فواید لایه برداری شیمیایی عمیق - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث فواید لایه برداری شیمیایی عمیق می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فواید لایه برداری شیمیایی عمیق - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت - شماره تماس: 02632242647

فواید لایه برداری شیمیایی عمیق

لایه برداری عمیق به قسمت تحتانی درم که به درم مشبک معروف است نفوذ می کند. کاندیدای ایده آل برای این لایه برداری دارای مشکلات پوستی مانند زخم های عمیق یا چین و چروک است که با لایه برداری ملایم تر یا سایر تکنیک های لایه برداری پوست قابل درمان نیستند.

لایه برداری عمیق نیاز به آرام بخش دارد، زمان بهبودی طولانی دارد و خطر عوارض را به همراه دارد، اما نتایج چشمگیری را برای مسائل مربوط به جای زخم و آسیب ناشی از نور خورشید ارائه می دهد.

آسیب عکس را معکوس می کند

چین و چروک، پنجه کلاغی، خطوط ماریونت و لکه های پیری همه را می توان با یک لایه برداری عمیق کاهش داد یا از بین برد. لایه برداری عمیقا به داخل پوست نفوذ می کند تا آسیب های انباشته شده را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای آکنه

توده های پیش سرطانی را از بین می برد

جدای از کاربردهای آرایشی، از لایه برداری شیمیایی عمیق می توان برای از بین بردن ضایعات پیش سرطانی از پوست استفاده کرد.

اسکارهای عمیق را کاهش می دهد

در حالی که لایه برداری عمیق می تواند اسکارهای عمیق ناشی از آکنه را کاهش دهد، به دلیل تغییرات دائمی پوست مرتبط با این روش، مناسب ترین راه حل برای این نگرانی پوستی نیست.

در عوض، درمان های دیگری مانند لیزر درمانی و میکرودرم ابریژن توصیه می شود . این درمان ها نتایج مشابهی را با عوارض جانبی و خطرات بسیار کمتر و بدون حساسیت پوستی پس از عمل ارائه می دهند.

خطرات و عوارض جانبی لایه برداری شیمیایی عمیق

پس از یک لایه برداری عمیق، سوزش، ضربان، قرمزی و تورم شدید را تجربه خواهید کرد. ممکن است پلک های شما متورم شوند و کیست ها و لکه های سفید روی پوست شما ظاهر شوند.

تا دو هفته پس از عمل، پوست جدید ناحیه تحت درمان را می پوشاند. این پوست جدید به نور خورشید حساس است و ممکن است به طور موقت تیره تر یا روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.

لایه برداری شیمیایی عمیق بیشترین خطر عفونت را دارد. برای اطمینان از اینکه روند بهبودی به خوبی پیش می رود، چندین ویزیت بعدی را با پزشک خود برنامه ریزی خواهید کرد.

پوست جدید شما نسبت به قرار گرفتن در معرض آفتاب حساس باقی می ماند و احتمالاً توانایی برنزه شدن را از دست می دهد. بنابراین، پوست شما باید به طور مرتب با کرم ضد آفتاب برای تمام عمر پوشانده شود.

به دلیل خطر تغییر رنگ دائمی پوست، لایه برداری عمیق برای افراد دارای پوست تیره توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: پرکننده های پوستی و تزریقی

کدام لایه برداری شیمیایی برای پوست شما بهتر است؟

اثربخشی و ایمنی لایه برداری شیمیایی توسط نوع پوست فیتزپاتریک شما تعیین می شود ، سیستمی که پوست را بر اساس تمایل آن به سوختن یا برنزه شدن دسته بندی می کند.

به عنوان یک قاعده، انواع I-III (پوست روشن تر) به خوبی به تمام سطوح لایه برداری واکنش نشان می دهند. انواع IV-VI خطر بیشتری برای هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب یا روشن شدن دائمی پوست دارند و باید از لایه برداری عمیق اجتناب شود.

هنگامی که مشخص کردید کدام لایه‌برداری برای پوست شما بی‌خطر است، می‌توانید با توجه به مزایایی که ارائه می‌کند یکی را انتخاب کنید.

مرحله شیمیایی مورد استفاده هایپرپیگمانتاسیون _ اسکار آکنه آسیب عکس آکنه
سبک اسید ماندلیک آره آره آره خیر
سبک-متوسط اسید گلیکولیک آره آره آره بله، با قدرت 30-70٪
سبک-متوسط اسید سالیسیلیک بله، با قدرت 50٪ بله، با قدرت 20-30٪ بله، با قدرت 20-30٪ بله، با قدرت 0.5-10٪
متوسط راه حل جسنر آره آره آره آره
متوسط-عمیق TCA آره آره آره آره
عمیق فنل آره آره آره توصیه نمیشود

لایه برداری شیمیایی DIY

لایه برداری شیمیایی را می توان در خانه انجام داد. با این حال، انجام لایه برداری بدون راهنمایی حرفه ای بدون خطر نیست.

ایمن ترین گزینه های خانگی محصولاتی هستند که در داروخانه ها یا فروشگاه های لوازم آرایش یافت می شوند. این محصولات معمولاً به شکل دستمال مرطوب، ماسک و سرم یافت می‌شوند و معمولاً حاوی غلظت‌های پایین اسید گلیکولیک، لاکتیک یا سالیسیلیک هستند.

اگرچه نتایج حاصل از محصولات خانگی به اندازه نتایج یک لایه برداری حرفه ای چشمگیر نیست، اما این محصولات نسبت به درمان در مطب ارزان تر هستند و اگر به طور مداوم در روال مراقبت از پوست شما گنجانده شوند، می توانند ظاهر پوست شما را بهبود بخشند.

از محصولات توزیع کنندگان آنلاین غیرقابل اعتماد با برچسب قدرت حرفه ای خودداری کنید. این محصولات برای استفاده ایمن در خانه تایید نشده اند و خطر بالایی برای سوختن شیمیایی پوست شما دارند.

از طرف دیگر، دستور العمل های DIY مانند استفاده از شیر روی صورت برای اسید لاکتیک اساساً بی ضرر هستند، اما ممکن است ماه ها استفاده مداوم طول بکشد تا نتایج را ببینید.

بیشتر بخوانید: درمان های مراقبت از پوست جوان سازی پوست با تاثیر بالا

بردن

پیلینگ شیمیایی با کاهش اسکارهای آکنه، هایپرپیگمانتاسیون، خطوط ریز و چین و چروک در بهبود ظاهر پوست موثر است. اینکه لایه برداری سبک، متوسط ​​یا عمیق را انتخاب کنید بستگی به شدت مشکلات پوستی دارد که می خواهید به آن رسیدگی کنید.

لایه برداری های سبک نتایج ملایم تری ارائه می دهند اما هیچ زمان از کار افتادگی ندارند. لایه برداری متوسط ​​می تواند نتایج چشمگیرتری داشته باشد، اما ممکن است به دو هفته استراحت نیاز داشته باشد، در حالی که لایه برداری عمیق درمان جدی تری است که می تواند نیاز به آرامبخشی، مراجعه منظم به پزشک و بیش از یک ماه بهبودی داشته باشد، به علاوه این امکان وجود دارد. تغییرات دائمی در رنگ پوست و ناتوانی در برنزه شدن.

به عنوان جایگزینی برای لایه برداری های شیمیایی حرفه ای، می توانید از مواد لایه بردار خانگی که در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی یافت می شوند، امتحان کنید. این محصولات برای مشاهده نتایج نیاز به استفاده مداوم دارند اما هزینه بسیار کمتری نسبت به درمان در مطب دارند.

با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بفهمید چه قدرت لایه برداری شیمیایی می تواند به بهترین وجه نیازهای پوست شما را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *