مزایای لیزر درمانی - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس - لیزر موهای زائد - پاکسازی صورت - شماره تماس: 02632242647

Close up of beautician hand making ultrasound facial procedure by special equipment. Her closed eyes with slight smile


ما در این مطلب به مبحث مزایای لیزر درمانی برای مشکلات پوستی چیست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان لک صورت با لیزر

لیزر درمانی یک درمان پوستی محبوب و ایمن برای طیف وسیعی از مشکلات است.

لیزر درمانی شامل:

  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • از بین بردن جای جوش
  • خالکوبی
  • لکه های خورشیدی
  • پوست شل
  • برداشتن ورید عنکبوتی

در دستان ماهر یک متخصص متخصص درماتولوژی زیبایی، لیزر درمانی ایمن و موثر است. برای درک مزایای بالقوه لایه برداری با لیزر، باید انواع اساسی درمان را بدانید.

انواع لیزرهای مورد استفاده برای درمان بیماری های پوستی

منسوخ کننده

اینها قوی ترین درمان ها هستند که کل لایه اول پوست (اپیدرم) را از بین می برند و اغلب لایه دوم (درم) را نیز مؤثر می دانند. لیزر آب را در پوست فوق گرم می کند و سلول های پوست را از بین میبرد. بدن سلول های پوستی جدیدی تولید می کند که سالم تر به نظر می رسند. رشد جدید باعث می شود پوست سفت تر به نظر برسد، خطوط و چین و چروک های ظریف را از بین می برد یا کاهش می دهد. زائده های خوش خیم پوست از بین می روند و لکه های خورشیدی روشن می شوند. زمان ریکاوری برای این نوع روش حدود یک هفته است، اگرچه ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید. برخی از مشکلات پوستی سرسخت ممکن است به بیش از یک درمان نیاز داشته باشد.

غیر فرسوده

شاید حدس زده باشید، این درمان‌ها ملایم‌تر از همتایان فرسایشی خود هستند. این نوع درمان ها زمان نقاهت کمی دارند یا اصلاً ندارند، اما برای دیدن نتایج رضایت بخش به درمان های متعددی نیاز دارند. برخی از انواع پوست مانند پوست تیره وجود دارد که به درمان غیر سایشی بهترین پاسخ را می دهد.

تکه تکه شده

این نوع متفاوتی از لیزر است که حد وسطی بین فرسایشی و غیر سایشی ایجاد می کند. لیزرهای تکه تکه شده سریعتر از لیزرهای غیر ساینده عمل می کنند، اما نه به سرعت لیزرهای فرسایشی.

یک متخصص پوست معمولاً چندین لیزر مختلف دارد و می‌تواند کاربردهای آن‌ها را با هم ترکیب کند تا یک برنامه درمانی برای شما ایجاد کند تا نتایج مورد نظرتان را به دست آورید. شهر های مختلف برای کسانی که می توانند این نوع درمان ها را انجام دهند، شرایط صدور مجوز متفاوتی دارند. مطمئن شوید که یک متخصص پزشکی معتبر مانند یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک را انتخاب می کنید.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

انتظار چه چیزی

لیزر درمانی تقریباً همیشه یک روش سرپایی است. بسته به نوع درمانی که تحت آن قرار می گیرید، پزشک ممکن است یک بی حس کننده موضعی یا آرام بخش را انتخاب کند. این روش ممکن است از 45 دقیقه تا دو ساعت طول بکشد. مراقبت‌های بعدی شامل دوری از آفتاب، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب محافظ است و ممکن است پزشک آنتی‌بیوتیک تجویز کند تا اطمینان حاصل شود که در حین بازسازی پوست، عفونتی وجود ندارد. پزشک شما همچنین احتمالاً یک داروی ضد ویروسی را برای مصرف قبل و بعد از جراحی برای جلوگیری از خطر ابتلا به عفونت ویروسی تجویز می کند.

مقداری تورم بلافاصله پس از عمل طبیعی است. خوابیدن روی یک یا دو بالش اضافی ممکن است به کاهش سریعتر تورم کمک کند. پس از 24 ساعت اول، 3 تا 4 بار در روز پوست را تمیز کرده و از پماد محافظ استفاده می کنید. پزشک شما درباره اینکه چه پمادی باید استفاده کنید و هر مراقبت بعدی دیگری با شما صحبت خواهد کرد.

ممکن است بعد از عمل کمی احساس خارش و سوزش داشته باشید که می تواند تا ۷۲ ساعت ادامه داشته باشد. طبیعی است، اما از پزشک خود در مورد کارهایی که می توانید برای کاهش هر گونه ناراحتی انجام دهید بپرسید. ممکن است استفاده از کمپرس خنک توصیه شود، یا پزشک ممکن است پماد تسکین دهنده ای را برای کمک به این احساس تجویز کند.

لیزر درمانی یک گزینه درمانی بی خطر برای بسیاری از بیماری های پوستی است. با این حال، همه درمان‌ها دارای خطراتی هستند.

متخصص پوست شما باید این موارد را با جزئیات با شما در میان بگذارد، اما برخی از خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • سوختگی یا صدمه های دیگر ناشی از گرمای بیش از حد لیزر
  • جای زخم
  • عفونت های باکتریایی
  • رنگدانه زدایی پوست به خصوص در افراد با پوست تیره تر

دلایلی که افراد به دنبال لیزر درمانی هستند متفاوت است. پاک کردن خالکوبی یک کاربرد رایج است، زیرا مردم گاهی نظر خود را در مورد تمایل به یک خالکوبی خاص تغییر می دهند. رفع اسکار آکنه می تواند اعتماد به نفس را دوباره القا کند، همانطور که خطوط ظریف و چین و چروک را از بین می برد. پزشک در مورد انتظارات واقع بینانه و گزینه های درمانی شما به شما مشاوره می دهد. عکس های قبل و بعد از یک منبع معتبر می تواند به شما کمک کند تا بفهمید با لیزر در دستان یک متخصص ماهر چه کاری می توان انجام داد.

فقط شما و پزشکتان می توانید تصمیم بگیرید که آیا لیزر درمانی برای شما مناسب است یا خیر. پوست شما ممکن است تا چند ماه پس از جراحی قرمز یا صورتی باقی بماند. آرایش با پایه سبز روشی موثر برای پوشاندن قرمزی پوست شما است. هنگامی که بهبودی کامل شد، باید متوجه تفاوت در پوست خود شوید. بهبود پوست شما، به ویژه با مراقبت های مناسب مانند محافظت در برابر آفتاب، می تواند سال ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد – پاکسازی صورت در کرج – لیزر موهای زائد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *