مزایا و معایب لیفت صورت مایع - بهترین کلینیک زیبایی - خدمات بوتاکس در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث مزایا و معایب لیفت صورت مایع میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مزایا و معایب لیفت صورت مایع - بهترین کلینیک زیبایی - خدمات بوتاکس در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 -  09353242647

مزایا و معایب لیفت صورت مایع

مطمئنم در مورد مواردی مانند لیفت صورت در زمان ناهار یا لیفت صورت مایع خوانده اید.

اما دقیقا چیست و چه تفاوتی با لیفت صورت دارد؟

با افزایش سن، صورت ما شروع به از دست دادن کلاژن، الاستین و بافت چربی می کند که به طور معمول از پوست حمایت می کند. و ظاهری شاداب و جوان به صورت ما می بخشد.

این کاهش طبیعی حجم و خاصیت ارتجاعی صورت منجر به درجات مختلفی از افتادگی در ویژگی‌های صورت می‌شود. از دست دادن حجم در گونه‌ها، حفره‌های زیر چشم‌ها، “خطوط ماریونت” عمیق در طرفین صورت ما.

خبر خوب این است که بسیاری از این “از دست دادن حجم” را می توان با لیفت صورت مایع – با استفاده از بوتاکس و پرکننده ها برای رفع چین و چروک و بازگرداندن حجم از دست رفته ترمیم کرد.

بیایید بررسی کنیم که لیفت صورت مایع چیست – و نیست.

ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه لیفت صورت مایع چیست بحث کنیم.

در خطر این که بگوییم این یک لیفت واقعی صورت نیست. به این معنی که اگر مقدار قابل توجهی پوست افتاده دارید. لیفت صورت مایع به احتمال زیاد نتیجه ای را که به دنبال آن هستید. به شما نمی دهد.

اکثر مردم ترجیح می دهند در صورت امکان از جراحی اجتناب کنند. اما در پایان روز اگر نتایج بعد از آن نیاز به سفت کردن، لیفت یا پر کردن جراحی داشته باشد. لیفت صورت ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

لیفت صورت مایع چیست؟

کلینیک های پزشکی زیبایی شناسی مختلف درمان های مختلفی را ارائه می دهند. در کلینیک شهرزاد ما یک درمان را به طور خاص برای اهداف شما سفارشی می کنیم. با استفاده از هر ترکیبی از BOTOX® Cosmetic، Dysport®، و پرکننده های پوستی پیشرفته خود مانند Restylane، Juvederm، Voluma، Radiesse، Belotero، و Sculptra.

لیفت صورت مایع برای چه مواردی مفید است:

  • ترمیم خطوط طبیعی صورت شما
  • ظاهری آرام تر و پرانرژی
  • لبخند دوستانه تر
  • کاهش چین و چروک، چین و چروک

لیفت صورت مایع چقدر طول می کشد؟ نتایج چقدر زود دیده می شود؟

لیفت صورت مایع را می توان در کمتر از 30 دقیقه کامل کرد.

هنگامی که آناتومی صورت شما و اینکه کدام نواحی را باید درمان کنیم، ارزیابی کردیم. نواحی مورد نظر با کرم بی حس کننده موضعی بی حس می شوند. تزریقات واقعی سریع و نسبتاً بدون درد هستند. .

فیلرها و بوتاکس به بازگرداندن حجم به ناحیه گونه او کمک کردند. خطوط پیشانی را صاف کردند، خطوط و چین‌های اطراف دهان را پر کردند و خط فک را تقویت کردند.

نتایج لیفت صورت مایع

اکثر نتایج فورا قابل مشاهده هستند. می توانید بگویید “رضایت آنی”؟ نتایج حاصل از تزریق BOTOX® Cosmetic و Dysport ممکن است چند روز طول بکشد. تا به طور کامل ایجاد شود و نتایج Sculptra به تدریج طی 4 تا 6 هفته رخ می دهد.

در دوران نقاهت چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

یکی از بهترین چیزها در مورد لیفت صورت مایع این است که بر خلاف یک روش جراحی سنتی، نیازی به هیچ نوع بهبود خاصی ندارد. در اکثریت قریب به اتفاق موارد، بیماران می توانند بلافاصله به فعالیت های معمول خود بازگردند. از آنجایی که اینها تزریق هستند، ممکن است تورم، کبودی، قرمزی یا حساسیت در محل درمان را تجربه کنید. توصیه می‌کنیم بلافاصله پس از درمان، یخ متناوب را برای کاهش تورم در آن ناحیه قرار دهید و از بیماران خود بخواهید در آن روز ورزش نکنند. اغلب این عوارض جانبی جزئی و کوتاه مدت هستند.

جوانب مثبت لیفت صورت مایع

پس از تنها یک عمل جراحی لیفت صورت، احتمالاً شاهد پیشرفت های قابل توجهی در نواحی اصلی صورت خود خواهید بود. چه بینی ناقص، چانه بزرگ یا مشکلات دیگر داشته باشید، جراح پلاستیک زیبایی می تواند آن را به سرعت و کارآمد با لیفت صورت برطرف کند. این برای بیمارانی که به دنبال بهبود سریع و نتایج ماندگارتر هستند بسیار مفید است.

در واقع، شما می توانید از مزایای عمل برای تقریباً یک دهه، اگر نه بیشتر، بهره مند شوید. در عین حال، شما سال ها جوان تر به نظر خواهید رسید و به راحتی می توانید یک یا دو دهه جوان تر از سن واقعی خود بگذرید. هنگامی که به دنبال بازسازی خط فک و گردن هستید، می توانید این کار را با لیفت صورت نیز انجام دهید.

معایب عمل لیفت صورت مایع

هنگام انجام لیفت صورت، مهم است که به یاد داشته باشید که ظاهر جدیدی برای خود ایجاد نمی کنید. در عوض، شما به سادگی ساعت را به عقب برگردانید و جوان تر به نظر برسید.

بهبودی از این روش جراحی وقت گیر آسان نیست. در واقع، زمانی که برای لیفت صورت می روید، باید برای یک یا دو هفته دور از محل کار خود را آماده کنید زیرا مدتی طول می کشد تا بهبودی پس از جراحی انجام شود.

در حالی که این یک راه حل طولانی مدت خوب است، لیفت صورت یک راه حل دائمی نیست. نه، در واقع، با گذشت زمان، باید دوباره موضوع را بررسی کنید و به یک جراح زیبایی مراجعه کنید. اگرچه به خودی خود کار بزرگی نیست، اما وقتی کار شروع به محو شدن می‌کند، برخی افراد با احساس بدی مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *