لیفت صورت -بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث زمان آن رسیده است که پرکننده ها را کنار بگذارید و به لیفت صورت فکر کنید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت صورت -بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

آیا زمان آن رسیده است که پرکننده ها را کنار بگذارید و به لیفت صورت فکر کنید؟

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه روش‌های زیبایی در طول کار من، افزایش استفاده از درمان‌های تزریقی ضد پیری مانند پرکننده‌های پوستی است.

در مطب جراحی پلاستیک، از پرکننده‌ها برای نرم کردن خطوط و چین و چروک‌ها و افزایش حجم و ایجاد ظاهری جوان‌تر استفاده می‌کنیم.

پرکننده های پوستی، مانند JUVÉDERM® و Restylane®، می توانند برای بیماران مناسب کاملاً مؤثر باشند.

هنگامی که به طور استراتژیک توسط یک تزریق کننده ماهر استفاده می شود. پرکننده ها نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد می کنند که می تواند ظاهر بیمار را تازه کند.

اما بازاریابی پرکننده‌ها به‌عنوان «لیفت صورت مایع»، همانطور که برخی روش‌ها انجام می‌دهند. گمراه‌کننده است. لیفت صورت جراحی به نتایجی دست می یابد که بسیار چشمگیرتر از آنچه فیلرها می توانند تولید کنند.

در این پست وبلاگ، دلیل محبوبیت فیلرها در بین بیماران و همچنین محدودیت های آنها را توضیح خواهم داد.

من در مورد اهمیت مشاوره و اینکه چرا ارتباط باز و صادقانه بین بیمار و جراح پلاستیک زمینه را برای نتایج مثبت فراهم می کند صحبت خواهم کرد.

چرا بیماران فیلرها را دوست دارند

فیلرها مزایای متعددی را ارائه می دهند که بیماران از آنها لذت می برند. فیلرها عموماً نتایج فوری ایجاد می‌کنند و نیاز به زمان کمی یا بدون توقف دارند.

عوارض جانبی – تورم، کبودی خفیف و قرمزی در محل‌های تزریق – حداقل هستند و در بیشتر موارد ظرف یک روز برطرف می‌شوند.

محبوب ترین پرکننده ها با استفاده از اسید هیالورونیک، یک فرم مصنوعی از ماده ای که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود، فرموله می شوند. بنابراین خطر عفونت عملاً صفر است. و در کوتاه مدت، هزینه در مقایسه با جراحی پلاستیک صورت بسیار مقرون به صرفه تر است.

معایب پرکننده پوست

مشکل اصلی پرکننده ها زمانی رخ می دهد. که بیماران در طول زمان چندین درمان را دریافت کنند.

تزریق‌های مکرر فیلر شکل صورت را مخدوش می‌کند. و اغلب در مقادیر زیادی استفاده می‌شود. که هزینه آن طی 2 تا 5 سال می‌تواند در واقع با هزینه جراحی جوانسازی صورت برابری کند.

یک لیفت صورت یا مینی لیفت صورت که توسط جراح پلاستیک با تکنیک عالی انجام می شود. فرم صورت را تغییر نمی دهد. مگر اینکه به طور ظریف حجم را در جایی که می خواهید.

مانند: گونه ها، مچ دست ها و گردن بازگرداند.

وقتی لیفت صورت منطقی تر می شود

زنان و مردانی که در مطب به جراحی لیفت صورت فکر می کنند. اغلب به این فکر می کنند که آیا برای جراحی پلاستیک صورت خیلی جوان هستند یا خیر.

سن واقعاً عامل اولیه ای نیست. که من هنگام تعیین اینکه آیا فردی از لیفت صورت سود بیشتری می برد تا تزریق فیلر در نظر می گیرد.

به عنوان مثال، دلیل اینکه افراد در اوایل 30 سالگی معمولاً کاندیدای لیفت صورت نیستند. این است که بافت آنها به اندازه کافی شل نشده است تا بهبود قابل توجهی را نسبت به جراحی پلاستیک صورت نشان دهد.

در این موارد، هزینه ها بیشتر از فواید آن است و فیلرها یا پیوند چربی معمولا بهترین گزینه هستند.

پوست ما ویژگی ارتجاعی بودن خود را از دست می دهد.

از آنجایی که پوست ما ویژگی ارتجاعی بودن خود را از دست می دهد. لیفت صورت مینی یا لیفت کامل صورت بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند ظاهری جوان تر را بازگردانند.

مینی لیفت صورت

مینی لیفت صورت برای بیمارانی که نگران افتادگی پوست گردن هستند گزینه جذابی است.

با استفاده از برش‌های کوچک‌تر، هنوز می‌توانم عضلات، چربی و پوست را تغییر دهم.

هنگامی که علائم پیری گسترده تر می شود. لیفت کامل صورت می تواند نتایج چشمگیر و طولانی مدتی را به همراه داشته باشد.

عمل جراحی خوب با استفاده از روش سطح عمیق نتایجی را به همراه خواهد داشت. که نه تنها از فیلرها بسیار کامل تر و ماندگارتر هستند. بلکه به طور بالقوه طبیعی تر به نظر می رسند. زیرا هیچ تغییری در حجم صورت وجود ندارد.

به جراح خود اعتماد کنید

ما بیماران را تشویق می‌کنیم در مورد روش‌های خود آموزش ببینند. اما همچنین توضیح می‌دهیم که هزاران لیفت صورت و درمان تزریقی انجام داده‌ام. و از این تجربه برای توصیه طرح درمانی استفاده می‌کنم که معتقدم به بهترین نحو اهداف هر بیمار را برآورده می‌کند.

بیماران در طول مشاوره با جراحان خود به طور آشکار و صادقانه ارتباط برقرار کنند.

این مهم است که بیماران در طول مشاوره با جراحان خود به طور آشکار و صادقانه ارتباط برقرار کنند.

من درک می کنم که بیماران نگرانی های منحصر به فرد، بودجه های متفاوت و نتایج مطلوب خاص دارند.

اینها همه ملاحظات مهمی هستند که من هنگام بحث در مورد گزینه های مختلف به آنها توجه می کنم. این گزینه ها ممکن است شامل ترکیب روش ها برای ایجاد نتایج جامعی باشد که پیری صورت را به شیوه ای جامع و نه به صورت مقطعی بررسی می کند.

اگر به لیفت صورت یا مینی لیفت صورت فکر می کنید، دیدن انواع نتایجی که یک جراح پلاستیک با تجربه می تواند ایجاد کند می تواند مفید باشد. ما شما را تشویق می کنیم که گالری عکس ما را از تصاویر قبل و بعد که بیماران واقعی کلینیک شهرزاد را نشان میدهد را مرور کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *