اسکین تگ یا منگوله پوستی چیست؟ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

تگ های پوستی چیزی نیست جز زوائد پوست معمولی که به یک ساقه نازک یا پایه چسبیده است. آنها معمولاً همان رنگ بقیه پوست شما هستند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است کمی تیره تر باشند. بیشتر تگ های پوستی چند میلی متر عرض دارند.کمتر از عرض یک پاک کن مدادی،اما می توانند بزرگتر شوند. ما در این مطلب به مبحث اسکین تگ یا منگوله پوستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

اسکین تگ یا منگوله پوستی چیست؟ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

چه چیزی سبب به وجود آمدن اسکین تگ یا منگوله پوستی می شود؟

محتمل ترین مقصر اصطکاک است. سارا لمب، MD، استادیار پوست در جان هاپکینز می گوید: برچسب های پوستی اغلب در مناطقی ایجاد می شوند که پوست روی پوست یا پارچه ساییده می شود. بنابراین تعجب نکنید اگر آنها را در جاهایی مانند زیر بغل، زیر سینه‌ها، در چین‌های ران‌هایتان یا در قسمتی از گردنتان که مرتباً به یقه پیراهن یا گردن‌بندتان می‌چرخد تعجب نکنید.

چاقی مجدداً به دلیل اصطکاک پوست روی پوست، خطر ابتلا به برچسب های پوستی را کمی افزایش می دهد. لمب می گوید، آنها همچنین در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 شایع تر هستند، که احتمالاً بیشتر به ارتباط وزنی مربوط می شود تا بیماری. برچسب های پوستی در واقع می توانند  نشانه ای از دیابت اولیه باشند  – یکی از دلایلی که باید به آنها توجه کنید. دانشمندان فکر می کنند مقاومت به انسولین ممکن است با رشد برچسب پوستی مرتبط باشد.

برخی از خانواده ها بیشتر از سایرین این رشدها را جمع آوری می کنند. دانشمندان هنوز “ژن برچسب پوست” را کشف نکرده اند، اما اگر تعدادی از بستگان نزدیک شما دارای برچسب های پوستی باشند، از نظر ژنتیکی ممکن است در آینده شما نیز باشند.

به گفته لمب، احتمالاً دلیل آن این است که در طول سال‌های گذشته اصطکاک ایجاد می‌شود. همچنین با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود. افتادگی پوست بیشتر از پوست سفت ساییده می شود.

آیا برچسب های پوستی خطرناک هستند؟

مشاهده هر گونه رشد پوست جدید می تواند ذهن شما را مستقیماً به سمت C بزرگ بچرخاند، اما برچسب های پوستی سرطان نیستند. در واقع، آنها معمولا بی ضرر هستند.

آیا برچسب پوستی می تواند به سرطان تبدیل شود؟

لمب می‌گوید: «از نظر فنی، بله، زیرا پوست مانند هر قسمت از بدن شماست. او یک مورد از تبدیل یک برچسب پوستی به سرطان پوست سلول بازال را دیده است . با این حال، بسیار نادر است که چنین اتفاقی بیفتد.

تنها خطر واقعی با برچسب پوستی این است که ممکن است روی ساقه خود بپیچد و جریان خون خود را قطع کند. بدون خون، برچسب پوست می میرد و ممکن است عفونی شود.

برچسب های پوستی که در گردنبند، یقه پیراهن یا تکه ای از موهای شما گیر می کنند نیز می توانند دردناک باشند. سوزان ماسیک، پزشک متخصص پوست، متخصص پوست در مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو، می‌گوید که اغلب این چیزی است که باعث می‌شود مردم بخواهند آنها را حذف کنند.

چگونه می توانید بگویید که آیا این چیز جدی تری است؟

چیزی که برای چشمی که آموزش ندیده شبیه برچسب پوستی است ممکن است در واقع یک خال باشد که می تواند سرطانی باشد. لزوماً به کارآگاهی خود تکیه نکنید و فرض کنید که رشد یک برچسب پوستی است. ما پیشنهاد می کنیم، اگر مطمئن نیستید، آن را بررسی کنید.

چه زمانی باید برچسب پوست را بردارید؟

لمب می گوید، برچسب پوستی که عفونی یا ملتهب است باید جدا شود. در غیر این صورت، نیازی به برداشتن آن ندارید، مگر اینکه ظاهر آن را دوست نداشته باشید یا در لباس یا جواهرات شما گیر کرده و شما را آزار دهد. به خاطر داشته باشید که اگر برچسب پوست را صرفاً به دلیل ظاهر آن برداشته اید، شرکت بیمه شما احتمالاً این روش را زیبایی تلقی می کند و هزینه را پوشش نمی دهد.

آیا می توانید برچسب های پوست را خودتان حذف کنید؟

اما او از برخی بیماران خواسته است که برچسب‌های کوچک پوست را خودشان بردارند . فقط باید مراقب باشید.

ابتدا از استریل بودن قیچی خود مطمئن شوید. آنهایی که در پایین کشوی آشغال شما خوابیده اند می توانند باعث عفونت شوند. یا آنها را بجوشانید یا با الکل تمیز کنید. قیچی همچنین باید به اندازه کافی کوچک باشد تا به پایه برچسب پوست برسد و تیز باشد.

خود را برای کمی خونریزی بعد از قیچی آماده کنید. مقداری گاز برای متوقف کردن آن آماده کنید.

یکی دیگر از روش‌های برداشتن در خانه، بستن پوست با یک تکه نخ یا  نخ دندان است . اگر می خواهید این کار را امتحان کنید، مطمئن شوید که نخ را محکم به دور پایه تگ پوست نزدیک به پوست خود ببندید. (ماسیک می‌گوید نباید دردناک باشد. اگر دردناک است، رشته را بردارید.) با این کار جریان خون برچسب پوست قطع می‌شود. ریسمان را در جای خود بگذارید. ممکن است چند روز طول بکشد تا یک برچسب پوستی بمیرد و از بین برود.

چگونه متخصصان پوست برچسب های پوستی را از بین می برند؟

برای برچسب‌های پوستی بزرگ‌تر یا هر موردی که در مورد آن مطمئن نیستید، به متخصص پوست خود مراجعه کنید. پزشک شما می تواند رشد را قطع، منجمد یا بسوزاند. آنها همچنین می توانند بافت برداشته شده را بیوپسی کنند تا مطمئن شوند که خوش خیم است (سرطانی نیست).

روشی که پزشک شما برای برداشتن برچسب های پوستی استفاده می کند به اندازه آنها بستگی دارد. لمب می‌گوید: «اگر بچه‌های کوچک زیاد باشند، می‌توانیم به سرعت آن‌ها را مانند زگیل‌ها منجمد کنیم».

برای منجمد کردن آنها که کرایوسرجری نیز نامیده می شود، پزشک نیتروژن مایع را روی هر نقطه اسپری می کند. مایع فوق سرد تاول های کمی ایجاد می کند. «همانطور که تاول می افتد، برچسب پوست نیز می افتد. فرآیند زمان می برد. انتظار داشته باشید که از چند روز تا دو هفته صبر کنید تا برچسب پوستی از بین برود. کوتریزاسیون شامل فرآیند مشابهی است، اما از گرما برای سوزاندن برچسب های پوستی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *