لیفت لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث لیفت لب میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - خدمات تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - تماس: 02632242647

لیفت لب چیست؟

لیفت لب بالایی یک عمل جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی است که شامل برداشتن یک نوار نازک از پوست زیر بینی است و به شما این امکان را می دهد که دهان خود را به روشی ساده و دائمی جوان کنید. به آن لیفت لب نیز می گویند.

اسکار همسطح با سوراخ های بینی پنهان می شود.

لیفت لب بالا به شما این امکان را می دهد که لب بالایی خود را زیبا و جوان کنید و شکل کمان کوپید را تغییر دهید و ظاهری جوان تر به لب سفید بالایی شما می دهد.

اهداف لیفت لب بالا چیست؟

  • لب بالایی که افتاده است را بلند کنید
  • جوانسازی لب بالایی و مبارزه با پیری صورت
  • لب بالایی را حجیم کنید
  • به طور طبیعی حجم لب بالایی را افزایش دهید
  • لبخند و دندان های قابل رویت خود را بهبود بخشید

چه کسانی کاندیدای مناسب برای لیفت لب بالا هستند؟

لیفت لب بالا برای بیمارانی در نظر گرفته شده است که موارد زیر را نشان می دهند:

  • افتادگی یا آویزان بودن لب بالایی که دندان ها را می پوشاند
  • هنگام لبخند زدن
  • یک لب بالایی نازک
  • لب پیری

هر بیمار نیازهای خاص خود را دارد و درک واضح نه تنها از طول و قد مورد نظر بیمار، بلکه از شکل نیز مهم است. برخی از بیماران خواهان کمان کوپید واضح هستند، برخی دیگر نمی خواهند.

 در اینجا برخی از رایج ترین انگیزه های لیفت لب آورده شده است:

  • یک لب بلند را کوتاه کنید
  • کاهش طول بین بینی و لب سفید بالایی
  • مبارزه با پیری. پوست بین پایین بینی و بالای لب بالا با افزایش سن بلندتر می شود که می تواند لب ها را کوچکتر و روی صورت شما پایین بیاورد
  • اجتناب از تزریق اسید هیالورونیک برای لب: ما اغلب بیماران مسن و جوان‌تری را می‌بینیم که فیلر لب را امتحان کرده‌اند و از نتایج راضی نبودندافزایش نوردهی دندان ها: لیفت لب بیشتر دندان های بالایی را در معرض دید قرار می دهد که باعث جوان سازی صورت می شود.
  • زنانه شدن چهره
  • امکان انجام جراحی بینی، بلفاروپلاستی بالا یا پایین، لیفت صورت، لیپوساکشن صورت در همان زمان عمل وجود دارد.

رویه چیست؟

قبل از مداخله

  • دو جلسه مشاوره جراحی زیبایی برای تجزیه و تحلیل دهان و تعریف یک استراتژی جراحی متناسب با مورد شما.
  • در صورت لزوم آزمایش خون قبل از عمل

دوره مداخله

لیفت لب بالا با بی حسی موضعی در اتاق عمل انجام می شود. بیمار در همان روز از کلینیک مرخص می شود: بستری شدن در بیمارستان در جراحی سرپایی.

در طی این روش یک نوار نازک از پوست برداشته می شود، ماهیچه سفت می شود و لب بالایی به موقعیت جدید خود بلند می شود. این روند نزدیک به 45 دقیقه زمان می برد.

عواقب لیفت لب بالا

عواقب لیفت لب فوقانی بسیار ساده است: تورم و کبودی برای چند روز که خود به خود از بین می رود. بخیه ها در روز هفتم بعد از عمل کشیده می شوند.

با لیفت لب بالایی، جای زخم شما عملاً قابل تشخیص نیست.

سوالاتی که اغلب توسط بیماران پرسیده می شود

چگونه لب بالایی را بلند کنیم؟

لیفت لب بالا یا لیفت لب اجازه می دهد تا لب بالایی به طور دائم بلند شود. تزریق اسید هیالورونیک به لب بالایی اجازه می دهد تا به طور موقت (حدود 1 سال) بلند شود.

چگونه فاصله بین بینی و دهان را کاهش دهیم؟

لیفت لب بالایی تکنیکی است که برای کاهش فضای بین بینی و دهان استفاده می شود.

مزایا و معایب لیفت لب بالا چیست؟

مزایا:

  • لیفت لب بالایی بدون تزریق اسید هیالورونیک به شما لب های پرتر و دائمی می دهد
  • این یک عمل جراحی پلاستیک نسبتا آسان است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  • از آنجایی که این روش به جای افزایش حجم، لیفت لب به شما ظاهر “لب اردکی” را نمی دهد که گاهی اوقات با تزریق اسید هیالورونیک ایجاد می شود.
  • این می تواند ظاهر متناسب تری به دهان شما بدهد (نسبت به بقیه قسمت های صورت)، شکل لب های شما را بهبود بخشد و دندان های بالایی شما را بیشتر نمایان کند و ظاهری جوان تر ایجاد کند.

معایب

  • اگر جراح شما بیش از حد پوست را بردارد، بازگرداندن این طول بسیار دشوار است.

جایگزین های لیفت لب چیست؟

پرکننده های لب: تزریق اسید هیالورونیک به لب، مانند Juvéderm و Restylane، می تواند بلافاصله لب های شما را پرتر کند. نکته منفی فیلرها این است که نتایج موقتی هستند و بسته به نوع اسید هیالورونیک استفاده شده و متابولیسم خود شما، حدود 12 ماه ماندگاری دارند.

انتقال چربی یا لیپوفیلینگ: گزینه دیگر این است که از چربی بدن خود برای حجم دادن به لب های خود استفاده کنید. لیپوساکشن برای برداشتن چربی اضافی از ناحیه دیگری از بدن شما (معمولا باسن یا معده) انجام می شود و این چربی می تواند به لب ها، سایر نواحی صورت یا سینه ها یا باسن شما تزریق شود. نتایج می تواند سال ها باقی بماند و بسیار طبیعی به نظر برسد.

کاشت لب: چشمگیرترین گزینه برای تقویت لب، کاشت لب معمولاً از سیلیکون نرم و انعطاف پذیر ساخته می شود. آنها از طریق برش های کوچک در گوشه های دهان وارد می شوند و یک پری دائمی ایجاد می کنند

آیا لیفت لب بالایی شکل بینی را تغییر می دهد؟

خیر، لیفت لب بالایی پایه بینی یا شکل آن را تغییر نمی دهد.

آیا نتایج لیفت لب بالا دائمی است؟

بله، نتایج لیفت لب بالا دائمی است و باعث جوانسازی و حجیم شدن طولانی مدت لب بالا می شود.

آیا عوارض جانبی لیفت لب بالا دردناک است؟

خیر، پیگیری بعد از عمل لیفت لب بالا بسیار ساده و بدون درد است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *