکننده لب بدون سوزن؟ بله لطفا. قلم هیالورون و سایر دستگاه های پرکننده بدون سوزن در اینجا هستند. تا پرکننده لب را کمتر دردناک تر، مقرون به صرفه تر و دقیق تر کنند.  کشف کنید که چگونه پرکننده لب بدون سوزن از نظر هزینه، نتایج و طول عمر با همتای تزریقی خود مقایسه می شود. ما در این مطلب به مبحث پرکننده لب بدون سوزن میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده لب بدون سوزن چیست؟

پرکننده لب بدون سوزن که به آن پرکننده بدون سوزن نیز می‌گویند. یک روش تزریقی برای پرکننده‌های پوستی است. که از یک دستگاه دستی برای رساندن محصول به پوست شما استفاده می‌کند. دستگاه هایی از این نوع به جای سوزن، از هوای پرفشار برای نفوذ به پوست استفاده می کنند و فیلر را در لب ها جاری می کنند.

سیستم تحویل پرکننده بدون سوزن انتخابی ما، قلم هیالورون است که پرکننده لب را با کسری از هزینه پرکننده‌های پوستی سنتی در دسترس قرار می‌دهد.

قلم هیالورون بدون سوزن به لایه بالایی پوست نفوذ می کند. محصول را به داخل لب ها می ریزد و پرکننده را با دقت و دقت بسیار بالا ارائه می دهد. یک متخصص باتجربه می تواند با استفاده از قلم هیالورون لب هایی پر و در عین حال طبیعی با شکل و تقارن عالی به موفقیت دست یابد.

اگرچه متخصصان زیبایی شناسی بسیار ماهرانه می توانند دستگاه های پرکننده لب بدون سوزن را برای دستیابی به نتایج باورنکردنی به طرز ماهرانه ای استفاده کنند. اما استفاده در خانه از قلم های پرکننده مانند این همیشه بدون نیاز است.

پرکننده های سنتی در مقابل. پرکننده های بدون سوزن

پرکننده های تزریقی که به آن پرکننده های پوستی نیز می گویند. یک درمان پزشکی مورد تایید FDA است که برای ایجاد یک پفک زیبا و کامل در لب ها استفاده می شود. قلم هیالورون ، یک دستگاه پرکننده لب بدون سوزن، در چند سال گذشته به عنوان جایگزینی بدون توقف برای پرکننده های پوستی محبوبیت پیدا کرده است.

هر دو پرکننده لب سنتی و بدون سوزن از یک ترکیب پروتئینی به نام اسید هیالورونیک (HA) استفاده می کنند. ماده ای که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و قادر است 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد.

HA را به عنوان مرطوب کننده و روان کننده طبیعی بدن در نظر بگیرید. زیرا به حفظ رطوبت پوست و داشتن ظاهری جوان کمک می کند.

چه پرکننده های HA را با سوزن یا بدون سوزن دریافت کنید. هدف نهایی افزایش حجم در ناحیه تحت درمان است.

همانطور که گفته شد. تفاوت های اساسی بین دو سیستم تحویل پرکننده وجود دارد.

اینها مهم ترین تفاوت های بین قلم هیالورون در مقایسه با تزریق سوزنی لب سنتی هستند.

  • پرکننده های بدون سوزن هزینه کمتری دارند.

  • دستگاه پرکننده بدون سوزن با کیفیت بسیار دقیق است.

  • قلم هیالورون چه در حین و چه بعد از درمان درد کمتری دارد و راحت تر است

  • پرکننده های بدون سوزن با عوارض جانبی کمتری مانند تورم و کبودی همراه هستند

  • قلم هیالورون در دستان یک متخصص با تجربه، روشی کم‌خطر برای پرکننده‌های لب است بدون خطر عفونت یا انسداد.

  • از آنجایی که HA برای پرکننده های بدون سوزن نیازی به لیدوکائین برای بی حس کردن درد ندارد، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد.

دقت در تحویل

قلم لب هیالورون اسید هیالورونیک را با استفاده از یک جت انژکتور فشار بالا به لایه های سطحی اپیدرم می رساند. سپس هیالورونیک اسید به مولکول‌هایی در مقیاس نانو تبدیل می‌شود که به HA اجازه می‌دهد به طور مساوی در مقادیر بسیار کم توزیع شود.

در دستان یک متخصص ماهر، یک دستگاه بدون سوزن خوش ساخت به ارائه دهنده اجازه می دهد. تا قبل از اینکه دستگاه حتی با پوست تماس بگیرد. مقدار دقیق پرکننده را شماره گیری کند. این بدان معناست که انژکتور شما می‌تواند هر بار یک وعده از پیش اندازه‌گیری‌شده پرکننده را ارائه دهد که امکان دقت و دقت بی‌نظیر را فراهم می‌کند.

بعلاوه، پرکننده لب بدون سوزن به این معنی است که با لب‌های پر زرق و برق و بی‌عیب و نقص، با درد کمتر و بدون وقفه کنار می‌روید.

پرکننده‌های پوستی سنتی از یک سوزن برای نفوذ به لایه‌های میانی پوست استفاده می‌کنند.

فیلرهایی که در این عمق تزریق می‌شوند. یک واکنش زنجیره‌ای را ایجاد می‌کنند که با افزایش تولید کلاژن شروع می‌شود. که نتایج را طولانی‌تر می‌کند.

هنگام استفاده از سوزن، انژکتور شما زاویه، عمق و فشار سوزن را در حین مشاهده اندازه‌گیری‌های واحد روی سرنگ در نظر می‌گیرد.

این بدان معنی است که کمترین مقدار پرکننده ای که می توان در یک سپرده تحویل داد. کمترین مقداری است که انژکتور شما قادر به درک و تحویل است.

طول عمر

ماندگاری قلم هیالورون چقدر است؟ به طور معمول، نتایج پرکننده لب بدون سوزن حدود 3 تا 8 ماه باقی می‌ماند. اما این به چند عامل بستگی دارد، از جمله سطح آبرسانی به مدت 2 هفته پس از درمان.

بیشتر فیلرهای تزریقی در صورت استفاده در لب ها 6 تا 12 ماه دوام می آورند. اگرچه طول عمر پرکننده های سنتی پوست بر اساس نوع محصول و چندین عامل دیگر متفاوت است.

یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد پرکننده های لب بدون سوزن Hyaluron Pen این است که طول عمر پرکننده شما تجمعی است.

با استفاده از فیلر پایه که در چندین درمان ایجاد شده است. می توانید به پوکه فوق العاده ای که می خواهید برسید. با نتایجی که با هر بار مداوا کردن طولانی تر باقی می مانند.

برای بهترین نتایج، قبل و بعد از درمان به خوبی هیدراته بمانید. از آنجایی که هیالورونیک اسید 1000 برابر وزن خود را در آب نگه می دارد. هر چه میزان آب در سیستم شما بیشتر باشد. نتایج پرکننده شما چشمگیرتر خواهد بود.

علاوه بر هیدراته ماندن با آب و الکترولیت ها ، از یک رژیم غذایی سالم، از جمله غذاهای غنی از ویتامین K استفاده کنید. به سبزیجات برگدار مانند اسفناج و کلم پیچ فکر کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *