روشهای ترکیبی در درمان پیری پوست - خدمات تزریق ژل در کرج - بهترین کلینیک زیبایی در کرج -کلینیک تخصصی زیبایی در کرج

Aging concept. Comparison of young and old. Real result achieved with work of professional makeup artist. Not CGI.


با زیاد شدن سن، به ‌مقدار لازم کلاژن و الاستین تولید نمی‌شود. این دو ماده بر روی جوانی و زیبایی پوست خیلی تاثیر و از ماده ساخته شده جنس آن هستند. افزون بر این‌ موردای مثل رسیدگی نکردن کافی به پوست در دوره جوانی، استفاده مواد مخدر، استرس،نور آفتاب سبب خراب شدن پوست می‌شوند. جوانسازی پوست صورت یک روند درمانی زیبایی است. روند های ترکیبی مصرف برای جوانسازی پوست یکی از عالی ترین اعمال در جهت جوانسازی پوست صورت است که به علت استفاده از روند های متفاوت به شکل ترکیبی، دارای نتیجه طبیعی و چشمگیری در حرفه درمان پیری پوست هستند. ما در این مطلب به مبحث روشهای ترکیبی در درمان پیری پوست میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

دلیل پیر شدن پوست

  1. زیاد شدن سن سبب کم شدن ساخته کلاژن و نداشتن توانایی پوست در پاک کرن سلول های مرده از روی پوست می شود.
  2. عامل های ارثی و ژنتیک در به وجود آمدن چین و چروک های پوستی تاثیر دارد.
  3. استفاده دخانیات و الکل اثر خیلی بدی می تواند روی کیفیت پوست داشته باشد.
  4. آلودگی های اطراف و قرار گرفتن در برابر نور خورشید می تواند تاثیرات پیری در پوست شما را زیاد کند.
  5. قرار گرفتن در محیط ها و شرایط پر تنش و این چنین خواب ناکافی اثر زیادی در زیاد شدن چین و چروک های پوستی دارد.
  6. مصرف از شوینده ها و مواد آرایشی که بی کیفیت می باشند یا مناسب با پوست شما نیستند ، پیامد خیلی بدی برای سلامت پوست شما دارد.

نشانه پیری پوست

  • داشتن لکه‌های تیره روی پوست در بخش پشت دست، صورت، بازو‌ها
  • شل شدن و افتادگی پوست
  • نازک شدن پوست دست‌ها و صورت و به دنبال آن به وجود آمدن چین و چروک در آن
  • برافروختگی پوستی که باعث به وجود آوردن بیماری‌هایی مثل اگزما می‌شود.
  • خشکی پوست و خارش خیلی زیاد

بیشتر بخوانید: میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم

جوانسازی صورت با روند های ترکیبی

لیزر فرکشنال CO2

جوانسازی با لیزر فرکشنال CO2 مداوا پوستی است که برای کم شدن جای لکه های جوش، خطوط و چین‌وچروک‌های عمیق پوستی اعمال می‌شود. لیزر فرکشنال با مقصود قرار دادن لایه اول و دوم پوست به ساختن کلاژن و ترغیب رشد آن کمک می‌کند. لیزر فقط بخش های صدمه دیده پوست را نشان می دهد و به روش زخم‌ها و صدمه های پوستی را مداوا می‌کند.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس بیشتر چین‌ و چروک‌های صورت را کم می کند و یا آنها را رفع می‌کند. این مواد در زیر پوست قسمت دور چشم، لب و پیشانی تزریق شده تا چین‌ و چروک دور چشم، خط اخم و چین‌وچروک گردن رفع شود. بوتاکس که از پروتئین پاک شده تولید می‌شود تکان های عصبی را سد و عضلات را سست می‌کند تا چین‌ و چروک‌ها کم شوند و به این ترتیب به چهره شکل جوان‌تر می‌بخشد. پزشک به داخل عضلاتی که باعث به وجود آمدن چین‌ و چروک و خط های روی پیشانی می‌شوند چند تزریق خیلی کم انجام می‌دهد.

تزریق فیلر

تزریق ژل جهت بازگشت مقداری از چربی که به‌ خصوص در اثر زیاد شدن سن، قرار گرفتن مدت زیادی در برابر نور خورشید و سیگار کشیدن کم شده مصرف می‌شوند. ژل‌های تزریق در زیر چشم، در چین‌های دور بینی، لب و جهت اندازه دهی و شکل دهی دوباره به لب‌ها و صورت مصرف می‌شوند.

آر اف فرکشنال (رادیوفرکانسی)

در روش RF فرکشنال به جای بهره گیری از اشعه لیزر از انرژی رادیو فرکانسی برای بهتر شدن و جوانسازی پوست صورت استفاده و مصرف می‌شود. در اصل آر اف، فرکانسی زیاد و با کمتر رسوخ به لایه‌های پوست اقدام می‌کند که باعث به ساخت گرما می‌شود و این گرما سبب ترغیب فیبروبلاست‌ها و ساخت کلاژن و الاستین می‌شود. این ماده، بهترین ترکیبات برای تولید سلول‌های پوستی جدید هستند.

تزریق بوتاکس و فیلر

برای درمان چین و چروک ، ترکیب بوتاکس و تزریق فیلر(پرکننده) نتیجه عالی می دهد و مداوا، مانگار و طولانی تر می شود. این کار به ویژه در خط اخم های عمیق و زیاد استفاه دارد. در هنگامی که این دو تزریق در یک جا اجرا می‌شود بهتر است میان آنها یک تا دو هفته فاصله داشته باشد. مثلا در برخی بیماران نیاز است که در خط اخم زیاد هم بوتاکس هم فیلر وارد شود، در این شکل بهتر است اول وارد کردن بوتاکس اجرا شود و بعد از یک هفته فیلر وارد شود.

لیزر فرکشنال و تزریق فیلر یا بوتاکس

لیزر فرکسل یا فرکشنال در مداوا چروک‌های پوستی و بقیه نشانه پیری خیلی تاثیر دارد. به همین علت بعضی وقت ها نیاز است که این لیزر با بوتاکس یا پرکننده ترکیب بشود تا بیمار عالی ترین نتیجه زیبایی را ببیند. لیزر فرکشنال بر چروک‌های استاتیک صورت شخص تاثیر دارد و بوتاکس در مداوا چروک‌های دینامیک شخص مفید است. ترکیب این دو روند تاثیر بسیاری در جوانسازی صورت شخص دارد. بهتر است بوتاکس یک هفته پس از لیزر فرکشنال اجرا شود و در روز لیزر این اعمال اجرا نشود. شخصی که لیزر فرکسل انجام داده مصرف از فیلر سبب پرشدن چروک های عمیقی می شود که این موضوع تاثیر زیادی در شادابی و جوانسازی پوست دارد. نکته اصلی اینکه فیلر حتما دو تا سه هفته پس از لیزر فرکسل وارد شود.

لیزر فرکشنال و رادیو فرکانسی

ترکیب این دو رند تاثیر زیاد شدن در بهتر شدن پوست دارد. اجرا رادیو فرکانسی (مانند ترماژ ) و لیزر فرکسل در یک روز بدون مانع است. در این موارد حتما ترماژ اول اجرا شود و بعد لیزر فرکسل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس دور چشم

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *