لیزرهای بازسازی کننده پوست - تزریق ژل - پاکسازی صورت - درمان جوش صورت - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 یک ابزار محبوب در زمینه زیبایی پزشکی هستند. آنها برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی استفاده می شوند. این لیزرها از دی اکسید کربن (CO2) برای حذف لایه های پوست به صورت کنترل شده استفاده می کنند. برداشتن پوست باعث رشد سلول های جدید پوست می شود و ظاهر پوست را بهبود می بخشد. لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 کاربردهای مختلفی دارند، از روش های زیبایی گرفته تا درمان های پزشکی. در زیر نمونه هایی از لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 را می توان برای موارد استفاده کرد. ما در این مطلب به مبحث لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 برای چه مواردی می توانند استفاده شوند می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیزر فرکشنال  Co2چگونه باعث جوان سازی پوست می‌شود؟

بازسازی پوست با لیزر

لیزر برای درمان بافت ناهموار پوست، لک، جای جوش، چین و چروک و پوست آسیب دیده در اثر آفتاب و همچنین سایر عیوب پوست استفاده می شود. لایه برداری با لیزر را می توان با دو روش مختلف انجام داد. در روش اول، لایه برداری با لیزر یک “آسیب” یکنواخت مشابه لایه برداری شیمیایی عمیق تر یا درم ابریژن ایجاد می کند. روش دوم شامل استفاده از لیزر برای ایجاد سوراخ‌های ریز در لایه‌های عمیق‌تر پوست است که به آن لایه‌برداری فرکشنال نیز گفته می‌شود، که در آن پوست با انقباض کلاژن بین سوراخ‌های ریز لیزر سفت می‌شود. هر دو روش لایه برداری با لیزر می تواند در بهبود ظاهر پوست شما موثر باشد. برخی از لیزرهای پرکاربرد عبارتند از لیزر فرکشنال، اربیوم و لیزر CO2. لیزر درمانی را می توان در کل صورت یا نواحی انتخابی مانند گونه ها یا اطراف دهان انجام داد. وضعیت پوست،

مزایای رویه

  • بهبود بافت، تن و اندازه منافذ پوست
  • چروک های صاف دور چشم (“پای کلاغ”)
  • بهبود اسکارهای آکنه و اسکارهای جراحی
  • کاهش ملاسما (“ماسک بارداری”)
  • جوانسازی گردن، سینه، دست ها و بازوها
  • پس از لیفت صورت، پوست غیر پاسخگو را بهبود بخشید

چین و چروک و خطوط ظریف

یکی از کاربردهای اولیه لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 برای درمان چین و چروک و خطوط ریز است .

البته با افزایش سن، پوست ما کلاژن و الاستین را از دست می دهد که می تواند منجر به افتادگی و چین و چروک شود.

لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 با حذف لایه های بالایی پوست عمل می کنند که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین جدید می شود. این می تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک کمک کند و پوست را صاف، محکم، جوان تر و شاداب تر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف درمان های صورت

اسکار آکنه و انواع دیگر اسکار

لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 همچنین در درمان اسکارهای آکنه و سایر انواع اسکار موثر هستند . به عنوان مثال اسکار آبله مرغان، اسکار جراحی، سوختگی یا اسکار ناشی از تروماهای پوستی.

زخم ها می توانند ناخوشایند باشند و افراد را نسبت به ظاهر خود آگاه کنند.

اسکارهای آکنه، به ویژه، می توانند سرسخت و درمان آن دشوار باشد.

با استفاده از آسیب کنترل شده پوست، لیزر CO2 می تواند به شکستن بافت های کلاژنی که در وهله اول اسکار ایجاد می کنند، کمک کند. این رشد سلول های جدید پوست را تحریک می کند، اما به شیوه ای یکنواخت تر. در نتیجه می توان ظاهر اسکارها را کاهش داد و بافت و رنگ پوست را بهبود بخشید.

شرایط پزشکی پوستی

علاوه بر روش‌های زیبایی، از لیزرهای پوستی CO2 می‌توان برای درمان انواع بیماری‌های پوستی استفاده کرد.

به عنوان مثال، می توان از آنها برای از بین بردن ضایعات پوستی پیش سرطانی، مانند کراتوز اکتینیک استفاده کرد . آنها همچنین می توانند برای از بین بردن توده های خوش خیم پوست مانند خال و زگیل استفاده شوند .

در برخی موارد، لیزر CO2 حتی می تواند برای از بین بردن سرطان های پوست مورد استفاده قرار گیرد، اگرچه این به طور معمول نیاز به رویکرد درمانی تهاجمی تری دارد.

بیشتر بخوانید: از بین بردن جای جوش با لیزر

هایپرپیگمانتاسیون

یکی دیگر از کاربردهای لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 برای درمان هایپرپیگمانتاسیون است .

هایپرپیگمانتاسیون به نواحی از پوست گفته می شود که تیره تر از پوست اطراف هستند. این می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله آسیب نور خورشید، تغییرات هورمونی و برخی داروها باشد.

لیزر CO2 را می توان برای حذف لایه های بالایی پوست که تغییر رنگ داده اند استفاده کرد. در برخی موارد، این می تواند به کاهش ظاهر هایپرپیگمانتاسیون و یکنواخت شدن رنگ پوست با روشن کردن لکه های تیره کمک کند.

این روشی است که باید با دقت انجام شود، زیرا آسیب بیشتر پوست می تواند منجر به هایپرپیگمانتاسیون بیشتر شود. فقط متخصصان با تجربه باید درمان هایپرپیگمانتاسیون CO2 را انجام دهند.

نکاتی که باید در مورد درمان با لیزر CO2 در نظر داشت

هنگام بررسی لیزر CO2 باید به چند نکته توجه داشت.

اول، این روش می تواند ناراحت کننده باشد. برخی از بیماران ممکن است در طول عمل به داروهای ضد درد یا بی حسی موضعی نیاز داشته باشند.

دوم، زمان بهبودی ممکن است چند هفته طول بکشد. در این مدت ممکن است پوست قرمز و متورم شود. همچنین می تواند پوسته های پوسته ای ایجاد کند.

ثالثاً، لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 برای همه مناسب نیستند. بیمارانی با شرایط خاص پوستی یا سلامتی ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش نباشند. قبل از انجام این روش بسیار مهم است که با یک پزشک زیبایی مشورت کنید. اگر واجد شرایط نیستید، آنها می‌توانند مسیری را پیشنهاد کنند که مناسب‌تر با پرونده شما باشد.

لیزرهای بازسازی کننده پوست CO2 یک ابزار چند منظوره برای ظاهر و سلامت پوست هستند

در نتیجه، لیزرهای CO2 کاربردهای گسترده ای در زمینه زیبایی پزشکی و حتی برای موارد جدی پوست دارند.

آنها را می توان برای درمان چین و چروک، اسکار ناشی از آکنه یا آسیب های دیگر، هایپرپیگمانتاسیون و انواع دیگر بیماری های پوستی استفاده کرد.

در حالی که این روش می تواند ناراحت کننده باشد و زمان بهبودی ممکن است چندین هفته طول بکشد، بسیاری از بیماران متوجه می شوند که نتایج به خوبی ارزش این ناراحتی را دارد.

اگر در نظر دارید یک لیزر برای بازسازی پوست CO2 انجام دهید، مهم است که با یک پزشک متخصص صحبت کنید تا مشخص شود که آیا این روش برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *