درمان پسوریازیس با لیزر - تزریق بوتاکس - لیزر موهای زائد - خدمات فیلر در کرج - درمان جوش صورت - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

درمان پسوریازیس با لیزر

بیماران مبتلا به پسوریازیس با استفاده از نور ماوراء بنفش B با باند باریک ویژه (نور UVB) در 311 نانومتر درمان می شوند. به این نوع درمان، فتوتراپی نیز گفته می شود. تحقیقات نشان داده است که محدوده باند باریک نور UV مفیدترین جزء نور طبیعی خورشید است. علاوه بر این، محدود کردن طیف نور خطر عوارض جانبی را کاهش می دهد. نور UVB با باند باریک دارای طول موج کوتاهی است که فقط به لایه بالایی پوست می رسد. برای درمان پسوریازیس موثر است زیرا التهاب را کاهش می دهد و تولید سلول های پوست را کند می کند و در نتیجه تشکیل پلاک های ناشی از پسوریازیس را کاهش می دهد. ما در این مطلب به مبحث درمان پسوریازیس با لیزر می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان بیماری پسوریازیس

با نور درمانی UVB با باند باریک چه انتظاری داریم؟

قبل از تعیین مدت و شدت درمان، متخصص مراقبت از پوست شما وضعیت پوست شما، هر گونه بیماری پوستی دیگر (مانند سرطان پوست) را که ممکن است داشته اید، و هر دارویی که ممکن است مصرف می کنید که پوست شما را به نور حساس می کند، ارزیابی می کند.

درمان با نور UVB به طور کلی در چندین جلسه پخش می شود. هر جلسه معمولاً بسیار کوتاه است – چند ثانیه یا چند دقیقه – و میزان نور UVB که بیمار در معرض آن قرار می گیرد به دقت کنترل می شود. بسته به ناحیه ای از بدن که باید تحت درمان قرار گیرد، فتوتراپی ممکن است بر روی کل بدن شما یا قسمت های خاصی از بدن مانند دست، پوست سر و غیره انجام شود. درمان ممکن است چند ماه با چندین جلسه در هفته طول بکشد و شما باید شروع به درمان کنید. بعد از 2 تا 4 هفته شاهد بهبودی باشید.

افرادی که دارای مشکلات شناخته شده حساسیت به نور هستند باید از این نوع نور درمانی اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های جوانسازی پوست چیست؟

لیزر درمانی برای جوانسازی پوست

لایه برداری پوست با لیزر شامل استفاده از لیزر برای بهبود ظاهر پوست یا درمان نواقص جزئی صورت با آسیب رساندن به پوست به صورت کنترل شده است. این آسیب کنترل شده پوست را تحریک می کند تا خود را ترمیم کند و باعث تشکیل کلاژن جدید و بهبود رنگدانه شود. پوست جدیدی که در طول بهبودی ایجاد می‌شود، به پوست سطحی سفت‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر می‌دهد.

لیزر لایه برداری پیکسل برای جوانسازی صورت

لیزر لایه‌بردار پیکسل یا لیزر فرکشنال اربیوم در درماتولوژی زیبایی برای جوان‌سازی صورت و درمان اختلالات پوستی استفاده می‌شود. این می تواند پوستی را که آسیب خورشید، خطوط ریز، رنگدانه های مقاوم، اسکار آکنه، بافت های زبر و منافذ بزرگ شده را درمان می کند، درمان کند. لایه برداری مجدد پیکسل معمولا به عنوان یک روش ضد پیری برای درمان نواحی صورت، گردن، سینه، بازوها و دست ها استفاده می شود. این یک روش بسیار موفق برای یکنواخت کردن رنگ پوست با روشن کردن جای زخم ها و نرم کردن چین و چروک ها در نظر گرفته می شود.
لیزر فرسایشی تکه تکه پرتو لیزر خود را به شبکه‌ای از پرتوهای کوچک می‌شکند که آسیب‌های میکروسکوپی به اپیدرم (لایه بالایی پوست) ایجاد می‌کند تا آسیب‌های سطحی پوست را از بین ببرد. پیری عکس، خطوط ریز، بافت ضعیف و جای جوش را درمان می کند. لیزر فرسایشی گاهی اوقات یک لیزر زخم نامیده می شود که لایه خارجی نازک پوست را برداشته و پوست زیرین را گرم می کند و فیبرهای کلاژن جدید را تحریک می کند. بنابراین، “بازسازی” پوست. علاوه بر این، از آنجایی که تنها “کسری” از پوست در یک زمان درمان می‌شود، بهبود سریع‌تر و زمان از کار افتادگی کمتر است. با کمترین زمان از کار افتادگی پوستی سالم تر، محکم تر و صاف تر خواهید دید.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

با لیزر Resurfacing Pixel چه انتظاری داریم؟

متخصص مراقبت از پوست شما در طول مشاوره، سابقه پزشکی شما را می‌پرسد تا تأیید کند که کاندیدای لایه برداری مجدد Pixel هستید. این روش برای زنان باردار یا شیرده یا مبتلایان به بیماری بافت همبند، اختلالات خودایمنی، ضربان‌ساز یا مستعد کلوئید توصیه نمی‌شود. بی‌حسی موضعی معمولاً برای لایه‌برداری مجدد پیکسل استفاده نمی‌شود و زمان بهبودی حداقل است. مانند سایر درمان ها، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محافظت از ضد آفتاب پس از لایه برداری مجدد Pixel توصیه می شود.

نور درمانی Omnilux LED برای جوانسازی پوست

نور درمانی Omnilux LED روشی غیرتهاجمی و بدون درد برای جوانسازی پوست برای انواع پوست است. از پالس های دیودهای ساطع کننده نور (LED) برای طراوت و شادابی پوست استفاده می کند. Omnilux یک روش طبیعی برای جوانسازی پوست تنها با نور ارائه می دهد که از فرآیندهای بیولوژیکی بدن برای کمک به مقابله با اثرات پیری استفاده می کند.

درمان Omnilux مانند یک فیسال است که پوست نواحی صورت و گردن را بازسازی و شاداب می کند. از نور در طول موج های مختلف برای درمان انواع مختلف بیماری های پوستی استفاده می کند. نور قرمز و نور آبی گزینه های مختلفی برای بهبود کیفیت و ظاهر پوست شما هستند. از نور قرمز برای کاهش کبودی احتمالی بعد از لیزر و پرکننده استفاده می شود. علاوه بر این، روی ضد پیری و جوانسازی پوست تمرکز دارد. نور قرمز درمانی نیز ممکن است برای درمان پوست آسیب دیده در اثر آفتاب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: انواع درمان های پوستی

با نور درمانی Omnilux LED چه انتظاری داریم؟

نور درمانی Omnilux LED یک فرآیند بسیار آرامش بخش است. پس از تمیز کردن پوست، نور LED روی ناحیه پوستی که قرار است درمان شود تمرکز می کند. این تجهیزات انعطاف پذیر است و می توان از آن در حالت دراز کشیدن، نشسته یا ایستاده استفاده کرد. البته دراز کشیدن در طول درمان راحت ترین حالت است و همچنین به شما فرصتی می دهد تا از روز پرمشغله خود استراحت کنید. بسیاری از افراد بلافاصله پس از درمان، پوست روشن‌تری را تجربه می‌کنند. با این حال، ما چندین جلسه را توصیه می کنیم تا درمان معجزه کند. با درمان Omnilux هیچ زمان قطعی وجود ندارد. پس از درمان، می توانید آرایش خود را انجام دهید و بلافاصله در راه باشید. نتایج حاصل از درمان در طی چند هفته آینده افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – درمان جوش صورت – لیزر موهای زائد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *