موارد منع بزرگ کردن گونه - تزریق ژل در کرج - تزریق بوتاکس - خدمات فیلر در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - شماره تماس: 02632242647

موارد منع بزرگ کردن گونه شامل هرگونه عفونت فعال، اختلالات خونریزی، اختلالات ترمیم زخم، یا سایر شرایط پزشکی است که از بیهوشی یا سایر عمل های زیبایی صورت جلوگیری می کند. بیمارانی که دندان‌های ضعیفی دارند یا بیماری‌های دندانی مداوم دارند، ممکن است کاندیدای کاشت گونه نباشند، زیرا برش‌های کوچکی در دهان ایجاد می‌شود که ممکن است به خوبی بهبود نیابد یا در خطر عفونت در این بیماران باشد. ما در این مطلب به مبحث موارد منع بزرگ کردن گونه می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

آیا بزرگ کردن گونه برای هر نوع پوست و قومیت ایمن است؟

آره! بزرگ کردن گونه برای بیمارانی که معیارهای ذکر شده در بالا را بدون توجه به رنگ پوست، قومیت، نژاد و غیره رعایت می کنند، بی خطر است.

چه زمانی باید بزرگ کردن گونه انجام شود؟ بهترین کاندید برای کاشت گونه چه کسی است؟

بزرگ کردن گونه را می توان در بزرگسالان در هر سنی، بسته به آناتومی بیمار انجام داد. پرکننده های گونه تزریقی ممکن است برای بیماران جوان حتی در اوایل 20 سالگی نشان داده شود، و پرکننده ها معمولا برای بیماران در هر سنی استفاده می شوند. همچنین بسته به اهداف درمانی و آناتومی بیماران در هر سنی می توان از پیوند چربی استفاده کرد. کاشت گونه و پیوند چربی معمولاً با روش‌های جوان‌سازی صورت مانند لیفت صورت، جراحی پلک و غیره ترکیب می‌شوند، اما ممکن است با سایر روش‌های کانتورینگ صورت یا زیبایی مانند لیپوساکشن گردن، کاهش چربی باکال، لیفت لب، رینوپلاستی و غیره نیز ترکیب شوند.

آیا بزرگ کردن گونه فقط مختص خانم هاست؟

نه! مردان و زنان معمولاً به افزایش حجم گونه ها نیاز دارند. در واقع، بسیاری از مردان نیاز به ترمیم حجم صورت و گونه دارند و ما معمولاً همه این روش ها را هم در مردان و هم در زنان انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت چیست؟

چه کسانی صلاحیت انجام عمل بزرگ کردن گونه را دارند؟

بزرگ کردن گونه باید توسط پزشکان دارای گواهی هیئت مدیره و متخصص در روش های زیبایی شناسی صورت انجام شود. بسیاری از متخصصان پوست زیبایی تزریق کننده های عالی پرکننده ها هستند، اما به طور کلی نباید کاشت گونه یا پیوند چربی صورت انجام دهند. این روش های جراحی زیبایی باید توسط جراح پلاستیک صورت یا جراح پلاستیک عمومی که در روش های صورت تخصص دارد انجام شود. دکتر کین و دکتر ریچاردسون جراحان پلاستیک صورت هستند که فقط در روش‌های زیبایی صورت تخصص دارند و در تمام این تکنیک‌ها به خوبی تبحر دارند تا بتوانند بهترین گزینه را برای شما به‌عنوان فردی به شما پیشنهاد دهند.

آیا کاشت گونه ایمن است؟ آیا پیوند چربی گونه ایمن است؟ خطرات پرکننده گونه چیست؟

به طور کلی، تمام این سه روش (کاشت گونه، انتقال چربی صورت و پرکننده های تزریقی) روش های بسیار ایمن هستند، اما همه روش ها دارای خطراتی هستند. خطرات بین این سه روش مشابه هستند، از جمله خطرات عفونت، درد، کبودی، تورم، جای زخم، خونریزی، عدم تقارن، نیاز به جراحی تجدید نظر، اکستروژن ایمپلنت، نتیجه زیبایی نامطلوب، آسیب عصبی، واکنش التهابی به محصول، یا بیهوشی. عوارض در حالی که درد خفیف، کبودی و تورم قابل انتظار است، بیشتر این خطرات دیگر که در بالا ذکر شد، رویدادهای بسیار نادری هستند.

بزرگ کردن گونه چقدر طول می کشد؟ آیا بزرگ کردن گونه دائمی است؟

کاشت گونه دائمی است و در طول زمان تغییر نمی کند. نتایج آنی هستند. پیوند چربی یک رویکرد طولانی مدت است، اما به طور کامل دائمی در نظر گرفته نمی شود (بیشتر در حدود 3-5 سال). فیلرهای تزریقی معمولاً در اکثر بیماران 12 تا 18 ماه دوام می آورند، اما گاهی اوقات بسته به متابولیسم بیمار و مقدار محصولی که استفاده می شود، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که روند پیری همچنان ادامه دارد، بنابراین بیماران همچنان شاهد کاهش حجم در حال تحول و تغییر موقعیت حجم در طول زمان خواهند بود.

کاشت گونه چیست؟

ایمپلنت گونه یک ایمپلنت مصنوعی است که برای بازیابی یا افزودن حجم صورت به گونه مرکزی طراحی شده است. انواع مختلفی از کاشت گونه وجود دارد که در دسترس هستند. ایمپلنت‌های مصنوعی معمولاً در سراسر بدن انسان برای اهداف مختلف پزشکی و زیبایی مانند مفاصل مصنوعی، دریچه‌های مصنوعی قلب، کاشت سینه، کاشت چانه و غیره استفاده می‌شوند. پلی تترا فلوئورواتیلن منبسط شده (ePTFE) یا سیلیکون (سیلاستیک). ما از ایمپلنت‌های سیلاستیک استفاده می‌کنیم که بسیار ایمن، قابل اعتماد و دارای میزان عوارض پایین با سابقه طولانی ایمنی در طول چندین دهه استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو چیست؟

آیا بعد از کاشت گونه ظاهر متفاوتی خواهم داشت؟

بله، بیماران با هر یک از این تکنیک هایی که در اینجا مورد بحث قرار گرفته اند، حجم گونه بازسازی شده یا افزایش یافته را مشاهده خواهند کرد. ما می خواهیم هر بیمار طبیعی به نظر برسد – فقط یک نسخه تازه یا جوان تر از خودش.

هزینه بزرگ کردن گونه چقدر است؟ آیا کاشت گونه گران است؟

هزینه‌های بزرگ‌کردن گونه می‌تواند بسته به کاری که انجام می‌شود از یک روش به روش دیگر بسیار متفاوت باشد. با توجه به بزرگ کردن گونه با تزریق فیلر، فیلرها برای هر سرنگ قیمت دارند. اکثر بیماران برای مشاهده تغییرات قابل توجه به حداقل 2-3 سرنگ نیاز دارند. به خاطر داشته باشید که این فیلرها معمولاً باید هر یا دو سال یک بار تکرار شوند تا نتایج حفظ شود و نتایج به طور کلی نسبت به پیوند چربی یا کاشت گونه چشمگیرتر خواهد بود.

بیماران می توانند نتایج طولانی تری نسبت به فیلرها و تغییرات حجمی بسیار قابل توجهی در صورت تمایل داشته باشند.

در نهایت، کاشت گونه تغییرات حجم دائمی را در یک روش سریع ایجاد می‌کند و هزینه‌های آن با پیوند چربی صورت، معمولاً در محدوده قابل مقایسه است. این هزینه ها بسته به اینکه آیا سایر روش ها به طور همزمان انجام می شوند متفاوت خواهد بود، زیرا این امر بر هزینه های بیهوشی، هزینه های تسهیلات و غیره تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *