روش میکرونیدلینگ - درمان جوش صورت در کرج - پاکسازی صورت در کرج - فیشیال - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - شماره تماس: 02632242647

میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی است که از یک دستگاه پزشکی تایید شده توسط FDA با سوزن های کوچک برای سوراخ کردن لایه بالایی پوست استفاده می کند. تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد، پوست را بازسازی می‌کند و آن را حجیم‌تر، سفت‌تر و صاف‌تر می‌کند. می توان از آن برای صورت، مو و بدن استفاده کرد. ما در این مطلب به مبحث روش میکرونیدلینگ چگونه است می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟

سوزن‌های دستگاه میکرونیدلینگ پزشکی، سوراخ‌های کوچک و کنترل‌شده‌ای را در سطح پوست ایجاد می‌کنند، بدون اینکه به اپیدرم آسیبی وارد کنند.

زخم های کنترل شده پاسخ درمانی طبیعی بدن به آسیب را تحریک می کنند و تولید کلاژن و الاستین را در لایه های عمیق تر پوست افزایش می دهند. به عبارت دیگر، میکرونیدلینگ لایه جدیدی از پوستی شاداب و صاف‌تر ایجاد می‌کند و اسکار، چین و چروک و لک را کاهش می‌دهد.

فواید میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ با تحریک تولید کلاژن و الاستین و رگ زایی (تشکیل رگ های خونی جدید از رگ های خونی قدیمی) مسائل زیبایی موجود را بهبود می بخشد.

مزایای حاصل از درمان عبارتند از:

• التیام زخم
  • بازسازی بافت
  • سفت شدن پوست که تا هفت سال ادامه دارد
  • کاهش هیپرپیگمانتاسیون و روشن شدن پوست
  • کاهش اسکار آکنه، جای سوختگی و لک
  • افزایش انتقال مواد فعال (از کرم ها، سرم ها، داروها) به لایه های عمیق تر پوست
  • جوان سازی پوست

ترکیب میکرونیدلینگ با سایر درمان‌های زیبایی مانند فرکانس رادیویی و نور درمانی LED نتایج سریع‌تر و قدرتمندتری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرونیدلینگ چه بیماری های پوستی را درمان می کند؟

میکرونیدلینگ به عنوان یک درمان چند منظوره شناخته می شود زیرا چندین مشکل زیبایی را بهبود می بخشد.

FDA استفاده از دستگاه های میکرونیدلینگ را برای بهبود یا کاهش ظاهر موارد زیر تایید می کند:

• آکنه
  • جای جوش
  • زخم ها
  • چین و چروک و خطوط عمیق صورت
  • درماتوزها
  • سلولیت و علائم کششی
  • ریزش مو

روش میکرونیدلینگ چگونه است؟

اولین مرحله از درمان میکرونیدلینگ، مشاوره با پزشک است. آنها صلاحیت شما را برای درمان ارزیابی خواهند کرد. اگر باردار هستید یا از داروهای خاصی برای آکنه استفاده می کنید، ممکن است واجد شرایط نباشید.

متخصص میکرونیدلینگ ابتدا بی حسی موضعی را در ناحیه درمان اعمال می کند. اثربخشی کرم ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

سپس متخصص دستگاه میکرونیدلینگ را چندین بار در هر جهت روی پوست بی حس شده بیمار می چرخاند. این دستگاه دارای سوزن های ریز و کوتاهی است که پوست را سوراخ کرده و زخم های سطحی ایجاد می کند.

متخصص مراقبت از پوست شما ممکن است بلافاصله پس از میکرونیدلینگ از سرم استفاده کند تا از میزان پذیرش بیشتر پوست شما نسبت به مواد جوان کننده استفاده کند.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

میکرونیدلینگ چقدر طول می کشد؟

کل جلسه درمان میکرونیدلینگ ممکن است تا 90 دقیقه طول بکشد. ابتدا یک کرم بی حس کننده موضعی به مدت 30-45 دقیقه استفاده می شود. پس از بی حس شدن پوست، جلسه میکرونیدلینگ شروع می شود و تقریباً 20 دقیقه طول می کشد. در نهایت، پزشک شما از انواع سرم های موضعی پس از درمان مانند پی آر پی، اسید هیالورونیک، سرم فاکتور رشد و/یا سرم روشن کننده برای بهبود نتایج مورد نظر استفاده می کند.

آیا میکرونیدلینگ دردناک است؟

شواهد حکایتی نشان می دهد که سطح درد از کاملاً بدون درد تا دردناک اما قابل تحمل متغیر است. در بسیاری از موارد، درد به عنوان یک احساس سوزن سوزن شدن خفیف توصیف می شود. میزان درد به آستانه درد فرد و اندازه سوزن بستگی دارد.

نتایج میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ اثر تاخیری دارد زیرا برای تشکیل کلاژن جدید زمان می برد. نتایج به تدریج سه تا شش ماه پس از عمل نهایی ظاهر می شود. در این مدت متوجه کاهش چین و چروک، جای زخم و لک و بهبود کلی رنگ و بافت پوست خواهید شد.

چند وقت یکبار باید میکروسوزن بزنید؟

دوره بهینه بین درمان ها یک ماه است. تعداد درمان ها به موضوعی که می خواهید درمان کنید و اثرات مورد نظر بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: لیزر و کارهایی که آنها می توانند برای پوست شما انجام دهند

معایب میکرونیدلینگ چیست؟

هیچ خطر جدی با میکرونیدلینگ همراه نیست و این روش برای افرادی که از سلامت خوبی برخوردار هستند، زمانی که توسط متخصصان پزشکی دارای مجوز با استفاده از دستگاه‌های پزشکی مورد تایید FDA انجام شود، ایمن در نظر گرفته می‌شود.

شایع ترین عوارض جانبی میکرونیدلینگ خفیف است و شامل قرمزی، کبودی، تورم و التهاب است. عوارض جانبی معمولاً پس از دو یا سه روز از بین می روند، اما ممکن است تا دو هفته باقی بمانند.

آیا باید میکروسوزن را در خانه انجام دهید؟

دستگاه های میکرونیدلینگ برای مصارف خانگی موجود است. آنها نسبت به جلسات میکرونیدلینگ حرفه ای هزینه کمتری دارند و با صرفه جویی در وقت خود از اسپا یا کلینیک پزشکی صرفه جویی می کنید.

با این حال، درما رولرهای خانگی به اندازه درمان های حرفه ای موثر نیستند. به دلایل ایمنی، دستگاه های DIY سوزن های کوتاه تری دارند که به عمق نفوذ نمی کنند، بنابراین نتایج کمتر قابل توجه است. اکثر دستگاه‌های خانگی به شما اجازه نمی‌دهند که سوزن‌ها را برای هر جلسه درمانی عوض کنید، بنابراین خطر ایجاد زخم و عفونت در شما بسیار بیشتر است.

حتی با سوزن های کمتر تهاجمی، خطر آسیب رساندن به پوست وجود دارد. یک متخصص آموزش دیده می داند که چگونه اندازه سوزن را بسته به ناحیه تحت درمان به درستی تغییر دهد. در خانه، ممکن است پوست را بیش از حد محکم فشار دهید و بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشید.

نتیجه

میکرونیدلینگ راهی سریع، ایمن و اغلب بدون درد برای بهبود مشکلات پوستی است که به درمان های موضعی پاسخ نمی دهند. درک این نکته مهم است که درمان پاسخ تاخیری و بهبود در طول زمان را فراهم می کند. برای بهترین نتایج، خدمات میکرونیدلینگ حرفه ای را که توسط پزشکان مجرب انجام می شود، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

شماره تماس02632242647

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج