مزیت میکرودرم ابریژن - پاکسازی صورت در کرج - کلینیک زیبایی- تزریق بوتاکس - خدمات فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647

میکرودرم ابریژن از دستگاه یا دستگاهی با سرهای الماسی یا کریستالی برای از بین بردن فیزیکی سلول های مرده پوست در لایه بیرونی اپیدرم استفاده می کند. سپس یک عملکرد مکش آنها را همراه با سایر کثیفی ها و مواد زائد با جاروبرقی پاک می کند و پوست را تمیز و صاف می کند. این فرآیند به عنوان “لایه برداری مکانیکی” نامیده می شود. ما در این مطلب به مبحث مزیت میکرودرم ابریژن می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.    

آیا میکرودرم ابریژن برای پوست شما مفید است؟

میکرودرم ابریژن درمانی است که به صورت حرفه ای توسط متخصصین پوست و همچنین درمانگران و زیبایی شناسان حرفه ای در اسپاها و سالن های زیبایی ارائه می شود. ملایم و غیر تهاجمی است و برای اکثر انواع پوست بی خطر است.

مردم می‌خواهند پوستشان به بهترین شکل ممکن به نظر برسد و میکرودرم ابریژن می‌تواند به داشتن پوستی درخشان با پوستی صاف‌تر و نرم‌تر کمک کند.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ چیست؟

میکرودرم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

میکرودرم ابریژن فقط برای لایه برداری نیست. این می تواند طیف گسترده ای از مزایای پوست را ارائه دهد و طیف وسیعی از نگرانی ها را هدف قرار دهد.

مشکلات رایج پوستی که می توان با میکرودرم ابریژن بهبود بخشید عبارتند از:

  • جوانسازی پوست کدر و بی روح
  • رنگ پوست ناهموار
  • نشانه های پیری مثل خطوط ریز و چین و چروک
  • منافذ بزرگ شده
  • پوست نامتعادل، خشک یا چرب
  • رنگدانه و تغییر رنگ مانند لکه های ناشی از افزایش سن و آسیب ناشی از نور خورشید
  • آکنه، جای زخم و علائم کششی
  • به افتادگی پوست می پردازد

فواید میکرودرم ابریژن

با نگاهی به همین فهرست نگرانی‌ها، اجازه دهید جزئیات بیشتری در مورد مزایای برتر میکرودرم ابریژن روی صورت شما و اینکه چگونه این روش دقیقاً می‌تواند هر کدام را برطرف کند، بررسی کنیم.

1. فواید صورت – جوانسازی پوست کدر و بی روح

میکرودرم ابریژن سلول‌های خشک و مرده پوست را از بین می‌برد و لایه‌ای جدید و براق از پوست در زیر آن نمایان می‌شود. چرخش سلولی جدید تحریک می شود، به این معنی که هنگامی که لایه خارجی جدید شروع به ریختن کند، سلول های سالم بیشتری جایگزین آنها می شوند. این باعث می شود پوست سطحی روشن تر و صاف تر داشته باشد که به جای جذب نور، نور را منعکس می کند.

2. میکرودرم ابریژن پرو برای رنگ پوست ناهموار

بسیاری از افراد نسبت به رنگ پوست ناهموار احساس خودآگاهی دارند. محصولاتی مانند پرایمرهای رنگی، کانسیلرها و فونداسیون‌های پوشش‌دهنده کامل فقط مشکل را می‌پوشانند. حتی با آرایش، رسیدن به ظاهری صیقلی با پایه ناهموار دشوار است.

میکرودرم ابریژن به طور چشمگیری نیاز به زیرسازی های سنگین را با صاف کردن رنگ و بافت پوست به طور طبیعی کاهش می دهد. پس از درمان، پوست شما شفاف، شاداب و حتی به محض بیدار شدن در صبح به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: میکرودرم ابریژن چیست؟

3. مزایای ضد پیری – بهبود ظاهر چین و چروک و خطوط ریز

یکی دیگر از مزایای “تحریک” پوست با لایه برداری مکانیکی، پاسخ درمانی است که باعث می شود. این بدان معناست که پوست شما قدرت بهبودی خود را افزایش داده است. در مرحله بهبودی، پس از میکرودرم ابریژن، آسیب های موجود ناشی از نور خورشید، استرس و زمان، با سرعت بیشتری شروع به بهبود می کنند. با ادامه درمان میکرودرم ابریژن متوجه کاهش خطوط ریز اطراف چشم و پیشانی خواهید شد.

4. برای منافذ بزرگ خوب است

هر کسی که با منافذ بزرگ دست و پنجه نرم می کند، می داند که کاهش ظاهر خود چقدر دشوار است. همچنین می‌تواند منجر به مشکلات پوستی، جوش‌های سرسیاه، لکه‌ها و آکنه شود، زیرا کثیفی‌ها به راحتی وارد آن می‌شوند.

میکرودرم ابریژن از طریق قدرت تمیز کردن منافذ فوق العاده خود به کوچکتر نشان دادن منافذ کمک می کند. عملکرد مکش در هنگام استفاده از هر دستگاه خانگی، پاکسازی عمیق منافذ را امکان پذیر می کند. اثرات تمیز، خالی و بسیار کمتر قابل توجه هستند.

5. عدم تعادل، فواید برای پوست های خشک یا چرب

ساکشن همراه با سر میکرودرم ابریژن به تخلیه چربی اضافی (سبوم) روی پوست کمک می کند. این می تواند به پوست شما کمک کند تا تعادل خود را دوباره برقرار کند و از تولید بیش از حد چربی که می تواند منجر به لکه ها و آکنه شود، جلوگیری کند. به طور مشابه، می تواند به تشویق پوست خشک تر برای تولید چربی بیشتر کمک کند.

6. فواید میکرودرم ابریژن برای هایپرپیگمنتیشن

میکرودرم ابریژن با کار بر روی لایه بالایی پوست، تغییر رنگ را در سطح سطح هدف قرار می دهد. این به بازسازی سلولی طبیعی شما کمک می کند تا رنگدانه های گیر کرده در پوست را “بررسی” کند. میکرودرم ابریژن به دلیل تاثیری که بر افزایش سن و لکه های کبدی و آسیب های ناشی از نور خورشید مانند رنگدانه و کک و مک دارد، یک ضد پیری عالی است .

7. فواید برای آکنه، جای زخم و علائم کشش

مشابه موارد فوق، میکرودرم ابریژن به بدن شما کمک می کند تا بافت اسکار را پردازش کند و از شر آن خلاص شود، چه در اثر آسیب، آکنه، علائم کشش یا موارد دیگر. عمل سایشی ملایم لایه بیرونی پوست را که به لایه شاخی پوست معروف است از اپیدرم جدا می کند.

اگرچه سلول‌های پوست هر 28 تا 30 روز یا بیشتر خود را تجدید می‌کنند، درمان‌های معمولی میکرودرم ابریژن دائماً سلول‌های مرده پوست قدیمی را از بین می‌برند و پوست جدید، شاداب‌تر و روشن‌تر را در زیر نشان می‌دهند.

8. اثرات بر افتادگی پوست

در نهایت، میکرودرم ابریژن تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می‌کند – ترکیباتی که پوست ما را قوی و درخشان می‌کنند. با افزایش سن، سطح کلاژن و الاستین ما به آرامی کاهش می یابد، همچنین توانایی پوست ما برای نگه داشتن آب کاهش می یابد. این می تواند منجر به افتادگی و از بین رفتن ساختار در ویژگی ها، به ویژه در اطراف دهان، فک و استخوان ران شود. میکرودرم ابریژن با حفظ تولید کلاژن و الاستین در تمام سیلندرها به جلوگیری از این افتادگی کمک می کند.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *