میکرودرم ابریژن - تزریق ژل و فیلر - لیفتینگ - خدمات فیلر در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - شماره تماس: 02632242647

آیا به دنبال یک درمان  نشاط‌بخش مراقبت از پوست هستید که  پوست  شما  را صاف‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر نشان  دهد ؟ میکرودرم ابریژن می تواند درمانی باشد که به دنبال آن هستید. این یک روش موثر برای پاک  کردن منافذ، تجدید رنگ پوست و بهبود بافت آن برای نشان دادن پوستی  شاداب و درخشان  است . در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید… ما در این مطلب به مبحث میکرودرم ابریژن چیست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.    

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری فیزیکی (بر خلاف روش شیمیایی که بر روی لایه برداری و اسیدها متکی است) است که توسط درمانگران در سالن های زیبایی انجام می شود. این کار با اسپری کردن کریستال های لایه بردار ریز روی صورت با استفاده از جاروبرقی یا ابزار مکنده، لایه ای از پوست مرده روی سطح را از بین می برد و پوستی صاف و درخشان را از خود به جای می گذارد. این برای بهبود ظاهر آسیب های خورشید، چین و چروک، خطوط ریز، لکه های ناشی از افزایش سن، جای زخم آکنه، ملاسما و سایر مشکلات پوستی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 برای چه مواردی می توانند استفاده شوند؟

مزایای میکرودرم ابریژن چیست؟

با لایه برداری از پوست مرده، این درمان برتر بدن را تحریک می کند تا به سرعت سلول های از دست رفته را با سلول های جدید و سالم جایگزین کند. جریان خون را تحریک می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد و خاصیت ارتجاعی و بافت پوست را بهبود می بخشد. نتیجه؟ پوست صاف تر به نظر می رسد، رنگدانه ها کاهش می یابد و منافذ پاک می شوند.

آیا میکرودرم ابریژن برای انواع مختلف پوست مناسب است؟

میکرودرم ابریژن پوستی صاف و درخشان

اکثر انواع پوست از میکرودرم ابریژن افزایش دهنده درخشندگی بهره می برند. با این حال، اگر با روزاسه، اگزما، پسوریازیس یا آکنه بسیار جدی دست و پنجه نرم می کنید، باید از این درمان اجتناب کنید.

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن چیست؟

از دانستن اینکه عوارض جانبی میکرودرم ابریژن نسبتاً کم است، خوشحال خواهید شد.

این شامل:

  • قرمزی کوتاه‌مدت: ممکن است قرمزی کوتاه‌مدت را تجربه کنید، اما ظرف چند ساعت از بین می‌رود.
  • ناراحتی خفیف: در حالی که درمان دردناک نیست، ممکن است در طی آن حساسیت پوستی را تجربه کنید.
  • اجتناب از لایه برداری، اسید و رتینوئیدها: از آنجایی که میکرودرم ابریژن پوست شما را لایه برداری می کند، نیازی به استفاده از سایر روش های لایه برداری در کنار آن نیست. در واقع، استفاده از لایه بردار، اسید یا رتینوئید به احتمال زیاد باعث قرمزی و تحریک می شود. دو هفته قبل و دو هفته بعد از میکرودرم ابریژن باید از این درمان های مراقبت از پوست خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: چه نوع روش هایی برای بزرگ کردن گونه وجود دارد؟

آیا درمان های میکرودرم ابریژن در منزل بی خطر هستند؟

اگر می خواهید میکرودرم ابریژن را در خانه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم از کیت های پیچیده و تهاجمی دوری کنید. در عوض، لاک میکرودرم ابریژن را انتخاب کنید که بدون هیچ گونه خطری اثرات مشابهی را ایجاد کند.

ما تصفیه کننده میکرودرم ابریژن گرم کننده خود را توصیه می کنیم. ترکیبی از ذرات لایه‌بردار دریایی، نرم‌کننده تاپیوکا و روشن‌کننده روغن جوانه گندم، به شدت منافذ را تمیز و لایه‌برداری می‌کند، پوست را صاف می‌کند و گردش خون را تحریک می‌کند. منتظر پوستی درخشان، صاف و با ظاهری جوان تر باشید.

نحوه استفاده از میکرودرم ابریژن خانگی

برای استفاده حداکثری از گرم کننده میکرودرم ابریژن ما، آن را با حرکات دایره ای کوچک به سمت بالا در سراسر صورت ماساژ دهید و توجه ویژه ای به بینی، پیشانی و چانه داشته باشید. سپس، چند دقیقه استراحت کنید و اجازه دهید حرارت تا ناخالصی ها را از بین ببرد، قبل از اینکه لاک را با آب گرم بشویید. این کار را می توانید یک یا دو بار در هفته انجام بدهید.

درمان های میکرودرم ابریژن

این روزها درمان های میکرودرم ابریژن به طور گسترده ای در دسترس هستند، اما همه درمان ها برابر نیستند! در حالی که این یک درمان نسبتا ملایم است، اما ضروری است که پزشک مجرب و واجد شرایط باشد تا مطمئن شود که درمان شما بهترین نتایج را به همراه دارد و به پوست شما صدمه ای نمی رساند.

1. پاکسازی کنید

ما پوست شما را دوبار تمیز می کنیم تا برای درمان آماده شود. اولین پاکسازی می تواند آرایش و مواد زائد را از روی پوست پاک کند. سپس برای بار دوم با یک پاک کننده AHA پاکسازی می کنیم تا شروع به شل شدن سلول های مرده پوست کنیم.

2. لایه برداری

پوست با استفاده از اسکراب گلیکولیک ماساژ داده می شود تا به شل شدن بیشتر سلول های مرده پوست کمک کند.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین ایمپلنت چانه (جنیوپلاستی) و کاشت فک (افزایش فک بالا) چیست؟

3. ماسک

ماسک AHA/BHA اعمال می شود. ترکیب قدرتمند آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها برای آماده سازی پوست برای میکرودرم ابریژن با کمک به شکستن سلول های مرده باقی مانده پوست و اطمینان از کامل بودن درمان.

4. میکرودرم ابریژن

پوست در سه مرحله با استفاده از دستگاه‌های میکرودرم ابریژن سر الماسی پیشرو ما درمان می‌شود و تمام سلول‌های مرده باقی‌مانده را از بین می‌برد تا پوستی شاداب و سالم نشان دهد.

5. استخراج

با استفاده از یک سوزن میکرولنس یا پورت استریل، ما به دقت روی پوست شما کار می کنیم تا هر میلی، جوش سرسیاه و احتقان باقیمانده را از بین ببریم تا اطمینان حاصل کنیم که پوست شما شاداب و شفاف به نظر می رسد.

6. پوست کندن

لایه برداری پس از درمان، که به دقت انتخاب شده است تا به طور خاص با نوع پوست شما کار کند، برای کمک به افزایش تولید کلاژن استفاده می شود.

7. تغذیه کنید

اکنون آن سلول‌های مرده از بین رفته‌اند، وقت آن است که پوست خود را تغذیه کنید. سرم جوانسازی 15 استفاده می شود و مواد مغذی را اضافه می کند و می تواند پوست را درخشان کند.

8. آبرسانی

مرطوب کننده ای که برای نوع خاص پوست شما انتخاب شده است، برای کمک به آبرسانی پوست شما استفاده می شود.

9. حفاظت

محافظت در برابر آفتاب بهترین دوست شما برای جلوگیری از علائم قابل مشاهده پیری است. برای تکمیل درمان، کرم ضد آفتاب Age Defense SPF50+ ما روی پوست درمان شده اعمال می شود تا به محافظت از آن در برابر نور شدید خورشید NZ کمک کند.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *