میکرونیدلینگ صورت - کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - تزریق ژل و فیلر- پاکسازی صورت در کرج - لیفتینگ - شماره تماس: 02632242647

برای داشتن پوستی صاف با عیوب کم، بسیاری از خانم ها با روش میکرونیدلینگ مواجه شده اند. این یک درمان زیبایی است که در بسیاری از سالن های زیبایی، اسپا و غیره انجام می شود. با این حال، سوالات زیادی در مورد این روش توسط خانم ها مطرح میشود مانند: میکرونیدلینگ چیست و آیا خوب است؟ نیستند؟ ما در این مطلب به مبحث میکرونیدلینگ صورت چیست و آیا خوب است می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

1. با میکرونیدلینگ صورت آشنا شوید

1.1. میکرونیدلینگ صورت چیست؟

میکرونیدلینگ صورت یک روش زیبایی کم تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی از طریق تولید کلاژن استفاده می شود. این روش همچنین به عنوان درمان القای کلاژن شناخته می شود که به درمان اسکار آکنه و ترک های پوستی کمک می کند.
میکرونیدلینگ صورت با استفاده از سوزن های کوچک استریل شده که به داخل پوست وارد می شوند انجام می شود. این آسیب های کوچک بدن را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین بیشتری بسازد.
این ترفند تقریبا برای همه کار می کند.

 با این حال، به گفته متخصصان، اگر به یکی از دسته های زیر تعلق دارید، نباید میکرونیدلینگ صورت را انجام دهید:

زنان باردار افراد مبتلا به بیماری های پوستی مانند پسوریازیس، اگزما اسکارهای موجود زخم های باز در فرآیند پرتودرمانی بوده و هستند هزینه میکرونیدلینگ صورت مورد توجه بسیاری از زنان است.

1.2. میکرونیدلینگ صورت قبل از انجام عمل

میکرونیدلینگ صورت قبل از انجام عمل، پزشک در مورد روش، اثربخشی و خطرات خاص میکرونیدلینگ صورت به شما توصیه و توضیح خواهد داد. اگر از برخی داروها مانند: ایبوپروفن و سایر داروهای ضد آکنه استفاده می کنید، باید به پزشک خود اطلاع دهید و مصرف دارو را قطع کنید. پزشک شما ممکن است توصیه کند که استفاده از رتینوئید موضعی را از قبل متوقف کنید تا خطر برخی عوارض جانبی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: میکرودرم ابریژن چیست؟

در طول عمل، پزشک با سوزن استریل شده، سوراخ‌های کوچکی در زیر پوست ایجاد می‌کند. ردپای سوزن به قدری کوچک است که بعد از عمل متوجه آنها نخواهید شد. جراح ابزار را به طور مساوی روی پوست حرکت می دهد تا پوست جدید جوان شده و یکنواخت تر شود.
قبل از شروع، پزشک از یک بی حس کننده موضعی برای تسکین درد استفاده می کند. این عمل زیبایی می تواند بین 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

میکرونیدلینگ به درمان بسیاری از مشکلات صورت کمک می کند.

2. آیا میکرونیدلینگ برای پوست صورت مفید است؟

آیا میکرونیدلینگ برای صورت خوب است سوالی است که بسیاری از خانم ها هنگام یادگیری و تمایل به اجرای این روش می پرسند. در واقع میکرونیدلینگ صورت برای درمان مشکلات پوستی مانند:
اسکار آکنه لکه های پیری خطوط و چین و چروک منافذ بزرگ افراد با خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف رنگ ناهموار پوست برای مشکلات پوستی صورت نیز گاهی از این روش برای درمان ترک های پوستی در نواحی دیگر استفاده می شود. بدن مانند: علائم کشش روی ران، شکم و غیره. با این حال میکرونیدلینگ صورت همچنان عمدتاً در صورت استفاده می شود.

3. نحوه عملکرد میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی است که از سوزن‌های ظریف برای ایجاد آسیب‌های کوچک و یکنواخت به پوست استفاده می‌کند. این کار روند بهبود زخم بدن را آغاز می کند، بافت های سالم اطراف را برای ترمیم آسیب تحریک می کند و پوست را به سالم ترین حالت خود باز می گرداند.

این فرآیند ترمیم به کاهش ظاهر لکه های تیره، چین و چروک، افتادگی و بی نظمی های بافتی مانند آکنه یا ترک های پوستی کمک می کند.

مطالعات اخیر ثابت کرده اند که میکرونیدلینگ در هدف قرار دادن ملانوسیت های مسئول تولید بیش از حد ملانین موثر است، به این معنی که می توانید پوستی روشن تر و یکنواخت تر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مزیت میکرودرم ابریژن

4. برخی علائم بعد از میکرونیدلینگ پوست صورت

پس از میکرودرم ابریژن، ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد تا زخم پوست بهبود یابد. زمان بهبودی بستگی به این دارد که سوزن تا چه حد در پوست فرو رفته است.

برخی از علائم رایج پس از میکرونیدلینگ عبارتند از:

ممکن است پس از انجام عمل درد خفیفی احساس کنید. در عین حال، محل میکرونیدل طی چند روز قرمز رنگ می شود. سفت شدن و لایه برداری پوست ممکن است پس از میکرونیدلینگ رخ دهد.

کبودی و خونریزی:

درمان های عمیق میکرونیدلینگ صورت می تواند باعث خونریزی یا کبودی پوست شود. عفونت ایجاد اسکار: این تکنیک سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می کند. این می تواند فرصتی برای ورود میکروب ها باشد، به خصوص اگر تجهیزات به درستی تمیز نشده باشند. میکرونیدلینگ صورت باید در مراکز پزشکی معتبر انجام شود.

5. خطرات هنگام میکرونیدلینگ پوست صورت

میکرونیدلینگ صورت برای اپراتور بی خطر در نظر گرفته می شود. اما مانند هر عمل زیبایی، خطرات خاصی در این روش وجود دارد.
بیشتر بخوانید:

به طور خاص:

ممکن است واکنش آلرژیک به لوسیون یا سرم روی پوست خود داشته باشید، اگر پوست را تمیز نگه ندارید زخم ممکن است عفونی شود. کارشناسان توصیه می کنند از مکان هایی که دارای میکروب های زیادی هستند مانند استخرها، دریاچه ها و رودخانه ها دوری کنید. همچنین از صابون ها و ژل های دوش که باعث تحریک می شوند استفاده نکنید. بسیاری از موارد ممکن است با استفاده از تجهیزات مورد استفاده در میکرونیدلینگ صورت حساسیت داشته باشند.

6. آیا میکرونیدلینگ خانگی بی خطر است؟

علاوه بر مراجعه به سالن های زیبایی و سالن های زیبایی برای انجام میکرونیدل کردن پوست صورت، بسیاری از افراد این روش را در خانه انجام می دهند. با این حال، کارشناسان نیز در این مورد هشدار می دهند.

به چند دلیل:

میکرونیدلینگ خانگی نسبت به دستگاه های میکرونیدلینگ حرفه ای از سوزن های کوتاه تر و کدرتر استفاده می کند. اما درم ابریژن خانگی معمولاً نتایجی مشابه درم ابریژن حرفه ای به شما نمی دهد. مانند دستگاه های میکرونیدلینگ حرفه ای، غلتک های خانگی نیز اگر به درستی تمیز نشوند، می توانند میکروب ها را پخش کنند. به طور خلاصه، میکرونیدلینگ صورت یک عمل زیبایی است که نیاز به مهارت های فنی و حرفه ای بالایی دارد. بنابراین برای بهترین اثر و جلوگیری از خطرات باید این تکنیک را در امکانات حرفه ای انجام دهید.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *