کوچک کردن بینی با آنزیم
برای کوچک کردن سایز بینی گوشتی ، از آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده میشود که در این روش کردن نیازی به بیهوشی و سپری کردن دوره نقاهت طولانی مدت نمیباشد و کاملا ایمن و بدون عارضه می باشد. در این روش پزشک ابتدا ناحیه تزریق را ضد عفونی کرده و سپس آنزیم را تزریق می کند.
برای اینکه متقاضی حین پروسه کوچک کردن بینی با آنزیم احساس درد نداشته باشد پزشک از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده می نماید. تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این روش بین 2 الی 6 جلسه است که در جلسه مشاوره برای هر فرد تعداد جلسات مشخص می شود. تزریق آنزیم باید در فاصله های 1 الی 2 هفته انجام گیرد و مقدار دقیق تزریق هم در جلسه ی مشاوره مشخص میشود..

تزریق آنزیم چه کاربرد هایی دارد؟ 
امروزه تزریق آنزیم برای کوچک کردن سایز بینی در بین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده زیرا این پروسه به دلیل هزینه کم و راحت بودن انجام آن در مقایسه با عمل بینی بین افراد زیادی محبوبیت دارد. اما این روش برای همه ی افراد مناسب نمیباشد به همین دلیل در ادامه ویژگی کاندیدای مناسب تزریق آنزیم بینی را شرح داده شده است.
کاهش سایز حلقه بینی
بالا بردن نوک بینی
کوچک کردن اندازه بینی
همچنین این پروسه زیبایی بیشتر در افرادی انجام می شود که جنس بینی آن ها گوشتی است.
آنزیم کوچک کننده بینی
به روز ترین متد جهت کوچک کردن بینی های گوشتی استفاده از روش تزریق آنزیم است همچنین جهت چربی سوزی و فرم دهی به بینی از آنزیم کوچک کننده بینی استفاده می شود و جهت فرم دهی نیز از کلسیم بهره برده می شود. روش تزریق آنزیم هیالاز عمدتا برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با انتقال مقداری از این مواد بینی به اندازه دلخواه برای فرد متقاضی کوچک خواهد شد.

آیا کوچک کردن بینی با آنزیم دردناک است؟
قبل از انجام هر اقدامی ، پزشک متخصص برای رفاه حال مراجعه کننده خود از داروی بی حسی استفاده می کند. از این رو متقاضی حین انجام پروسه دردی احساس نمی کند. اما در صورتی که مراجعه کننده سطح کنترل درد پایینی داشته باشد، موضوع به پزشک اطلاع داده میشود که در چنین مواردی سعی میشود که ابتدا استرس متقاضی را کاهش یابد و سپس با داروی بی حسی قوی تر و در مواقعی نیز با همان داروی بی حسی ، پروسه انجام شود..
چند روز بعد از تزریق آنزیم به بینی ، تغییر سایز اتفاق میوفتد؟
آناتومی بینی در اشخاص با یکدیگر متفاوت است بنابراین پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. زیرا بر اساس نوع و شرایط بینی و میزان دوز تزریق شده با یکدیگر متغییر خواهد بود. پزشک با معاینه آناتومی بینی و ایرادات مقدار دوز انتخابی را مشخص می کند و بر اساس آن به فرد درصد موفقیت و تاثیر گذاری آن را اعلام خواهد کرد..
همچنین برای انجام کوچک کردن بینی با انزیم بهتر است که به دکتر متخصص با تجربه و متخصص مراجعه شود که میزان عارضه های احتمالی را به حداقل برسد و همچنین از نتیجه ی نهایی مطلوب اطمینان حاصل شود..

مدت زمان تزریق و تعداد جلسات آن به چه صورت میباشد؟

این فرآیند در طی چند جلسه انجام می شود که پزشک بسته به نیاز مراجعه کننده و میزان تغییرات بینی این پروسه را بین دو تا شش جلسه انجام می دهد و فاصله بین جلسات عموما حدود یک هفته میباشد.

آیا تزریق آنزیم به بینی عوارض دارد؟

کوچک کردن بینی با آنزیم کاملا ایمن است چرا که آنزیم های مورد استفاده با بافت بدن سازگار می باشد. به همین علت با تزريق این نوع آنزيم جهت کوچک کردن بینی فرد دچار حساسیت یا آلرژی و غیره نمی شود.

میزان ماندگاری کوچک کردن بینی با آنزیم چقدر می باشد؟

کوچک کردن سایز بینی با این روش دائمی بوده و فقط ممکن است در برخی از افراد 20% آن باز گردد که آن هم معمولا در اثر بارداری یا چاق شدن اتفاق می افتد. در اثر بازگشت این مقدار با تکرار یک جلسه تزریق آنزیم مجدد بینی کوچک می شود.

مراقبت های بعد از کوچک کردن بینی با آنزیم
پس از تزريق آنزيم جهت کوچک کردن بینی از ماساژ دادن بینی خودداری شود.
تا پایان فرآیند درمان باید مرتب توسط پزشک متخصص بررسی صورت گیرد.
مراجعین از جلسه دوم تا ۲ هفته بعد از آخرین جلسه تزریق باید در شبانه روز ۸ ساعت از چسب بینی استفاده کنند.
بیمار از زدن آب به ناحیه تزریق آنزیم تا 24 ساعت بعد از اولین تزریق جدا خودداری کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *