لیفت صورت - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - خدمات تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت در کرج - لیفتینگ - 02632242647 - 09353242647

ما در این مطلب به مبحث لیفت صورت می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت اصلاح جراحی و بهبود علائم پیری در صورت و گردن است. صورت و گردن شما اغلب اولین مکان هایی هستند که علائم پیری ظاهر می شوند. اکثر افراد به دلایل زیبایی یا زیبایی به دنبال لیفت صورت هستند. پزشک شما همچنین ممکن است این روش را به عنوان بخشی از بازسازی صورت ضروری از نظر پزشکی توصیه کند.

لیفت صورت یک جراحی متداول اما بزرگ با خطرات قابل توجه و عوارض زیاد است. امکان دارد گزینه های آرایشی یا درمانی کمتر تهاجمی داشته باشید. قبل از انجام لیفت صورت، نظر دوم را در مورد همه انتخاب های خود دریافت کنید.

انواع لیفت صورت

روش های بسیاری وجود دارد.

انواع اصلی لیفت صورت عبارتند از:

  • برش‌های سنتی لیفت صورت از شقیقه‌تان شروع می‌شوند، از جلو و اطراف گوش‌تان پایین می‌آیند و در قسمت پایینی پوست سرتان ختم می‌شوند. این معمولا یک برش مداوم است. جراح شما می‌تواند چربی‌ها را دوباره توزیع کند، بافت‌های عمیق را تغییر مکان دهد، ماهیچه‌ها را بلند کند و پوست اضافی را اصلاح کند. او همچنین ممکن است یک برش اضافی زیر چانه شما ایجاد کند.
  • لیفت صورت با برش محدود شامل برش های کوچک تری نسبت به لیفت صورت سنتی است. برش ها ممکن است در شقیقه، اطراف گوش، در پلک های پایین و زیر لب بالایی شما قرار بگیرند.
  • برش های لیفت گردن معمولا از جلوی لاله گوش شروع می شود و در پشت گوش ادامه می یابد تا به قسمت پایین پوست سر شما ختم شود. گردن علائم پیری را در قسمت تحتانی صورت، چانه و گردن شما برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: میکرونیدلینگ صورت چیست و آیا خوب است؟

سایر روش هایی که ممکن است انجام شود

پزشک شما ممکن است علاوه بر لیفت صورت، روش های دیگری را نیز انجام دهد.

این شامل:

  • لیفت ابرو که لیفت پیشانی نیز نامیده می شود، برای سفت کردن پوست افتاده در ناحیه پیشانی
  • جراحی پلک برای بهبود ظاهر پلک بالا، پلک پایین یا هر دو
  • ایمپلنت های صورت برای تقویت نواحی صورت شما مانند چانه، استخوان گونه یا فک
  • لیپوساکشن صورت برای از بین بردن رسوبات چربی در صورت
  • لایه برداری مجدد برای بهبود بافت و رنگ پوست شما
  • رینوپلاستی برای ترمیم یا تغییر شکل بینی
  • تقویت بافت نرم برای بازسازی ساختار صورت شما
  • کاهش چین و چروک با تزریق برای صاف کردن چین و چروک های ظریف

چرا لیفت صورت انجام می شود؟

اگر به دلایل زیبایی می خواهید ظاهر صورت خود را بهبود ببخشید، پزشک ممکن است لیفت صورت را توصیه کند. پزشک شما همچنین ممکن است آن را به عنوان بخشی از بازسازی صورت ضروری از نظر پزشکی توصیه کند.

پزشک شما ممکن است فقط در صورتی لیفت صورت را برای شما در نظر بگیرد که گزینه های دیگر با خطر کمتر عوارض برای شما مناسب نباشد یا نتایج مطلوبی ایجاد نکرده باشد. از پزشک خود در مورد تمام گزینه های درمانی خود بپرسید و قبل از تصمیم گیری در مورد لیفت صورت، نظر دوم را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت

پزشک شما ممکن است لیفت زیبایی یا زیبایی صورت را توصیه کند اگر:

  • شما از علائم پیری که در چهره شما دیده می شود ناراضی هستید یا از آنها ناراحت هستید.
  • شما از نظر جسمی سالم هستید.
  • شما انتظارات واقع بینانه ای از پیشرفت دارید، نه کمال.
  • تو سیگار نمی کشی.

پزشک شما ممکن است لیفت صورت پزشکی را در موارد زیر توصیه کند:

  • عدم تقارن صورت یا شلی پوست به دلیل فلج عصبی یا یک بیماری پوستی شناخته شده
  • تغییر شکل ژنتیکی صورت
  • آسیب تروماتیک

چه کسی لیفت صورت انجام می دهد؟

جراحان پلاستیک و جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت و جراحان زیبایی لیفت را انجام می دهند. جراحان پلاستیک در جراحی ترمیمی و زیبایی مهارت دارند. جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت ابتدا به عنوان جراح پلاستیک یا متخصص گوش و حلق و بینی (پزشکان و جراحان گوش، حلق و بینی) قبل از تخصص بیشتر در جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت آموزش می بینند. یک جراح زیبایی بر روی جراحی زیبایی تمرکز می کند اکثر روش ها انتخابی هستند و پزشکی ضروری نیستند. جراح زیبایی برخی از جراحی های مشابه جراح پلاستیک از جمله لیفت صورت را انجام می دهد، اما تحصیلات و آموزش جراحان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: 7 مورد از بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست

لیفت صورت چگونه انجام می شود؟

لیفت صورت شما در بیمارستان یا سرپایی با استفاده از یکی از روش های زیر انجام می شود:

  • لیفت صورت با حداقل تهاجم نام های زیادی دارد و شامل تکنیک های مختلفی است. آنها از لیفت صورت با برش محدود که شبیه به سنتی است تا تکنیک های غیرجراحی یا لیفت صورت با نخ را شامل می شوند. لیفت با نخ شامل قرار دادن نخ های جراحی ظریف در لایه چربی و بافت زیر پوست شما است که سپس کشیده می شود تا ظاهری سفت تر به پوست بدهد. جراحی کم تهاجمی معمولاً شامل بهبودی سریع‌تر و درد کمتری نسبت به جراحی باز است. این به این دلیل است که آسیب کمتری به بافت ها وارد می کند. جراح شما به جای برش بزرگتر که در جراحی باز استفاده می شود، برش های کوچکی ایجاد می کند. لیفت صورت با حداقل تهاجمی نیز نسبت به لیفت صورت جراحی باز تغییرات ظاهری ظریف تری را ارائه می دهد.
  • جراحی باز لیفت صورت شامل ایجاد یک برش بزرگ است که از شقیقه شما شروع می شود، از جلوی گوش پایین می رود، در اطراف پشت گوش ادامه می یابد و در قسمت تحتانی پوست سر به پایان می رسد. برش جراحی باز به جراح شما این امکان را می دهد که مستقیماً ناحیه جراحی را ببیند و به آن دسترسی داشته باشد. جراحی باز معمولاً شامل بهبودی طولانی‌تر و درد بیشتری نسبت به جراحی کم تهاجمی است. جراحی باز به برش بزرگتر و برش و جابجایی بیشتر ماهیچه ها و سایر بافت ها نسبت به جراحی کم تهاجمی نیاز دارد. با وجود این، جراحی باز ممکن است برای بیماران خاص روش ایمن تر یا موثرتر باشد.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *