کاشت مو چقدر طول می کشد؟ - تزریق بوتاکس - کاشت مو در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج

ما در این مطلب به مبحث کاشت مو چقدر طول می کشد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پروسه کاشت مو چقدر طول می کشد؟ آیا احتمال تکرار ریزش مو وجود دارد؟

البته برای افرادی که به دلایل مختلف موهای خود را از دست داده اند و به فکر کاشت مو هستند، طبیعی است که سوال داشته باشند.

به عنوان مثال، این روند چقدر طول می کشد و آیا تکرار ریزش مو پس از کاشت از جمله این سوالات است؟

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

اول از همه، علل ریزش مو به طور مفصل تجزیه و تحلیل می شود. عوامل دیگری مانند خط موی جلویی، ساختار مو و وضعیت فولیکول های مو نیز وجود دارد. همه این عوامل در فرآیند مهم هستند. در نهایت، زمان تخمینی با توجه به اندازه ناحیه پیوند و تعداد گرافت هایی که باید کشیده شوند (تعداد فولیکول های مو) فرا می رسد.

اگر قسمت طاسی خیلی زیاد نباشد، امکان دارد پروسه فقط در 1 جلسه به پایان برسد. از جهت دیگر، اگر طاسی زیاد شده باشد و قسمت اهداکننده عملکرد زیادی نداشته باشد، امکان دارد تعداد جلسه ها به 3 جلسه هم برسد.

تغییرات جلسات کاشت مو چیست؟

تعداد جلسات در پروسه کشت مو کاملاً با مدل موی شخص ربط دارد. اگر موهای فرد متراکم باشد، تارهای مو قوی و ضخیم است تعداد جلسات را می توان یک جلسه تعیین کرد، اما اگر تارهای موی فرد خیلی نازک، ضعیف و کم باشد تعداد جلسات افزایش می یابد. نظر و تجربه متخصصان هم در این مسئله از اهمیت بالایی دارد.

کاشت مو چقدر طول می کشد؟ - تزریق بوتاکس - کاشت مو در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج

یک جلسه تنها به چند ساعت مربوط می شود؟

یک جلسه کاشت مو حدود 6 تا 9 ساعت طول می کشد. اگر این روش یک جلسه ای باشد، پروسه کاشت مو حداکثر ظرف مدت 9 ساعت به پایان می رسد. اما اگر تعداد جلسات بیش از یک جلسه باشد، طبیعتاً کل زمان بر همین اساس افزایش می یابد.

از طرفی دوره های ذکر شده برای تکنیک FUE اعتبار بیشتری دارند. این هم یک گونه کشت مو کاملاً مورد پند و دقیق است. با روش FUE می توان نزدیک به 3000 تا 4000 فولیکول مو را در یک جلسه پیوند زد.

چرا بعد از کاشت مو دوباره رشد می کند؟

برای بسیاری از افراد، کاشت مو پاسخی برای یک عقده واقعی است. برای زنان و همچنین مردان نشان داده شده است، این امکان را به فرد می دهد تا برای مدت طولانی موهای متراکم تری پیدا کند. در واقع، چه کاشت مو FUE باشد ، چه کاشت مو DHI یا کاشت موی زنان ، نتایج ارائه شده توسط این نوع مداخله رضایت‌ بخش‌ تر است.

اصل کاشت مو ساده است: شامل برداشتن مو از ناحیه تاج پشتی، جایی که ریزش مو اتفاق نمی‌افتد، و کاشت مجدد آن در مناطقی که ریزش مو اتفاق می‌افتد (شقیقه‌ها، ناحیه پیشانی و راس) است.کاشت مو این امکان را به شما می دهد تا موهایی پرتراکم و طبیعی را برای همیشه به دست آورید. یک کاندیدای خوب برای کاشت مو هر کسی است که می خواهد برای همیشه با ریزش موی الگو مبارزه کند.

مقدار زمانی که طول می کشد تا موها بعد از کشت مجدد رشد کنند به چرخه رشد مو مرتبط است. دوره مو به سه قسمت تقسیم می شود:

  • فاز آناژن : این مرحله رشد مو است. زمان آن از چند ماه الی چند سال تغییر میکند. رشد مو در بالای سر سریعتر از شقیقه ها رشد می کند، بالای قسمتی است که کمترین مقدار خون را دارد.
  • فاز کاتاژن : این بخشی است که رشد مو توقف پیدا می کند. نزدیک به 3 هفته زمان می برد و بعضی وقت ها می تواند چند ماه زمان ببرد.
  • فاز تلوژن : این مرحله ریزش مو است. موها کم کم در عرض 2 الی 4 ماه می ریزند و فضایی برای رشد موی جدید به جای می گذارد.

بیشتر بخوانید: روش های رایج جوانسازی پوست همراه با کاربردها و مزایای آنها

بهتر شدن کاشت مو بعد از 10 روز: بهبودی

در روزهای بعد از عمل کاشت مو، پوسته هایی روی جمجمه ظاهر می شود. آنها به مقدار یک سر سوزن هستند و شکل آنها نباید سبب نگرانی شود. در اصل پوسته ها پس از مدتی (8 الی 10 روز) به خودی خود تشکیل می شوند و از بین می روند. بعضی از بیماران این چنین امکان دارد بر آمدگی را در قسمتی که گرافت ها کاشته شده اند کسب کنند. این چنین امکان دارد بیمار یه خورده خارش و درد کمی را در قسمت اهداکننده و قسمت طاس کسب کند. این نشانه بیشتر نزدیک به 10 روز طول می کشد تا زمانی که روند بهبودی انجام می شود ناپدید شوند.

کشت مو پس از 1 ماه: ریزش شوک

یک ماه پس از کاشت مو، بیمار ممکن است دچار ریزش شوک شود. ریزش شوک به ریزش مو گفته می‌شود که در دور قسمت پیوند شده و یا قسمت اهداکننده اتفاق می افتد. این ریزش مو بعد از کاشت مو تنها موقتی است. در مورد ناحیه اهدا کننده، ریزش مو ناشی از کمبود اکسیژن ناشی از نمونه های مجاور است. این ریزش واکنشی بیشتر در عرض سه هفته بعد از کاشت مو  اتفاق می افتد. با این حال، سیستماتیک نیست. در واقع، برخی از بیماران پس از عمل ریزش مو را تجربه نمی کنند. برای کسانی که مرحله ریزش مو را پشت سر می گذارند، چندین روش درمانی را می توان برای محدود کردن ریزش مو انجام داد.

کشت مو پس از 3 تا 4 ماه: آغاز رشد دوباره

3 تا 4 ماه پس از انجام روش کاشت مو، موهای تازه کاشته شده شروع به رشد می کنند. موهای نازک در مرحله اول ظاهر می شوند و به مرور زمان کلفت تر و پرپشت تر می شوند. موها هر یک ماه یک سانتی متر رشد می کنند.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *