تفاوت بین ایمپلنت چانه و کاشت فک - خدمات تزریق ژل - تزریق فیلر - پاکسازی صورت در کرج - تزریق بوتاکس - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث تفاوت بین ایمپلنت چانه (جنیوپلاستی) و کاشت فک (افزایش فک بالا) چیست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

ورزش زاویه فک

تفاوت بین ایمپلنت چانه (جنیوپلاستی) و کاشت فک (افزایش فک بالا) چیست؟

· کاشت چانه (جنیوپلاستی)

جراحی کاشت چانه (جنیوپلاستی) یا بزرگ کردن چانه یک روش جراحی است که ظاهر چانه شما را تغییر می دهد. در طول جراحی، یک ایمپلنت چانه سیلیکونی با هدف برجسته‌تر جلوه دادن چانه شما وارد می‌شود.

· ایمپلنت فک (افزایش فک پایین)

ایمپلنت فک یک روش جراحی است که شامل افزودن ایمپلنت به فک است تا ظاهری برجسته‌تر به فک و چانه شما بدهد. هدف از این درمان متعادل کردن تناسبات صورت و تغییر کانتور صورت است.

مراحل چانه و فک چگونه انجام می شود؟

جراحی کاشت فک (افزایش فک پایین)

  • جراحی با بیهوشی عمومی آغاز خواهد شد
  • سپس، جراح شما یک برش در داخل دهان ایجاد می کند
  • پس از ایجاد برش، ایمپلنت در فضای ایجاد شده در امتداد استخوان فک قرار می گیرد
  • جراح برش ها را با بخیه می بندد و روی ناحیه چانه و فک بانداژ می کند.
  • این عمل معمولاً یک ساعت طول می کشد و به احتمال زیاد در همان روز جراحی اجازه خواهید داشت به خانه بروید

جراحی کاشت چانه (جنیوپلاستی)

  • جراحی با بیهوشی عمومی یا موضعی آغاز خواهد شد
  • سپس، جراح شما یک برش کوچک ایجاد می کند. قرار دادن برش را می توان زیر چانه یا در داخل دهان انجام داد
  • از طریق این برش، جراح فضای مورد نیاز برای ایمپلنت ایجاد می کند
  • ایمپلنت در داخل و در امتداد استخوان چانه قرار می گیرد
  • برش ها با بخیه بسته می شود و سپس پانسمان و بانداژ می شود

آمادگی برای کاشت فک (افزایش فک پایین) یا جراحی کاشت چانه (جنیوپلاستی)

فرآیند آماده سازی برای هر دو ایمپلنت فک و چانه کاملاً مشابه است.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای جراحی آماده شوید:

  • ترک سیگار چند هفته قبل از جراحی مهم است زیرا می تواند روند بهبودی را مختل کند
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا می توانند کبودی را بدتر کرده و منجر به خونریزی بیش از حد شوند.
  • حتماً ترتیبی دهید که کسی شما را در روز جراحی به خانه برساند زیرا همچنان تحت تأثیر بیهوشی قرار خواهید داشت و بی‌خطر تلقی می‌شود.
  • تمام آزمایشات پزشکی مورد نیاز توسط جراح خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است

راهنمای عمل های صورت

بهبودی پس از کاشت چانه (جنیوپلاستی) و جراحی کاشت فک (تقویت فک پایین)

کاشت چانه (جنیوپلاستی)

اکثر بیمارانی که تحت کاشت چانه قرار می‌گیرند، تنها به یک هفته مرخصی از کار نیاز دارند و می‌توانند در عرض یک یا دو هفته به فعالیت‌های معمول خود بازگردند. ناراحتی ناشی از جراحی عموماً حداقل است و با داروهای مسکن تجویز شده قابل کاهش است. ممکن است جراح از شما بخواهد که چند روز پس از جراحی از کمپرس سرد استفاده کنید.

مطمئن شوید که در 2 هفته اول پس از جراحی به پشت بخوابید و سر خود را در وضعیت بالا قرار دهید. این تورم را به حداقل می رساند و به محافظت از برش های شما کمک می کند. از شما خواسته می شود که برای یک یا دو روز اول یک رژیم غذایی مایع مصرف کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل های ارائه شده توسط جراح خود را دنبال کنید.

مراقب برش های خود باشید و آنها را همیشه تمیز و خشک نگه دارید. برای اطمینان از بهبودی خود حتماً به نوبت بعدی مراجعه کنید. شما می توانید نتایج جراحی را در حدود یک ماه پس از جراحی مشاهده کنید. نتایج نهایی در بازه زمانی حدود 3 تا 4 ماهه دیده می شود.

ایمپلنت فک (افزایش فک پایین)

شما می توانید نتایج را در حدود یک هفته پس از جراحی مشاهده کنید. انتظار می رود در دو هفته اول پس از جراحی کبودی زیادی داشته باشید. برای به حداقل رساندن تورم و ناراحتی می توانید از کمپرس سرد همراه با داروهای تجویز شده استفاده کنید.

شما باید با سر بالا بخوابید. اکثر بیماران می توانند در عرض یک یا دو هفته پس از جراحی به سر کار بازگردند. از شما خواسته می شود که یک هفته پس از جراحی برای یک قرار ملاقات مراجعه کنید تا بخیه ها برداشته شود و مطمئن شوید که با سرعت مناسب بهبود می یابند.

خطرات و عوارض بالقوه ایمپلنت فک و چانه

خطرات و عوارض جانبی مرتبط با کاشت چانه و فک کاملاً مشابه است. آنها می توانند شامل تورم، عفونت منجر به برداشتن ایمپلنت، عوارض ناشی از بیهوشی، زخم طولانی مدت، خونریزی بیش از حد، جابجایی ایمپلنت که می تواند منجر به نیاز به جراحی اصلاحی، واکنش آلرژیک به ایمپلنت، جای زخم، کبودی، بی حسی، و آسیب عصبی

رعایت تمام دستورالعمل‌های مراقبت‌های قبل و بعد از درمان که توسط جراح شما داده می‌شود و در وهله اول جراح مناسب را برای کاهش خطرات و عوارض ناشی از جراحی انتخاب کنید.

نتایج جراحی کاشت چانه و فک

کاشت چانه (جنیوپلاستی)

اکثر افراد نتایج نهایی جراحی کاشت چانه را در حدود سه تا چهار ماه آینده خواهند دید. در این زمان، تمام تورم ها فروکش کرده و می توانید از نتایج آن نهایت لذت را ببرید.

ایمپلنت فک (افزایش فک پایین)

شما می توانید نتایج را در بازه زمانی حدود یک هفته مشاهده کنید. با این حال، کاهش تورم چند ماه طول می کشد تا اینکه بتوانید نتیجه نهایی جراحی را مشاهده کنید.

کدام روش برای من مناسب تر است؟

اگر می خواهید فقط ظاهر چانه خود را بررسی کنید، کاشت چانه (جنیوپلاستی) مناسب ترین گزینه برای شما است. با این حال، اگر می خواهید به همراه چانه تعریف بیشتری به ناحیه فک خود اضافه کنید، جراحی کاشت فک (تقویت فک پایین) ممکن است به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *