مزایای لایه برداری شیمیایی - تزریق ژل و فیلر - تزریق بوتاکس - درمان جوش صورت - پاکسازی صورت - فیشیال - شماره تماس: 02632242647

لایه برداری شیمیایی شامل استفاده از محلول های شیمیایی روی صورت برای بهبود ظاهر پوست به روش های مختلفی است. آنها در قدرت های مختلف با استفاده از انواع مختلفی از اسیدها موجود هستند که برخی از آنها برای برخی از انواع پوست مناسب تر از سایرین هستند. با این حال، تمام نقاط قوت مزایای لایه برداری شیمیایی را فراهم می کند. دانستن گزینه های موجود می تواند به شما کمک کند لایه برداری شیمیایی را انتخاب کنید که به طور موثر نگرانی های پوست شما را برطرف کند و در عین حال خطر عوارض جانبی ناخواسته را به حداقل برساند. ما در این مطلب به مبحث مزایای لایه برداری شیمیایی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انواع لایه برداری شیمیایی

لایه برداری های شیمیایی به سه درجه قوی تقسیم می شوند : سبک، متوسط ​​و عمیق. مواد تشکیل دهنده لایه برداری شما به همراه مدت زمانی که روی پوست می ماند، استحکام آن، مدت زمان از کار افتادگی آن و نوع نتایجی را که می توانید انتظار داشته باشید تعیین می کند.

برخی از اسیدها فقط برای یک نوع لایه برداری استفاده می شوند، در حالی که برخی دیگر بسته به غلظت مورد استفاده می توانند برای چندین نوع استفاده شوند.

برخی از رایج ترین اسیدها و قدرت هایی که برای آنها استفاده می شود عبارتند از:

  • اسید ماندلیک – سبک
  • اسید سالیسیلیک – سبک تا متوسط
  • اسید گلیکولیک – سبک تا متوسط
  • محلول جسنر – متوسط
  • تری کلرواستیک اسید (TCA) – متوسط ​​تا عمیق
  • فنل – عمیق

بیشتر بخوانید: پرکننده های پوستی و تزریقی

فواید لایه برداری شیمیایی سبک

لایه برداری شیمیایی سبک به بالاترین لایه اپیدرم یعنی لایه شاخی پوست نفوذ می کند تا ظاهر پوست را در سطح سطحی بهبود بخشد. کاندیدای ایده آل کسی است که می خواهد مشکلات جزئی را با زمان کمی یا بدون نیاز به بهبودی حل کند.

لک ها را کاهش می دهد

یک لایه برداری سبک می تواند ظاهر ضایعات کوچک آکنه را در پوست کاهش دهد. اسید سالیسیلیک در غلظت های کم بهترین لایه برداری برای درمان این مشکل خاص است.

پوست را روشن می کند

فقط یک لایه برداری سبک می تواند ظاهر هایپرپیگمانتاسیون مانند لکه های تیره یا کک و مک را کاهش دهد. چند روز پس از لایه برداری، پوست شفاف تر و صاف تر به نظر می رسد.

جوش ها را کنترل می کند

اگر لایه بردار اسید سالیسیلیک را انتخاب کنید، پوست شما از مزایای بیشتری برای تولید موقت سبوم کمتر ، روغنی که به تشکیل آکنه کمک می کند، به دست خواهد آورد.

زمان بهبودی سریع

پس از یک لایه برداری سبک، ممکن است یک روز قرمزی و حساسیت به نور را تجربه کنید. با این حال، عوارض جانبی به اندازه کافی خفیف است که مجبور نیستید از فعالیت های معمولی خود استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: درمان های مراقبت از پوست جوان سازی پوست با تاثیر بالا

خطرات و عوارض جانبی لایه برداری شیمیایی سبک

لایه برداری سبک خطرات کمی دارد: در مقایسه با لایه برداری های قوی تر، احتمال عفونت بسیار کم است.

عوارض جانبی شامل قرمزی موقت، لایه برداری خفیف و حساسیت به نور است که پس از چند روز برطرف می شود. اگر پوست حساسی دارید، این عوارض جانبی ممکن است بارزتر باشند.

فواید لایه برداری شیمیایی متوسط

لایه‌برداری‌های متوسط ​​به درم پاپیلاری، زیر اپیدرم نفوذ می‌کنند تا نگرانی‌های عمیق‌تر پوست را که با لایه‌برداری سبک برطرف نمی‌شوند، درمان کنند.

یک کاندید خوب برای لایه برداری متوسط، افرادی است که مشکلات پوستی مانند اسکار آکنه ، ملاسما ، هایپرپیگمانتاسیون یا هر یک از علائم مختلف پیری دارند.

اسکار آکنه را کاهش می دهد

لایه برداری متوسط ​​اسکارهای کوچک یا کم عمقی را که به دلیل ضایعات آکنه ایجاد می شوند، کاهش می دهد. برای اسکارهای چرخشی یا جعبه‌ای بسیار موثر است و می‌تواند صافی پوست را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

با این حال، لایه‌برداری‌های متوسط ​​نمی‌توانند جای زخم‌های عمیق یخ یا زخم‌های کلوئیدی برجسته را درمان کنند.

هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد

لکه های خورشیدی، کک و مک، ملاسما و سایر اشکال هایپرپیگمانتاسیون را می توان با یک لایه برداری متوسط ​​با نتایجی بهتر از یک لایه برداری سبک درمان کرد. لایه برداری متوسط ​​به طور موثر آسیب های ناشی از نور خورشید را برای ظاهری جوان تر معکوس می کند.

بیشتر بخوانید: لیزر برای مشکلات پوستی

باعث کم شدن چین و چروک دور چشم و دهان می شود

لایه برداری متوسط ​​چین و چروک دور چشم و دهان را کاهش می دهد. راه حل TCA یا Jessner’s را می توان هر کدام به طور جداگانه برای این منظور تجویز کرد، اما تحقیقات اخیر مشخص کرده است که آنها زمانی که با هم استفاده می شوند بیشترین تأثیر را دارند.

برای بهترین نتیجه، لایه برداری را می توان پس از چند ماه تکرار کرد، اما تغییر قابل توجهی در ظاهر تنها پس از یک درمان حاصل می شود.

خطرات و عوارض جانبی لایه برداری شیمیایی متوسط

از آنجا که آنها عمیق تر به داخل پوست نفوذ می کنند، لایه برداری متوسط ​​خطر عفونت بیشتری نسبت به لایه برداری سبک دارد. با این حال، آنها هنوز کاملا امن در نظر گرفته می شوند.

شدت عوارض جانبی بستگی به قدرت و طول لایه برداری دارد. آنها شامل قرمزی، تورم، پوسته پوسته شدن، خارش و پوسته پوسته شدن هستند. این عوارض پس از حدود دو هفته باید برطرف شوند.

گاهی اوقات، لایه برداری متوسط ​​می تواند باعث قرمزی چند ماهه شود. در برخی موارد، آنها ممکن است با لایه برداری لکه های تیره، پوست را روشن کنند، اما همچنین ممکن است که لایه برداری با ایجاد هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب، پوست را تیره کند .

لایه برداری همچنین می تواند باعث تشدید ویروس تبخال شود که باعث تبخال می شود. اگر در گذشته تبخال داشته اید، ممکن است قبل از عمل یک ضد ویروس برای شما تجویز شود.

لایه برداری با عمق متوسط ​​معمولاً برای افرادی که رنگ پوست تیره تر دارند منع مصرف دارد. به دلیل خطر تغییر رنگ دائمی پوست. با این حال، یک مطالعه در سال 2017 یک پروتکل کاربردی برای لایه برداری TCA متوسط ​​ایجاد کرد که برای همه رنگ های پوست ایمن است.

برای تعیین اینکه آیا لایه برداری متوسط ​​برای پوست شما مناسب است یا خیر، با متخصص پوست خود مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *