درمان هیپرهیدروزیس بوتاکس - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

هیپرهیدروزیس  اصطلاح پزشکی برای تعریق بیش از حد است. این بیماری بیشتر با زیر بغل همراه است، اما می تواند سایر قسمت های بدن را نیز تحت تأثیر قرار دهد. اگر از لکه های عرق خجالت آور رنج می برید و می خواهید یک درمان هیپرهیدروزیس داشته باشید، بوتاکس برای هایپرهیدروزیس ممکن است راه حل باشد. ما در این مطلب به مبحث درمان هیپرهیدروزیس بوتاکس میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان هیپرهیدروزیس بوتاکس - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

تزریقات ضد عرق باعث تسکین بیماران از تعریق بیش از حد می شود:

  • با خیال راحت در مکان های عمومی هر چه دوست دارید بپوشید.
  • از خراب کردن لباس های خود از لکه های دائمی عرق خودداری کنید.
  • از علائم و بوهای شرم آور عرق خودداری کنید.

تزریق ضد عرق یک درمان غیر جراحی است که به تسکین تعریق بیش از حد کمک می کند که اغلب به عنوان هایپرهیدروزیس شناخته می شود. تزریق بوتاکس می‌تواند تا 3 تا 6 ماه در هر زمان تسکین دهد و هزینه‌های درمان هر 4 ماه یکبار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

درمان هیپرهیدروزیس بوتاکس چگونه کار می کند؟

تزریقات ضد عرق با مسدود کردن موقت سیگنال‌های شیمیایی از اعصابی که تعریق را تحریک می‌کنند، عمل می‌کنند. توقف این سیگنال ها تعریق را متوقف می کند.

در طول و بعد از تزریق ضد تعریق چه چیزی را باید انتظار داشت؟

  • به شما این امکان داده می شود که 30 دقیقه قبل از انجام درمان، کرم بی حس کننده را روی نواحی درمان بمالید.
  • منطقه برای درمان مشخص خواهد شد. 10 تا 20 تزریق در هر زیر بغل انجام می شود.
  • پس از تزریق، کیسه های یخ به مدت 5 دقیقه روی ناحیه قرار می گیرد.
  • معمولاً می‌توانید بلافاصله به کار و فعالیت‌های عادی بازگردید.
  • اکثر بیماران در عرض 8 تا 14 روز متوجه کاهش تعریق بیش از حد می شوند.

آیا درمان هایپرهیدروزیس دردناک است؟

  • تزریقات قابل تحمل در نظر گرفته می شود. سوزن تزریق خود بسیار کوچک است، با این حال باید 10 تا 20 تزریق در زیر بغل را تحمل کنید. به همین دلیل، ما این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم که 30 دقیقه قبل از انجام درمان، از کرم بی حس کننده استفاده کنید.
  • کرم بی حس کننده در از بین بردن درد ناشی از هر تزریق موثر است.

درمان چقدر ایمن است؟

  • بی خطر بودن تزریقات ضد عرق ثابت شده است.
  • این درمان از ژوئن 2012 توسط Medicare در استرالیا تأیید شده است (زنان باردار مستثنی شده اند).

نتیجه چه مدت ماندگاری دارد؟

  • این درمان یک نتیجه موقت می دهد. 3 یا 4 درمان در سال یک برنامه درمانی رایج برای بیمار است.
  • معمولاً اثربخشی تزریق‌های ضد عرق می‌تواند بین 4 تا 8 ماه طول بکشد تا اینکه برای حفظ نتایج به درمان دیگری نیاز باشد.

علت تعریق زیاد چیست؟

تعریق بیش از حد می تواند به دلایل مختلفی باشد و شایع ترین دلیل آن استعداد ژنتیکی است. جدای از دلایل ثانویه مانند پرکاری تیروئید، دیابت یا اختلالات عصبی مانند بیماری پارکینسون.

هایپرهیدروزیس را می توان به دو نوع عمده طبقه بندی کرد:

  • هایپرهیدروزیس اولیه: بیشتر افراد تمایل ژنتیکی به هیپرهیدروزیس دارند و 30 تا 50 درصد از جمعیت مبتلا را شامل می شوند. در اکثر این بیماران علت ناشناخته است.
  • هیپرهیدروزیس ثانویه: این بیماری ممکن است به دلیل یک بیماری زمینه ای نیز ایجاد شود. شایع ترین بیماری هایی که باعث تعریق بیش از حد می شوند عبارتند از پرکاری تیروئید، چاقی، اختلالات غدد فوق کلیوی و بیماری پارکینسون.

بوتاکس برای درمان هایپرهیدروزیس استفاده می شود. بهترین درمان برای هیپرهیدروزیس ثانویه، درمان علت زمینه ای است که به طور معمول تعریق بیش از حد را کاهش می دهد، اگر این امکان وجود نداشته باشد به عنوان مثال در بیماری پارکینسون، می توان از بوتاکس برای بهبود تعریق بیش از حد استفاده کرد.

اگر هیپرهیدروزیس جدید دارید، توصیه می کنیم در وهله اول با پزشک عمومی مشورت کنید تا بتوان علل هیپرهیدروزیس ثانویه را رد کرد.

چگونه تعریق بیش از حد را متوقف کنیم؟

پزشکان مجرب در کلینیک شهرزاد با استفاده از تزریق بوتاکس هیپرهیدروزیس را درمان می کنند. این یک روش سریع و ساده است که بسیار موثر است و می تواند زندگی را برای کسانی که از تعریق بیش از حد ناراحت هستند تغییر دهد.

هنگامی که برای درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل استفاده می شود، بوتاکس در زیر بغل از طریق یک سری تزریق برای جلوگیری از تعریق بیش از حد غدد عرق انجام می شود.

درمان تقریباً 30 دقیقه طول می کشد. این یک روش ایمن و تثبیت شده است که برای سال‌ ها هم در NHS و هم در کلینیک‌های خصوصی استفاده می‌شود.

کلینیک شهرزاد از بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد در مناطق زیر استفاده می کند:

  • تعریق بیش از حد پوست سر
  • تعریق بیش از حد پیشانی
  • تعریق بیش از حد زیر بغل

لطفا توجه داشته باشید که درمان هایپرهیدروزیس ما (و سایر روش های تزریقی) توسط پزشکان ما انجام می شود که در انجام این درمان ماهر و با تجربه هستند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *