کاشت ابرو - کاشت مو و کاشت ابرو در کرج - درمان جوش صورت در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

کاشت موی ابرو یک عمل جراحی است که موها را از نقاط دیگر بدن گرفته و به ناحیه ابرو منتقل می کند. این کار برای تقویت رشد طبیعی ابرو یا برگشتن ابروهای از دست رفته صورت می گیرد. ابروها به عنوان قسمت گیرنده و محلی که موها از آن برداشته می شود قسمت اهدا کننده به آن می گویند. ناحیه اهدا کننده معمولا روی سر است.موها از پشت گوش و یا از قسمت پایینی سر و نزدیک پشت سر گرفته می شود. ما در این مطلب به مبحث کاشت ابرو می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

چه کسانی می توانند جراحی کاشت ابرو انجام دهند؟

روش کاشت موی ابرو بیشتر به عنوان یک اقدام زیبایی انجام می شود، اگرچه در سناریوهای پزشکی خاص نیز بسیار مفید است.

شما ممکن است کاندیدای جراحی باشید اگر:

  • شما به طور طبیعی رشد بسیار کمی ابرو دارید
  • به دلیل شیمی درمانی ابروهای خود را از دست داده اید
  • ابروهای شما در تصادف، آتش سوزی و غیره آسیب دیده است.
  • خط ابروی شما با یک جای زخم قطع می شود
  • آلوپسی یا تریکوتیلومانیا دارید
  • ابروهای خود را به دلیل برداشتن زیاد از دست داده اید

بیشتر بخوانید: کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

محدودیت های

اگر می خواهید برای مبارزه با آلوپسی یا تریکوتیلومانیا پیوند ابرو انجام دهید، احتمالاً پزشک محدودیت هایی را اعمال می کند.

برای افراد مبتلا به آلوپسی، باید حداقل یک سال قبل از کاشت ابرو پایدار باشد. در غیر این صورت پزشک تشخیص خواهد داد که خطر افتادن آنها بسیار زیاد است.

اگر تریکوتیلومانیا داشتید یا هنوز دارید، پزشک شما نیز دوره بهبودی هدف را تعیین می کند. آنها احتمالاً درمان و استراتژی های مختلفی را برای مقابله توصیه می کنند تا به شما کمک کنند از بیرون کشیدن ابروهای جدید خود در امان باشید.

این نه تنها حفظ ابروهای زیبای جدید خود را تضمین می کند، بلکه از آسیب به ناحیه حساس صورت پس از جراحی نیز جلوگیری می کند.

اگر پزشک تشخیص داد که شما به هر دلیلی واجد شرایط کاشت ابرو نیستید، از او بخواهید که شما را برای انجام میکروبلیدینگ ابرو تایید کند . این یک روش خالکوبی زیبایی است که می‌تواند ظاهر طبیعی ابرو را بدون نیاز به روش‌های جراحی بازگرداند.

جراحی کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

دو روش برای انجام عمل کاشت ابرو وجود دارد: FUT (پیوند واحد فولیکولی) یا FUE (استخراج واحد فولیکولی).

اصل اصلی یکسان است: مو از سر برداشته شده و روی ابرو پیوند زده می شود. تفاوت در این است که چه چیزی به طور خاص برداشته می شود و چگونه پیوند می شود.

  • در پیوند ابرو به روش FUT: جراح نوار کوچکی از پوست را به همراه موهای مربوطه برمی دارد. اندازه نوار بستگی به اندازه ناحیه گیرنده دارد. آنها برشی در ابرو ایجاد می‌کنند، پیوند را پیوند می‌زنند و پوست را دوباره بخیه می‌زنند. نقطه اهدا کننده نیز بخیه زده شده است.
  • در پیوند ابرو FUE: موهای فردی به همراه فولیکول های خود از ناحیه اهداکننده برداشته می شوند. آن‌ها برش‌های کوچکی را در ناحیه گیرنده ایجاد می‌کنند و یک فولیکول را در هر برش وارد می‌کنند. برش‌ها به صورت زاویه‌دار انجام می‌شوند، بنابراین جهت موهای جدید، زاویه رشد طبیعی ابروهای شما را تقلید می‌کند.

در هر دو مورد، پس از یک پیوند موفق، فولیکول‌های پیوند شده به تولید موهای جدید ادامه می‌دهند و به شما ابروهایی کامل و طبیعی می‌دهند.

بیشتر بخوانید: نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت

این روش تقریباً 3 ساعت طول می کشد تا تکمیل شود، بیشتر یا کمتر. به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

  • مهارت و تجربه جراح،
  • تکنیک مورد استفاده،
  • ویژگی های پوست و موی شما،
  • چه زود بیهوشی عمل می کند،
  • چه مقدار مو در حال کاشت و غیره است.

توجه داشته باشید

به خاطر داشته باشید که موهای برداشته شده از ناحیه اهدا کننده هرگز بر نمی گردند. از آنجا که خود فولیکول ها برداشته می شوند، بدن نمی تواند موهای جدید را در آن نقطه رشد دهد.

اگر نگران پنهان کردن نقطه اهداکننده کاشت ابروی خود هستید، در طول مشاوره آن را با جراح خود در میان بگذارید.

آنها یک نقطه مناسب پیدا می کنند که می توانید به راحتی با مدل مو یا لوازم جانبی خود استتار کنید.

روش کاشت ابرو چگونه است؟

این روش شامل سه بخش است: مشاوره، جراحی و مراقبت های بعدی. ممکن است به طور بالقوه به یک قرار ملاقات نیاز داشته باشید، اما همیشه اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت چیست؟

مشاوره

شما با جراح انتخابی خود ملاقات خواهید کرد تا در مورد کاشت موی ابرو خود صحبت کنید. آنها همه چیز را در مورد پیوند ابرو توضیح می دهند، به همه نگرانی های شما می پردازند و برای آماده شدن برای این عمل از شما سوالاتی می پرسند.

به ویژه، آنها می خواهند بدانند:

  • چرا کاشت ابرو می خواهید؟
  • سابقه پزشکی شما
  • سابقه پزشکی خانوادگی شما
  • هر شرایط زیربنایی فعلی
  • هر دارویی که در حال حاضر استفاده می کنید
  • هرگونه آلرژی و حساسیت (به ویژه به داروهای بیهوشی)
  • هر مکملی که در حال حاضر مصرف می کنید
  • شکل و ظاهر ایده آل ابروی شما

از این فرصت برای پرسیدن سوالاتی در مورد خود جراح و همچنین روش استفاده کنید. در مورد تجربه، صلاحیت آنها پرس و جو کنید و بخواهید نمونه کارهای قبلی کاشت ابرو را ببینید.

در این مرحله، تخمین دقیق تری از هزینه کاشت ابرو نیز دریافت خواهید کرد . در مورد تامین مالی، طرح های پرداخت و سایر گزینه ها به راحتی بپرسید.

اگر از همه شرایط راضی هستید و با جراح احساس راحتی می کنید، می توانید برای رزرو نوبت اقدام کنید.

توجه داشته باشید

بسیار مهم است که با پزشک انتخابی خود احساس راحتی و امنیت کنید. برای متعهد شدن به قرار ملاقات با اولین جراح موجود تحت فشار نباشید.

وقت خود را صرف انجام تحقیقات دقیق در مورد تمرین کنندگان در منطقه خود کنید.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *