درمان لک و جای جوش در صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

داشتن پوست صاف و زیبا و عاری از لک، رویای هر فردی می باشد. لک صورت یک مشکل خیلی عادی در همه سنین به ویژه ۲۰  الی۳۰ سال می باشد که می‌تواند از زیبایی و گیرایی چهره شما بکاهد. بنابراین فوری ترین روش درمان لک چهره مشکل بزرگی برای اشخاص می باشد. با توجه به این که خیلی وقت است، در آرایش چهره ترند شده  که پوست بدون از هرگونه کرم و کاوری باشد و آرایش بر روی پوست نچرال خود فرد انجام گیرد، افراد بیش از قبل به دنبال داشتن پوستی صاف و زیبا هستند. ما در این مطلب به مبحث درمان لک و جای جوش در صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان لک و جای جوش در صورت

  1. بارداری یکی از علت های اصی به وجود آمدن لک در خانم ها می باشد
  2. گذر زمان و بالا رفتن سن
  3. کاهش ویتامین ها در بدن
  4. زخم و التهاب پوست
  5. عارضه هایی مثل روماتیسم ، نارسایی کلیه و سیروز کبدی
  6. به کاربردن از مواد آرایشی
  7. تابش مستقیم پرتو آفتاب
  8. حساسیت به برخی مواد مثل عطر و ادکلن

درمان لک و جای جوش در صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

بیشتر بخوانید: روشهای ترکیبی در درمان پیری پوست

معرفی انواع لک صورت:

کک و مک:

کک و مک که اغلب در پوست های روشن و اشخاصی که چشمان آبی و یا موهای قرمز و نارنجی دارند، مشاهده می گردد. این لک ها از سن حدود پنج سالگی آغاز به نمایان شدن بر روی چهره می کنند. این لک ها دارای تحول آب و هوایی می باشند، به این شکل که در هوای سرد و زمستان ناپدید میشوند.

زایمان:

زایمان و دوران حاملگی یکی از دلیل های پدید آمدن لک می باشد که اغلب بر روی گونه ها و پیشانی اشخاص مشاهده می شود. این لک ها اغلب بعد از عمل مخفی می شوند، ولی در بعضی از اشخاص ممکن است تا چند سال بر روی چهره ماندگار بماند. لک ها در خانوم های که از دارو های بارداری استفاده می کنند، به مقدار فراوانی دیده می شود.

لک های پیری:

با توجه به افزایش سن و تماس بیش از حد نور خورشید با چهره ، لکه های پیری بر روی چهره نمایان می شود. به طور کلی این لکه ها در میان سی تا چهل سالگی بر روی چهره فرد نمایان می شوند.

مصرف برخی داروها:

مریضی ها و داروهایی ویژه هم سبب به وجو آمدن لک های پوستی می گردد. برخی از داروهای ضد سرطان، کلرپرومازین، دی پنی سیلامین و ضد مالاریا مشکلاتی را روی چهره را افزایش می دهد.

رد پای دستکاری کردن جوش:

دستکاری کردن جوش و جای آن می تواند یکی از دیگر علت های به وجود آمدن مشکل و لک بر روی چهره باشد.

عوارض نارسایی کبدی:

نارسایی کبدی و کارکرد بی برنامه آن یکی دیگر از علت های می باشد که سبب بروز لک بر روی چهره فرد می شود. مصرف بیش از حد  روغن های صنعتی جامد و مایع، به کارگیری بیش از اندازه از مواد غذایی غیر ارگانیک، به کارگیری بیش از اندازه برخی از داروها و … سبب می شوند تا مواد زائد وارد خون و کبد شوند.

فوری ترین روش های درمان لک و جای جوش در صورت

لیزر Co2:

یکی از فوری ترین روش های از بین بردن لک چهره ، به کارگیری از لیزر Co2 است. این لیزر علاوه بر این که بر روی مشکل های پوست خاصیت فوق العاده ای می گذارد، می تواند سبب جوان تراپی پوست هم شود. اشعه های واجد در این لیزر سبب تحریک پوست شده و پوست آغاز به کلاژن سازی و بازسای بافت های سطحی می کند.

فتوشاپ پوست:

فتوشاپ پوست یک تکنولوژی نو و مدرن به روز برای پاکسازی کردن پوست و ماساژ آن است. در این نوع همه بخش های پوست لایه برداری می شود. فتوشاپ پوست که روش جدید دستگاه های میکرودرم ابرِیژن است، همه پوست صورت را به شکل همزمان ماساژ می دهد و سلول ها و جای جوش روی سطوح پوست را کملا از بین می برد.

میکرونیدلینگ:

انجام روش و تکنیک میکرونیدلینگ باید حتما به وسیله ی تکنسین کاربلد و دکتر پوست انجام گیرد. در این نوع یک استوانه ای که از صدها سوزن کوچک ساخته شده می باشد، بر روی سطح پوست سبب ایجاد زخم های فراوانی ریز و زیاد می گردد.

لایه برداری:

یکی از متود ها و روش ها رفع لک صورت، لایه برداری ست که باید فقط و فقط به وسیله ی یک پزشک با دانش و فوق تخصص پوست و مو انجام گردد. احتمال بروز بعضی مشکلات در زمان لایه برداری مثل پوسته پوسته شدن، قرمزی و حتی تاول وجود دارد. ولی پس از گذشت چندین روز سطح پوست را لایه ای جوان و شاداب مخفی می کند .

دارو درمانی:

دارو درمانی یکی دیگر از روش های از بین بردن لک های پوستی است که اغلب تاثیر گذار می باشد. دارو درمانی با چک و معاینه ی انواع لک های پوستی دست زدن به تجویز داروهای این حوزه می نماید.

مزوتراپی چهره برای لک:

مزوتراپی چهره، یکی از مدرن ترین متودهای  از بین بردن لک چهره می باشد که سبب افزایش کلاژن سازی پوست می شود. این پروسه بازسازی پوست را افزایش بخشیده و ظاهری زیبا و چشمگیر را به آن می بخشد. در مزوتراپی، پیش از آغاز به تزریق، بر روی پوست سر کننده زده می شود و این عمل سبب می شود تا بیمار هیچ گونه مشکلی را حس نکند.

فوری ترین راه از بین بردن لک صورت با مزوتراپی:

اصول کار مزوتراپی چهره برای لک تزریق مواد درمانی به زیر پوست می باشد. بعد از گذشت جلسه تزریق این مواد به پایین پوست لک ها و مشکل هایی که سطح پوست قرار دارند کم کم از بین می روند. پیش از تزریق، چهره شما را سر می کنند و بسته به موقعیتی که دارید و حد و دوره درمان شما مواد میتوانند در لایه های های گوناگونی از پوست شما تزریق انجام گردد. عمق تزریق می تواند بین ۱ الی ۴ میلی متر باشد.

میکرودرم ابریژن:

یکی دیگر از روش های عالی رفع لک صورت، میکرودرم ابریژن است. این گونه در کلینیک های زیبایی مورد کاربرد قرار می گیرد و بر روی سطح های اپیدرم پوست، اثر فراوانی می گذارد.

بیشتر بخوانید: رفع چین و چروک پیشانی

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *