کاشت مو - کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو در کرج - درمان جوش صورت در کرج - پاکسازی صورت در کرج - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

کاشت مو چیست؟

کاشت مو فرآیند حرکت دادن و افزودن فولیکول های مو به پوست سر است. اغلب برای درمان ریزش مو انجام می شود که می تواند به دلیل آسیب، یک بیماری یا صرفاً انتخاب شخصی باشد.

عمل کاشت مو باید توسط یک جراح واجد شرایط که از بی حس کننده موضعی استفاده می کند، انجام شود. این بدان معناست که در طول عمل هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

2 روش وجود دارد. یکی از طریق برداشتن واحد فولیکولی (FUE). مورد دوم FUT (پیوند واحد فولیکولی) است.

کاشت مو چگونه کار می کند؟

کاشت مو 7 مرحله دارد.

  1. فولیکول های مو از قسمت های مختلف پوست سر شما برداشت می شود
  2. یک ابزار پانچ مخصوص در اطراف هر فولیکول مو از پشت یا کنار سر شما وارد می شود
  3. یک برش در اطراف فولیکول مو با پانچ ایجاد می شود
  4. موها به آرامی برداشته می شوند و آسیبی به ناحیه وارد نمی شود
  5. موهای استخراج شده برداشت شده و برای پیوند آماده می شوند
  6. در قسمت‌هایی از پوست سر که فولیکول‌ها در آنجا پیوند زده می‌شوند، آثار کوچکی به اندازه سوزن ایجاد می‌شود.
  7. خط موی شما ایجاد شده است و به زیبایی رشد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مزایای لایه برداری شیمیایی

این مراحل بصری نحوه عملکرد کاشت مو FUE را بررسی کنید.

آیا کاشت مو موثر است؟

بله، کاشت مو برای بسیاری از مردان و زنان کارآمد است.

آیا کاشت مو ضرر دارد؟

خیر. یک جراح واجد شرایط باید قبل از عمل از بی حسی موضعی استفاده کند. این بدان معناست که در طول عمل هیچ گونه ناراحتی یا دردی نخواهید داشت.

آیا کاشت مو برای زنان موثر است؟

آره. بسیاری از زنان اغلب با جراحی پیوند مو انجام می دهند و مزایای زیادی از جمله:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • لکه های طاس به مراتب کمتر
  • ظاهر طبیعی از نظر فیزیکی
  • به طور کلی عزت نفس بهبود یافته است

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

نتایج کاشت مو می تواند سال ها باقی بماند. در واقع، آنها اغلب 20 سال دوام می آورند. در برخی موارد می تواند بیشتر باشد. اگر دارویی برای کاهش اثرات ریزش مو مصرف می کنید، این نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت

مراقبت های بعد از بیمار و بهبودی پس از کاشت مو

اسکارهایی که ممکن است بعد از مرحله 4 ظاهر شوند، طی چند روز بهبود می یابند و موهای جدید شما در عرض چند هفته دوباره رشد می کنند. جراح شما همچنین باید بتواند در مورد یک دوره بهبودی کامل به شما توصیه کند.

مهم است که از پیوندهای موی جدید شما به درستی مراقبت شود. جراح شما می تواند دقیقاً بهترین روش مراقبت از موهای خود را پس از جراحی با جزئیات کامل توضیح دهد.

ما توصیه می کنیم:

  • از خاراندن پوست سر خودداری کنید: این برای موهای شما خیلی خشن خواهد بود
  • پس از شستن موها را با حوله مالش دهید: به جای آن فقط بگذارید در هوا خشک شود
  • وقتی بیرون از منزل هستید کلاه بپوشید: تا آفتاب بعد از جراحی روی آن تأثیری نگذارد
  • به مدت 2 هفته از ورزش بیش از حد خودداری کنید: در غیر این صورت ممکن است جای زخم ایجاد شود

ممکن است برخی عوارض جانبی جزئی وجود داشته باشد. اما جراح شما می تواند جزئیات را ارائه دهد و در این مورد به شما اطمینان دهد.

چه کسانی مجاز به کاشت مو هستند؟

افرادی که فولیکول های مو در سلامت خوبی دارند می توانند پیوند انجام دهند زیرا موهای آنها پس از عمل سالم می ماند

مردانی که از طاسی رنج می برند اغلب پیوند را انتخاب می کنند. در واقع، بیش از 50 درصد از مردان بالای 50 سال از آلوپسی آندروژنیک یا طاسی رنج می برند.

سوالات متداول در مورد نحوه عملکرد FUE

آیا کاشت مو موثر است؟

آره. روش کاشت مو اغلب بسیار مؤثرتر از محصولات ترمیم مو است که می توانید بدون نسخه بخرید.

کاشت مو را چگونه انجام می دهند؟

اگر می‌پرسید کاشت مو چگونه عمل می‌کند، مراحل مختلفی در کاشت مو وجود دارد. با برداشتن فولیکول های مو از پوست سر شروع می شود. خط موی جدید شما به مرور زمان به زیبایی رشد خواهد کرد.

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

کاشت مو می تواند مدت زیادی طول بکشد، در بسیاری از موارد تا 10 سال.

بیشتر بخوانید: چیز هایی که بعد از لیزر موهای زائد باید از آن اجتناب کنید

در هر جلسه چند گرافت گذاشته می شود؟

در طول مشاوره شما تعداد کل پیوندهای واحد فولیکولی لازم تخمین زده می شود. تعداد گرافت هایی که در هر جلسه گذاشته می شود بسته به میزان طاسی و سرعتی که می خواهید ادامه دهید ممکن است متفاوت باشد.

درد داره؟

اکثر بیماران ما هم در حین و هم بعد از عمل کاشت مو کاملاً راحت هستند. گاهی اوقات یک بیمار می گوید که کمی درد داشته است. به شما مسکن هایی داده می شود که در صورت نیاز پس از عمل برای استفاده در دسترس هستند. بسیاری از بیماران ما بعد از عمل کاشت مو متوجه می شوند که اصلاً نیازی به مصرف مسکن ندارند.

این روش جراحی چگونه انجام می شود؟

کاشت مو یک عمل جراحی جزئی است که فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد. در ابتدا مقداری ناراحتی همراه با تجویز بی حسی موضعی وجود دارد، اما این مدت بسیار کوتاه است. ما تکنیک هایی را برای کاهش این ناراحتی ایجاد کرده ایم و اکثر بیماران این دوره کوتاه را به خوبی تحمل می کنند.

ناحیه اهداکننده (پشت یا دو طرف پوست سر) و همچنین ناحیه گیرنده (ناحیه طاس یا نازک شده) با بی حسی موضعی بی حس می شوند. امروزه گرافت های بزرگ به طور کامل با گرافت های کوچکتر (واحدهای فولیکولی) جایگزین شده اند، زیرا این گرافت ها انتقال بسیار طبیعی تری از نازک شدن یا طاسی به افزایش رشد مو ایجاد می کنند. در بیشتر مواردی که از گرافت های بسیار کوچک استفاده می شود، عمل جراحی تقریباً بدون تشخیص انجام می شود.

آیا کاشت مو ضرر دارد؟

خیر. اگر جراح مناسب را انتخاب کنید، کاشت مو ضرری ندارد. اطمینان حاصل کنید که جراح انتخابی صلاحیت و تجربه مناسب برای انجام جراحی کاشت مو را دارد.

همچنین توصیفات جراح را بررسی کنید. به آنچه سایر بیماران قبلی در مورد تجربه خود با جراح می گویند نگاه کنید. آیا آنها از نتایج خود راضی هستند؟

آیا می توان کاشت مو برای مردان انجام داد؟

بله، شما می توانید کاشت مو برای مردان انجام دهید. کاشت مو و کاشت مو به همین موضوع اشاره دارد. ما کاشت مو را برای مردان و زنان در سنین مختلف انجام می دهیم.

آیا می تواند به جلوگیری از ریزش مو در آینده کمک کند؟

این می تواند به ریزش مو در آینده از موهای تازه پیوند شده کمک کند، چیزی که بسیاری از مردم در مورد روند جراحی نوار واحد فولیکولی دوست دارند.

آنها پس از استخراج واحد فولیکولی موهای جدید و سالمی دریافت می کنند. اما از ریزش موی پیوند نشده جلوگیری نمی کند.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *