درمان با لیزر و نور برای پوست - درمان جوش صورت - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تزریق بوتاکس - لیزر موهای زائد - شماره تماس:  09353242647

درمان های لیزری و نوری برای پوست در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی کرده است. بیماران اکنون گزینه‌های درمانی متعددی دارند که می‌تواند به آنها در طیف وسیعی از مشکلات مرتبط با پوست، از جمله اسکار و خالکوبی، موهای ناخواسته، پسوریازیس، آکنه، چین و چروک، رنگدانه‌ها یا ملاسما کمک کند. ما در این مطلب به مبحث درمان با لیزر و نور برای پوست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیزر موهای زائد (LHR)

رفع موهای زائد بدن با استفاده از لیزر یکی از رایج ترین کاربردهای لیزر درمانی این روزها است. لیزر موهای زائد (یا LHR) از پالس‌های نور لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های موی هدف استفاده می‌کند تا با گذشت زمان، رشد مجدد موها کمتر شود و موهایی که دوباره رشد کرده‌اند روشن‌تر و ظریف‌تر شوند. LHR می تواند برای از بین بردن موهای ناخواسته از هر قسمت از بدن، از جمله صورت، سینه، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی استفاده شود. از آنجایی که نور لیزر می‌تواند بسیار دقیق مورد هدف قرار گیرد، تنها بر فولیکول‌های مو تاثیر می‌گذارد و پوست اطراف را بدون آسیب می‌گذارد. LHR فرآیندی است که بیش از ساییدن موها را شامل می شود.

با LHR چه انتظاری داریم

برای از بین بردن موهای زائد از نواحی تحت درمان معمولاً چندین جلسه لازم است. بسته به ناحیه ای که باید درمان شود، این عمل می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. در طول مشاوره با متخصص مراقبت از پوست در مورد طول عمل به شما توصیه می شود. پس از درمان، این امکان وجود دارد که پوست شما حساس باشد و در ناحیه(های) تحت درمان قرمزی داشته باشد. برای بهترین نتیجه، ناحیه تحت درمان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید و زمانی که بیرون می روید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

LHR به طور کلی برای موهای تیره خوب عمل می کند اما برای موهای خاکستری یا بلوند کار نمی کند. این روش برای مردان و زنانی که در اثر اصلاح و اپیلاسیون دچار سوزش می شوند یا کسانی که دوست دارند پوستی صاف ابریشمی دارند بسیار عالی است.

لیزر درمانی برای علائم اولیه پیری

برای بیماران جوان‌تری که می‌خواهند با علائم اولیه پیری مبارزه کنند، لیزر Clear + Brilliant روشی ملایم و موثر برای مقابله و پیشگیری از علائم اولیه پیری مانند خطوط ریز، منافذ بزرگ، و رنگ و بافت نامنظم پوست است.

در حالی که Fraxel معمولاً لیزر استاندارد طلایی برای بازسازی پوست در نظر گرفته می‌شود، بسیاری از بیماران نمی‌خواهند با زمان از کار افتادگی مرتبط با لیزر تهاجمی‌تر مقابله کنند. به همین دلیل است که لیزر فراکشنال غیر سایشی Clear + Brilliant ابزاری کلیدی برای بهبود لکه‌های پیری و رنگ و بافت کلی پوست است در حالی که نیازی به استراحت یک هفته‌ای از کار یا فعالیت‌های اجتماعی نیست.

لیزر درمانی لکه های خورشیدی

با یکی از درمان های لیزری ما برای لکه های خورشیدی، چهره ای بی عیب و نقص را نشان دهید. در حالی که بسیاری از درمان‌های خانگی ادعا می‌کنند از شر لکه‌های خورشید خلاص می‌شوند، روش‌های زیبایی در مطب در متخصص پوست بهترین و مؤثرترین راه برای هدف‌گیری و درمان لکه‌های خورشیدی است.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

درمان آکنه با لیزر و نور

درمان های لیزری و نوری برای آکنه در کمک به بیماران برای دستیابی به چهره ای زیبا بسیار موفق هستند.

درمان آکنه با لیزر Isolaz®

درمان آکنه با لیزر Isolaz® یک درمان آکنه در مطب هیجان انگیز و بدون درد است. Isolaz® یک روش پاکسازی شده توسط FDA است که برای پاک کردن منافذ و از بین بردن باکتری P. acnes استفاده می شود که منجر به بروز آکنه می شود.

دو جزء در درمان Isolaz® وجود دارد، یک مکش ملایم که منافذ شما را تمیز می کند و دیگری نوری که به طور همزمان باکتری P. acnes را از بین می برد. در یک مطالعه بالینی در سال 2008، محققان خاطرنشان کردند که آکنه به مدت 3 ماه پس از یک سری از درمان‌های Isolaz® به طور مداوم بهبود می‌یابد.

درمان آکنه با نور آبی و نور قرمز

درمان نور آبی و نور قرمز ممکن است پاسخی برای برخی از افرادی باشد که روش‌های دیگر درمان آکنه را امتحان کرده‌اند، بی‌نتیجه. این درمان نوری مورد تایید FDA باکتری های عامل آکنه را می کشد و التهاب را کاهش می دهد. نور قرمز همچنین به تسریع روند بهبودی کمک می‌کند و در نتیجه پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر برای بیماران ایجاد می‌کند.

این درمان در مطب حدود 15 دقیقه طول می کشد.

لیزر درمانی برای اسکار آکنه

لیزر درمانی برای اسکار آکنه نیز در کمک به بیماران برای دستیابی به پوستی بدون اسکار بسیار موفق است.

درمان استاندارد طلایی برای اسکار آکنه حفره‌دار، لیزر درمانی با استفاده از لیزر CO2 فراکشنال است. لیزر CO2 فراکشنال لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد تا نوسازی کلاژن را تحریک کند، که به‌ویژه جای جوش‌های افسرده آکنه را پر می‌کند.

درمان اسکار آکنه کانونی (FAST) برای اسکار آکنه حفره دار

FAST از لیزر فرکشنال C02 به روشی منحصر به فرد برای درمان اسکارهای آکنه حفره دار استفاده می کند. زمان بهبودی سریعتر است و بیماران نتایج قابل توجه تری را تجربه می کنند.

FAST برای هر نوع اسکار آکنه ایده آل است

FAST راه حلی ایده آل برای هر نوع اسکار آکنه است. ما می‌خواهیم بیمارانمان نسبت به ظاهر خود اطمینان داشته باشند و دیگر با خودآگاهی همراه با اسکار آکنه مواجه نشوند. نواحی حفره‌دار به‌خوبی به تکنیک FAST پاسخ داده‌اند. اکثر بیماران 50 تا 70 درصد بهبودی را تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *