تزریق گلوتاتیون - خدمات فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - تزریق ژل در کرج - پاکسازی صورت در کرج - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

ما در این مطلب به مبحث تزریق گلوتاتیون می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

آیا گلوتاتیون برای سفید کردن پوست مفید است؟

بسیاری از مردم آرزوی داشتن پوستی روشن و جوان شده و عاری از رنگدانه ها و علائم پیری را دارند. اما دانش عمومی این است که با افزایش سن، پوست ما شروع به نشان دادن چین و چروک، رنگدانه های تیره و افتادگی می کند. استفاده از درمان‌های موضعی پوست و درمان‌های خانگی همیشه مفید نیست. در نتیجه، تعجب آور نیست که بسیاری از ما به دنبال تکنیک هایی برای بازسازی پوست خود هستیم. با رشد علم زیبایی، تزریق گلوتاتیون جدیدترین پیشرفت برای سفید کردن پوست است.

هر آنچه باید در مورد گلوتاتیون و تأثیر آن بر سفید شدن پوست بدانید

تزریق گلوتاتیون برای سفید کردن پوست جدیدترین پیشرفت در زیبایی است. درمان با گلوتاتیون پوست را روشن می کند، جوان می کند و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند. گلوتاتیون درمانی یک گزینه درمانی ایمن، کم هزینه و موثر است.

برای آشنایی با تزریق گلوتاتیون، تاثیر آن بر سفید شدن پوست و فواید و عوارض جانبی آن، ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید: موارد منع بزرگ کردن گونه چیست؟

تزریق گلوتاتیون چیست؟

گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان است که به طور طبیعی توسط کبد تولید می شود و به حذف رادیکال های آزاد و سموم کمک می کند. آنها همچنین در میوه ها و سبزیجات مانند سیر، پیاز، آووکادو، جعفری و کدو حلوایی یافت می شوند. نقش مهمی در شکل گیری و ترمیم بافت های بدن ایفا می کند. همچنین یکی از حیاتی ترین عوامل ضد سرطانی است که در بدن تولید می شود. با این حال، با افزایش سن، میزان گلوتاتیون در بدن ما کاهش می یابد. بنابراین، حفظ تعادل محتوای گلوتاتیون در بدن ما بسیار مهم است. از این رو، گلوتاتیون باورنکردنی ترین گزینه طبیعی برای افرادی است که به دنبال پوستی روشن تر، روشن تر و جوان تر هستند.

بر اساس مطالعات و تحقیقات مختلف، اثرات گلوتاتیون برای سفید شدن پوست فوق العاده مطلوب است. حتی اگر این تزریق می تواند نتایج را برای مدت طولانی به ارمغان بیاورد، شما همچنان به تزریق دوز تقویت کننده در بین این دوز نیاز دارید تا اثرات ادامه یابد. این واکسن ها را می توان به صورت تزریقی یا قرص گلوتاتیون تزریق کرد. هنگامی که با سایر درمان های زیبایی مانند روشن کردن پوست با لیزر همراه شود، نتیجه این تزریق سفید کننده پوست موثرتر خواهد بود.

ترکیب گلوتاتیون تزریقی

گلوتاتیون نام یک ماده شیمیایی نیست. در زیر سه اسید آمینه تشکیل دهنده این آنتی اکسیدان آورده شده است.

  • گلیسین
  • اسید گلوتامیک
  • سیستئین

در زیر عملکردهایی که توسط گلوتاتیون در بدن انجام می شود آورده شده است.

  • حفظ ویتامین C و ویتامین E
  • تنظیم تولید پراکسید هیدروژن
  • خنثی کردن پراکسیدهای لیپید تجزیه موجود در غشای سلولی ما

بیشتر بخوانید: رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

نحوه عملکرد تزریق گلوتاتیون

روش تزریق گلوتاتیون تقریباً مشابه سایر تزریقات واکسن است. سطح درد همان چیزی است که از هر تزریقی انتظار می رود. گلوتاتیون از طریق یک سیاهرگ با اندازه متوسط ​​تزریق می شود. در ابتدا، دوز 300 تا 600 میلی گرم (تقریباً نصف وزن یک گیره کوچک) سه بار در هفته توصیه می شود. درمان را می توان پس از چهار هفته به یک بار در هفته کاهش داد. شما می توانید نتایج مورد انتظار را در شش تا هشت هفته مشاهده کنید.

فواید گلوتاتیون:

اگر مکمل گلوتاتیون به شکل صحیح و دوز مناسب توصیه شده توسط متخصصان مصرف شود، می توانید رنگ پوست بهتری به دست آورید.

فواید گلوتاتیون به شرح زیر است:

  • با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.
  • از بدن ما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.
  • به کم شدن چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند.
  • پوست شما را صاف و زیبا می کند.
  • کمک به مقاومت به انسولین در افراد مسن
  • به مبارزه با بیماری های خود ایمنی کمک می کند.
  • رنگدانه های ملانین را کاهش می دهد و پوست شما را روشن تر و یکدست تر می کند.

عوارض جانبی ممکن است بسته به دوز داده شده از جزئی تا شدید متغیر باشد. برای جلوگیری یا کاهش شدت عوارض جانبی تزریق گلوتاتیون، باید آن را توسط یک متخصص پزشکی آموزش دیده و با تجربه تجویز کنید.

  • سطوح پایین روی
  • تهوع بدن درد
  • سردرد
  • آلرژی های پوستی
  • اسهال
  • سم زدایی
  • بی حسی

بیشتر بخوانید: روش و بازیابی بزرگ کردن لب

برخی از مزایای مهم گلوتاتیون

تعدادی از مزایای گلوتاتیون برای پوست وجود دارد که آن را به یک درمان زیبایی پوستی محبوب در بین افراد مشهور تبدیل می کند.

  • گلوتاتیون به طور موثری سموم و ناخالصی ها را از بدن دفع می کند.
  • این محصول سریعتر از بهترین کرم های سفید کننده و محصولات آرایشی و بهداشتی اثرات خود را نشان می دهد.
  • درخشندگی پوست را به همراه بهبود بافت پوست افزایش می دهد.
  • این یک درمان موثر برای سفید کردن پوست بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر است.
  • در برابر تغییرات پیری مانند چین و چروک عمل می کند.
  • لکه های تیره، سیاهی زیر چشم و هایپرپیگمانتاسیون را از بین می برد.
  • درخشندگی صورتی به رنگ پوست می دهد.

سوالات متداول

چند بار تزریق گلوتاتیون برای دیدن نتایج؟

در ابتدا، مصرف دوز گلوتاتیون سه بار در هفته توصیه می شود. پس از یک ماه، می توانید آن را به یک بار در هفته کاهش دهید تا نتایج بهینه را مشاهده کنید.

فواید تزریق گلوتاتیون چیست؟

کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود مقاومت به انسولین، مبارزه با بیماری‌های خودایمنی، افزایش تحرک برای افراد دارای شرایط سلامت از مزایای ضروری تزریق گلوتاتیون است.

بیشتر بخوانید: خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *