نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت - پاکسازی صورت در کرج - لیفتینگ - تزریق بوتاکس - کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - 02632242647

ما در این مطلب به مبحث نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت

امروزه بسیاری از زنان و مردان جوان علاقه مند هستند که از ظاهر خود مراقبت کنند تا همیشه شاداب و سالم به نظر برسند تا با بهبود پوست صورت، فرم بدن و ظاهر کلی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. همه اینها را می توان با ورزش، خوردن غذای مغذی، خواب کافی و استفاده منظم از مرطوب کننده ها و ضد آفتاب ها به دست آورد.

با این حال، این نیست که همه مشکلات زیبایی شناختی را خودمان حل کنیم. بنابراین، فناوری های زیبایی مختلف برای کمک به حل و رهایی از این مشکلات یک بار برای همیشه توسعه داده شده است، مانند فناوری لیزر که به سفت شدن پوست کمک می کند یا جراحی لیفت صورت که سریع ترین و مستقیم ترین پاسخ برای مشکلات افتادگی صورت است.

علاوه بر این، سن خاصی وجود خواهد داشت که تغییراتی در ساختار صورت ایجاد شود، مانند استخوان‌های صورت که به دلیل لایه‌های بافت چربی و کلاژن و الاستین پوست خراب می‌شوند. این معمولا در سنین 30-40-50 سالگی رخ می دهد. اینها مشکلاتی هستند که با رویکردهای خودمراقبتی منظم قابل حل نیستند.

بیشتر بخوانید: فواید لایه برداری شیمیایی عمیق

1. مشکلات شکل صورت که اغلب می بینیم

طبیعتاً اشکال مختلف شکل صورت به دلایل و عوامل متعددی وجود دارد، اما برای توضیح واضح تر، این مشکلات را به چهار نگرانی اصلی به شرح زیر تقسیم کرده ایم:

1.1 مشکلات شکل صورت ناشی از عضلات

بیشتر اوقات، علت اصلی مربع شکل بودن صورت، استخوان های بزرگ فک ناشی از ساختارهای عضلانی و استخوانی است که بزرگتر از نسبت کلی صورت است. ما به راحتی می توانیم با تلاش برای نگه داشتن دندان های مولر متوجه شویم. سپس، سعی کنید ناحیه هر دو خط فک را احساس کنید. متوجه خواهیم شد که تحدب ماهیچه ها وجود دارد. هر چه بیشتر احساس کنیم، عضلات فک بیشتری داریم. و می توان گفت که این دلیل اصلی مربع شکل بودن چهره مردم آسیاست.

1.2 مشکل صورت ناشی از تجمع چربی

گونه های چاق و چاق از تجمع چربی اضافی به وجود می آیند. این مشکل شایع در زنان است که اغلب به دلیل وراثت، افزایش سن، رفتارهای سبک زندگی و به ویژه رژیم غذایی نامنظم و عدم ورزش ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: 7 مورد از بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست

1.3 مشکل افتادگی پوست

چین و چروک و افتادگی پوست یکی از اولین نشانه هایی است که می توانید در مورد پیری پوست متوجه شوید. آنها معمولاً زمانی رخ می دهند که پوست فاقد رطوبت، الاستین و کلاژن باشد که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد، همراه با افتادگی عضلاتی که از ساختار صورت حمایت می کنند. معمولا در اطراف چشم ها، خطوط فک و گردن دیده می شود. سیگار کشیدن و قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، محرک های خارجی هستند که می توانند باعث پیری سریعتر شوند. با افزایش سن، ماهیچه ها شروع به شل شدن می کنند و استحکام خود را از دست می دهند. همچنین، جاذبه و افزایش وزن بیش از حد عوامل دیگری هستند که باعث ایجاد مشکلات افتادگی می شوند.

1.4 پوست صورت پیرتر و کم آب شده است 

مشکل پیری پوست معمولا در سنین 40 تا 50 سالگی رخ می دهد، همراه با اسید هیالورونیک که منبع جوانی است، به شدت کاهش می یابد و باعث تخریب ساختار صورت از جمله مشکلات پوستی می شود و در نتیجه در عدم تعادل چربی و زوال عضلات صورت که به حمایت از لایه چربی کمک می کند. همه اینها باعث چروک شدن صورت و پیری پوست می شود.

علاوه بر این، عملکرد کلاژن و الاستین که رو به زوال است می‌تواند باعث تیرگی پوست، نامتقارن شدن صورت، منافذ بزرگ و غیره شود که نشانه‌های بارز پیری پوست است که معمولاً خانم‌های ۴۰ تا ۵۰ ساله باید با آن مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: مزایای لایه برداری شیمیایی

2. به روز رسانی تکنیک تغییر شکل صورت در سال 2022 برای صورت پهن و مربعی شکل ناشی از عضلات

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس: سم بوتولینوم تنها جایگزینی است که می تواند به کاهش توده عضلانی کمک کند و نتایج را می توان خیلی سریع مشاهده کرد. هزینه آن در مقایسه با روش های دیگر زیاد نیست. به علاوه، نیازی به جراحی نیست. اما، تزریق بوتاکس برای تغییر شکل صورت فقط برای افرادی مناسب است که مشکلات صورت بزرگ از نظر ماهیچه ها دارند. اگر ناشی از چربی است، ممکن است بخواهید به جای آن تکنیک های دیگری را در نظر بگیرید. علاوه بر این، مزیت بوتاکس این است که به کاهش چین و چروک های اطراف صورت کمک می کند و همچنین می تواند تعریق را در مناطقی که زیاد عرق می کند، کاهش دهد.

معایب: نتایج ممکن است برای همیشه دوام نداشته باشند. این روش باید هر 3-6 ماه تکرار شود تا نتایج تا زمانی که ممکن است حفظ شود.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ صورت چیست و آیا خوب است؟

نخ زدن صورت

لیفتینگ با نخ صورت: روشی است که می تواند فرم صورت را تا لایه عضلانی تنظیم کند که برای سفت کردن ماهیچه ها به خطوط صحیح صورت ظریف نیاز به تخصص یک پزشک متخصص در لیفتینگ با نخ دارد.

اما معایب استفاده از نخ صورت عبارتند از:

  • نمی تواند مشکل مربعی شکل صورت ناشی از عضلات را برطرف کند.
  • نمی تواند نتایج دائمی داشته باشد زیرا نخ صورت در حدود دو تا سه سال حل می شود و باعث افتادگی مجدد صورت می شود.
  • این خطر وجود دارد که تار نخ ابریشم باعث بدشکلی صورت شود.

این خطر وجود دارد که تار نخ ابریشم باعث بدشکلی صورت شود. 

بوتاکس بالابر با نخ
بدون خطر عفونت بعد از عمل در صورت نگهداری و تمیز کردن ضعیف احتمال عفونت وجود دارد.
نتایج طولانی تر است اما نیاز به تزریق های مکرر به طور منظم دارد یک روش می تواند حدود دو تا سه سال طول بکشد.
کمتر دردناک است دردناک تر
 بدون تورم و کبودی بعد از عمل. ممکن است باعث تورم، کبودی و خونریزی شود.
 سایز ماهیچه های ماستر را کاهش دهید و برای مدت طولانی شکل صورت باریک ایجاد کنید. ناتوانی در کاهش اندازه عضلات؛ فقط می تواند پوست را بکشد

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *