پرکننده های زیر چشم - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - تماس: 02632242647

درمان کم کیسه‌های زیر چشم، گودی زیر چشم و فرورفتگی‌های شدید اشک را می‌توان با کمک پرکننده‌های اسید هیالورونیک نرم‌تر انجام داد. ما در این مطلب به مبحث پرکننده های زیر چشم، محل های اشک و گودی زیر چشم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های زیر چشم، محل های اشک و گودی زیر چشم

گودی زیر چشم می تواند محدود به ناحیه اشک باشد یا حتی قسمت بالایی گونه ها را در بر بگیرد.

دلایل متعددی برای گودی زیر چشم وجود دارد. اما شایع‌ترین آن‌ها شامل ژنتیک، کاهش حجم به دلیل افزایش سن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و عوامل منفی سبک زندگی مانند سیگار کشیدن است.

بهترین پرکننده برای گودی زیر چشم چیست؟

پرکننده‌های اسید هیالورونیک کمتر چسبناک مانند Restylane، Restylane Silk و Juvederm Ultra معمولاً برای درمان نگرانی‌های زیر چشم به دلیل پوست ظریف و نازک پلک پایین توصیه می‌شوند. که ضخامت آن تنها حدود 0.5 میلی‌متر است.

برای مقابله با چنین ناحیه پیچیده‌ای نیاز به پرکننده‌هایی است که به‌طور انعطاف‌پذیری حرکت می‌کنند. و می‌توان آن‌ها را به راحتی در ناحیه دستکاری کرد. بدون اینکه ظاهر پلک پایین را به همان روشی که ایمپلنت‌های پارگی یا پرکننده‌های پوستی ضخیم‌تر تغییر می‌دهند، عمیقاً تغییر دهند.

درمان پرکننده هیالورونیک اسید را می توان به سرعت انجام داد. و بسته به متابولیسم فرد، نتایجی را به همراه دارد که بین 3 تا 6 ماه دوام می آورد.

این ماده می تواند به طور ایمن متابولیزه شود. زیرا اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد.

درمان پرکننده اسید هیالورونیک نیز برگشت پذیر است. زیرا این ماده را می توان با کمک هیالورونیداز، آنزیمی که آن را حل می کند، حل کرد.

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای مشکلات رنگدانه و ضخامت پوست

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) پس از چرخاندن نمونه خون خود بیمار در سانتریفیوژ جدا شده و به دست می آید.

پی آر پی حاوی فاکتورهای التیام و رشد بسیاری است که به بهبود زخم کمک می کند. و به بهبود گردش خون، تحریک تولید کلاژن جدید و ایجاد رگ های خونی جدید معروف است. PRP اغلب در مطب متخصصان برای رفع مشکلات کیفیت، بافت و رنگدانه پوست استفاده می شود.

در برخی موارد، PRP را می‌توان همراه با پرکننده‌ها برای طولانی‌تر کردن اثر آن‌ها استفاده کرد و برای بهبود کیفیت پوست همراه با اصلاح حجم عمل کرد.

چرا انتقال چربی نباید در پوست نازک پلک انجام شود؟

وقتی نوبت به رفع توخالی پلک پایین می‌رسد، مردم اغلب فکر می‌کنند که انتقال چربی راه‌حل بهتری است. صرفاً به این دلیل که چربی از بدن خودشان گرفته شده و به طور طبیعی ایجاد می‌شود. با این حال درک این نکته مهم است که انتقال چربی فرآیندهای پیچیده و غیرقابل پیش بینی است.

از جمله پیچیدگی‌های روش‌های انتقال چربی این واقعیت است که:

(1) چربی از نظر بافتی ناسازگار است. و می‌تواند پس از انتقال ظاهری توده‌ای و تغییر رنگ از خود به جای بگذارد. و به راحتی از طریق پوست نازک پلک دیده شود.

(2) چربی به راحتی و به سرعت توسط بدن بازجذب می شود. جایی که 30-70٪ چربی می تواند جذب شود، بنابراین انتقال چربی عمدتاً شامل حداقل دو روش است.

(3) چربی نیاز به منبع خون دارد و ممکن است به یک منبع خون برسد. که می تواند منجر به عوارضی شود که نیاز به برداشتن جراحی پیچیده دارد.

(4) و در آخر روش های انتقال چربی نیاز به چندین عمل جراحی برای تکمیل دارند. یکی برای برداشت چربی و دیگری برای قرار دادن چربی.

بهبودهای اضافی نیز برای انجام به جراحی نیاز دارند و در صورت نتیجه نامطلوب، جراحی برای برداشتن یا اصلاح آن نیز لازم است.

از طرف دیگر، پرکننده های اسید هیالورونیک بدون نیاز به جراحی برای قرار دادن یا برداشتن مواد، نتایج فوری را به همراه دارند.

فیلر برای کیسه های زیر چشم

یکی از نگرانی‌های رایج لوازم آرایشی در میان بسیاری از افراد جوان این است که کیسه‌های چشم چگونه باعث می‌شود آنها خسته و مسن‌تر به نظر برسند. به این ترتیب، بسیاری به امید اصلاح این موضوع به پرکننده ها روی می آورند و راحتی و فوری بودن نتایج آن را به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین درمان های زیبایی امروزی تبدیل کرده است. از آنجایی که کیسه های چشم به جای افزایش سن به دلیل ژنتیک است، معمولاً اولین عمل جراحی زیبایی است که توسط جوانان مورد توجه قرار می گیرد و بیشتر در این سن می خواهند از جراحی اجتناب کنند زیرا احساس می کنند برای آن خیلی جوان هستند یا آن را پرهزینه می دانند یا نمی کنند. می خواهید ریسک جراحی کنید

آیا پرکننده ها برای کیسه های زیر چشم کار می کنند؟

یک فکر رایج در میان بسیاری از پزشکان این است که پرکننده ها می توانند همه کیسه های چشم را درمان کنند. اما در تجربه دکتر پراساد این درست نیست. پرکننده‌ها می‌توانند کیسه‌های خفیف زیر چشم را برطرف کنند، اما کیسه‌های شدید با پف‌کردگی شدید نیاز به درمان متفاوتی دارند.

کیسه های چشم می توانند به دلیل توخالی بودن ناحیه اشک قابل توجه باشند و در نتیجه پف کردن نواحی مجاور را تشدید کنند. به این فکر کنید که چگونه یک دره در کنار یک کوه بزرگی کوه را برجسته می کند و بالعکس. اکنون، کیسه های خفیف زیر چشم و گودی جزئی را می توان با تزریق فیلر در ناحیه فرورفتگی اشک، استتار کرد.

اصلاح حجم با استفاده از پرکننده ها بعد از جراحی کیسه چشم

گاهی اوقات مواردی وجود دارد که در آن نواحی اطراف همچنان توخالی به نظر می‌رسند، حتی پس از اینکه کیسه‌های چربی به درستی با جراحی برداشتن کیسه چشم برطرف شدند. این نواحی اطراف معمولاً شامل گونه‌های بالایی و محل اتصال بین چشم و گونه‌ها می‌شوند که می‌توان با پرکننده‌های ضخیم‌تری مانند Juvederm Voluma یا Juvederm Ultra Plus مقابله کرد. و لبه مداری و ناحیه پارگی، که با کمک پرکننده‌های نرم‌تر مانند Restylane، Restylane Silk یا Juvederm Ultra به خوبی عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *