کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

کلینیک لیزر موهای زائد در کرج


امروزه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین راه های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تعداد متقاضی براى لیزر موهای زائد افزايش پیدا کرده است. و البته تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه های لیزر نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.
لیزر کردن موجب خلاص شدن افراد از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی میشود ولی لیزر موهای زائد مثل هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است توسط افرادی مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى از افرادی كه بدون اطلاع قبلى و تنها براساس تبليغات يا قيمت پایین و ارزان، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كردند ناامید كرده است و حتی منجر به صدمات جبران ناپذیری برای پوست این افراد نیز بود است.

عملکرد لیزر موهای زائد
نور لیزر هر چیزی که رنگ آن تیره‌ باشد را حرارت می دهد و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ درون فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. موهای بدن م دارای یک چرخه ی رشد و استراحت هستند که در یک زمان معین بیشتر موهای بدن در حال استراحت هستند و تنها تعداد کمی از آن‌ها در حال رشد هستند بنابراین اگر زمان لیزر موهای زائد، فولیکول مو در حال استراحت باشد، اشعه لیزر بر روی آن تاثیری ندارد و به همین خاطر است که برای از بین بردن کلیه ی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر با فاصله های زمانی معین نیاز است. با هر جلسه لیزر موهای زائد مقداری از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بعد از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

انواع لیزر موهای زائد
عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های گوناگونی استفاده میشود که با توجه به رنگ مو, نوع پوست و ضخامت پوست در ناحیه درمان ،برای زمانبندی جلسات لیزر مورد استفاده قرار میگیرد همچنین این دستگاه ها مدل های مختلفی دارند که به اختصار در زیرر معرفی شده اند.
لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندرایت
لیزر موهای زائد با لیزر روبی (یاقوت)
لیزر تور پالسی بالا
لیزر ND:YAG
لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

دستگاه لیزر برای موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت را میتوان بهترین تکنولوژی برای رفع موهای زائد معرفی کرد و همچنین دو برند کندلا و سایناشور که جزء قوی ترین و بهترین نوع الکساندرایت در کشور امریکا به شمار می رود نیز بهترین نتیج پس از درمان را دارند و از برند های دیگر میتوان به آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس اشاره کردکه می تواند برای کشورهای چین کره یا اروپا باشد.

مقایسه سیستم الکساندرایت و دایود
دایود به خاطر طول موج بیشتر عمق نفوذی بیشتری دارد.
تکنولوژی الکساندرایت به خاطر سهولت کار و بی دردی و خنک کننده های قوی که دارد امکان افزایش توان دستگاه و جواب دهی بیشتری دارد.
دستگاه الکساندرایت برند کندلا به خاطر پرتاب یخ که سبب بی حسی و بی دردی کامل می شود نسبت به سایناشور دارای محبوبیت بیشتری هست. همچنین بهترین نوع لیزر برای رفع موهای زائد ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر میباشد.

لیزر الکساندریت یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر جهان است که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. ليزر الكساندرايت توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های ویژه این دستگاه، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع گوناگون مو و پوست است. در بین روش های موجود در جهان برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و خطر کمی است. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی می ماند و هیچ گونه عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *