روش و بازیابی بزرگ کردن لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - تزریق ژل در کرج - خدمات فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - شماره تماس: 02632242647

هر زنی دوست دارد لب های چاق و قابل بوسیدن را به عنوان نماد جوانی، زنانگی و جذابیت جنسی داشته باشد. به عنوان مثال خط لب و کیت های لب، تنها می توانند توهماتی ایجاد کنند که یک یا دو روز طول بکشد. کلینیک پوست نیو یو در حیدرآباد جراحی بزرگ کردن لب را با نتایج طولانی مدت ارائه می دهد. بزرگ کردن دائمی لب یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی ماست. ما در این مطلب به مبحث روش و بازیابی بزرگ کردن لب می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

آنچه باید در مورد جراحی بزرگ کردن لب بدانید

لب هایی که زمانی پر و چاق بودند، با افزایش سن، نازک می شوند و چین و چروک های عمودی ایجاد می کنند و باعث می شوند چهره پیر به نظر برسد. بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است که ظاهر، شکل و اندازه لب های شما را بهبود می بخشد. بزرگ کردن لب، پری جوانی لب ها را بازیابی می کند.

بزرگ کردن لب به دو روش انجام می شود:

  1. پرکننده لب یا تزریق لب
  2. ایمپلنت لب

تزریق لب یک روش غیر جراحی است و بنابراین رایج ترین روش جراحی بزرگ کردن لب است.

بیشتر بخوانید: موارد منع بزرگ کردن گونه چیست؟

پرکننده لب یا جراحی بزرگ کردن لب

بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است که می تواند لب های شما را پرتر و حجیم تر کند. پرکننده‌های لب توصیه‌شده‌ترین روشی است که شامل تزریق‌هایی است که لب‌ها را حجیم می‌کند. از تزریق فیلر پوستی استفاده می شود زیرا نیازی به برش یا بیهوشی نیست. پرکننده های پوستی از اسید هیالورونیک مصنوعی (HA) ساخته شده اند که یک ماده طبیعی در بدن شما است.

پرکننده‌های اسید هیالورونیک آب را جذب کرده و با آن متصل می‌شوند و حجم لب را به طور طبیعی از طریق آبرسانی افزایش می‌دهند. فرمول‌های دیگر نیز ممکن است بدن را تحریک کنند تا کلاژن بیشتری تولید کند، عنصری ساختاری که خاصیت ارتجاعی، استحکام و حجم را بازیابی می‌کند و در نتیجه پری لب طولانی‌تر می‌شود. فیلرهای پوستی با یک سوزن بسیار نازک به نقاطی در امتداد خطوط لب تزریق می شوند.

پرکننده های اسید هیالورونیک در مارک های مختلفی از جمله Juvederm، Restylane، Hylaform، Elevess و Perlane عرضه می شوند. آنها می توانند با افزودن شکل، ساختار و حجم به لب ها ظاهر شما را بهبود بخشند.

مزایای بزرگ کردن لب چیست؟

بزرگ کردن لب حجم از دست رفته در طول زمان به دلیل روند پیری را بازیابی می کند. این می تواند به بیماران کمک کند تا احساس جوانی و زیبایی داشته باشند و در نتیجه اعتماد به نفس آنها را بازیابی کند.

بزرگ کردن لب چگونه انجام می شود؟

هنگام استفاده از پرکننده پوست، تزریق در ناحیه لب بالا یا پایین انجام می شود. این یک روش بسیار ساده است که نیازی به استفاده از هیچ بیهوشی ندارد.

روش انتقال چربی نیاز به لیپوساکشن در قسمت دیگری از بدن دارد تا ابتدا انجام شود. سپس چربی تصفیه و تمیز می شود، سپس در یک سرنگ قرار می گیرد تا بتوان آن را به لب ها تزریق کرد. این روش معمولاً به بی حسی موضعی نیاز دارد.

کاشت لب نیز پس از بی حسی موضعی قرار می گیرد. هنگامی که ایمپلنت ها اضافه می شوند، برش های ریزی در لب بالا یا پایین ایجاد می شود تا بتوان یک جیب برای نشستن آنها ایجاد کرد. سپس بافت های داخلی بسته می شوند و سپس بافت های بیرونی به هم دوخته می شوند یا با نوار جراحی بسته می شوند.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن گونه

روش بزرگ کردن لب

بزرگ کردن لب های تزریقی را می توان به سرعت و بدون زمان استراحت در مطب پزشک انجام داد. اگر تصمیم به تزریق پرکننده لب دارید، آن را به عنوان آرایش دائمی در مطب متخصص در نظر بگیرید. در زیر روش جراحی بزرگ کردن لب آورده شده است.

  • پزشک لب ها و ساختار کلی صورت شما را با گرفتن عکس از آنها بررسی می کند. این کار برای تعیین تقارن و شکل احتمالی لب های شما انجام می شود.
  • پس از دانستن اینکه کدام نواحی لب شما نیاز به حجیم شدن دارند، پزشک متوجه می شود که در کجا و چه مقدار فیلر لب را تزریق کند.
  • برای جلوگیری از ناراحتی، ممکن است از یک عامل بی حس کننده موضعی یا موضعی استفاده شود. تزریق بلوک عصبی ممکن است قبل از درمان انجام شود تا لب ها کاملا بی حس شوند.
  • سوزن های بسیار ظریف برای تزریق ماده پرکننده به لب های شما در مناطقی که به دقت مشخص شده اند استفاده می شود.
  • برای تسکین ناراحتی و کنترل تورم، ممکن است از یخ استفاده شود. با این حال، هیچ فشار محکمی نباید به ناحیه درمان وارد شود.
  • عمل بزرگ کردن پرکننده لب پانزده تا سی دقیقه طول می کشد.
  • می توانید فوراً تفاوت بزرگ کردن لب را قبل و بعد از آن مشاهده کنید. لب های شما پس از بهبودی باید احساس طبیعی داشته باشند. و شما می توانید در روز عمل از بیمارستان خارج شوید.
  • این روش فقط یک بزرگ کردن لب نیمه دائمی است زیرا پرکننده های لب تنها شش تا هشت ماه دوام دارند.

آماده سازی برای بزرگ کردن لب

ممکن است لازم باشد از مصرف برخی داروها خودداری کنید، به خصوص اگر تحت عمل انتقال چربی یا کاشت قرار دارید. به این دلیل که برخی از داروها ممکن است با بیهوشی تداخل داشته باشند. همچنین ممکن است لازم باشد سیگار را در روزهای منتهی به عمل خود متوقف کنید.

روز ملاقات خود از آرایش، بالم لب و ضد آفتاب استفاده نکنید. همچنین باید هر گونه سوراخ کردن دهان یا لب که ممکن است داشته باشید را بردارید.

بیشتر بخوانید: پرکننده یا عمل بینی

بهبود

درد شما باید طی 12 تا 24 ساعت کاهش یابد. تورم شما ممکن است در عرض 24 تا 48 ساعت (حدود دو روز) از بین برود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد. مطمئن شوید که این روش را حداقل دو هفته قبل از هر رویدادی برنامه ریزی کرده اید تا مطمئن شوید که به طور کامل بهبود یافته اید.

ممکن است برخی از عوارض جانبی موقت از پرکننده‌های اسید هیالورونیک مانند خونریزی، تورم، کبودی، قرمزی و غیره را تجربه کنید. ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا عوارض جانبی از بین بروند. در برخی موارد می توان در صورت نیاز مسکن مصرف کرد. پس از بهبودی، کمپرس یخ و بالا بردن سر نیز می تواند به کاهش تورم و جای زخم کمک کند.

بیشتر بخوانید: خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *