فیشیال صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره تماس: 02632242647

فیشال‌ ها بخش‌های آرامش‌ بخشی هستند که می‌ توانند به شما کمک کنند تا خود را متمرکز کنید، در یک جلسه صورت پیوند برقرار کنید یا از کار بیش از حد زمان بگذرانید! اگر به فکر انجام اولین آرایش صورت خود هستید، امروز آنچه را که باید انتظار داشته باشید را مرور می کنیم. ما در این مطلب به مبحث فیشیال صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فیشیال صورت

هدف از آرایش صورت، لایه برداری ملایم پوست، شستن ناخالصی ها و از بین بردن پوست مرده است. درمان های صورت معمولا در سالن های زیبایی، متخصصین پوست و اسپاهای روزانه انجام می شود. فیشال‌ها از ارائه‌دهنده‌ای به ارائه‌دهنده دیگر، با محصولات مراقبت از پوست مختلف استفاده می‌شود و بسته‌های متفاوتی در دسترس است.

در اصل، صورت از بخار، لایه برداری و استخراج برای شارژ مجدد پوست استفاده می کند.

فیشال‌ها تولید کلاژن را افزایش می‌دهند، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند، ظاهر خطوط و لکه‌های ظریف را بهبود می‌بخشند، منافذ پوست را پاک می‌کنند، مرطوب و آبرسانی می‌کنند و در نهایت، فیشال باید توسط یک متخصص زیبایی مجاز انجام شود.

عمل صورت چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد، صورت از اسپا به اسپا و کلینیک به کلینیک دیگر تغییر می کند. با این حال، روال و طرح کلی صورت یکسان است.

آماده سازی

برخی از اسپاها قبل از شروع عمل صورت، با یک لباس راحتی از شما پذیرایی می کنند، به خصوص اگر برای ماساژ بدن به دنبال ماساژ صورت رزرو شده باشید. گاهی اوقات از شما خواسته می شود که روی تخت دراز بکشید در حالی که روغن های آرامش بخش مانند اسطوخودوس روی شانه های شما ماساژ داده می شود. باز هم مرحله آماده سازی از آبگرم به اسپا متفاوت است.

فیشیال صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره تماس: 02632242647

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر

پاکسازی

قبل از شروع صورت، پوست شما تمیز می شود. بسته به نوع پوست شما، از صابون مخصوص برای تمیز کردن پوست های چرب یا خشک استفاده میشود. برخی از اسپاها از آب به جای صابون استفاده می کنند. تنها نتیجه ضروری پاکسازی این است که پوست تمیز و عاری از آلودگی های سطحی باشد. این مرحله تسکین دهنده است و متخصص زیبایی از ضربه های ملایم برای پاکسازی پوست شما استفاده می کند.

لایه برداری

پس از پاکسازی آرایش از روی پوست، لایه برداری خواهید شد. برخی از اسپاها از یک لایه بردار ملایم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از اسکراب صورت استفاده می کنند. در این فرآیند، سلول‌های مرده و ناخالصی‌های موجود در پوست، لایه‌ برداری می‌شوند.

بخارپز کردن

بسیاری از اسپاها از مرحله بخارپزی صرف نظر می کنند، اما برخی دیگر معتقدند که یکی از مهم ترین بخش ها است. بخار دادن منافذ پوست را باز می کند، بنابراین برای استخراج آماده می شود. متخصص زیبایی دستگاه بخار را به مدت 10 تا 15 دقیقه به سمت صورت شما نشانه می گیرد و اطمینان حاصل میکند که می توانید به درستی و راحت نفس بکشید.

استخراج

سخت ترین بخش فیشال صورت هم برای مشتری و هم برای متخصص زیبایی، کشیدن است. بعد از اینکه منافذ پوست شما با بخارپز باز شد، متخصص زیبایی ناخالصی های پوست را در لایه های بیرونی پوست پاک می کند. استخراج می تواند آکنه خفیف، جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین ببرد. هر گونه نقصی که در عمق پوست وجود دارد باید با یک متخصص پوست مشورت شود.

پایان

همانطور که گفته شد، صورت در اسپاهای رقیب و در بسته های مختلف متفاوت است. با این حال، در مرحله تکمیل، معمولاً یک حوله سرد روی صورت خود قرار می دهید تا منافذ بسته شود. برخی از اسپاها یک ماسک گاز یا لیزر خفیف برای تکمیل صورت ارائه می دهند.

مزایای آرایش صورت چیست؟

درمان چند مرحله ای و چند منظوره پوست فواید فوق العاده ای برای پوست شما دارد. آنها عبارتند از:

  • تمیز کردن عمیق: تمیز کردن عمیق تر، باکتری هایی را که می توانند باعث مشکلات پوستی شوند، از بین می برد. باز کردن منافذ پوست باعث جذب سایر محصولات مراقبت از پوست نیز می شود. پوست شما نرم تر به نظر می رسد، احساس صافی می کند و به طور کلی بهتر به نظر میرسد.
  • ضد پیری: صورت می تواند روند پیری را کند کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. کرم های ضد پیری برای افزایش گردش خون و جریان اکسیژن و همچنین تولید کلاژن برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شما استفاده می شود.
  • آرامش بخش: فیشال ذهن شما را آرام می کند و عضلات صورت را ماساژ می دهد. همانطور که ما گردش خون را نیز تقویت می کنیم، سم زدایی پوست شما احساس سلامتی و آرامش را به شما می دهد. ماهیت معطر فیشال های مبتنی بر اسطوخودوس نیز آرامش بخش است.
  • جوانسازی پوست: هر مرحله صورت برای طراوت و جوانسازی پوست طراحی شده است. از آنجایی که صورت سلول های مرده و ناخالصی های پوست را از بین می برد، پوستی سالم و درخشان خواهید داشت.
  • مشکلات پوستی زاپ: درمان‌ های منظم صورت به درمان و التیام جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید، جوش‌ها، لکه‌های خورشیدی، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، آکنه، التهاب، قرمزی، روزاسه، کم‌آبی بدن، چین و چروک، خطوط ریز، زخم‌های آکنه، از دست دادن استحکام و قابلیت ارتجاعی کمک می‌کند .

انواع مختلف فیشال

همانطور که گفته شد، بسیاری از چهره‌ ها متفاوت هستند، بنابراین نمی‌توانیم امروز همه آن‌ها را همانطور که برای همیشه اینجا باشیم، مرور کنیم. با این حال، ما فکر می‌کنیم که ایده خوبی است که برخی از رایج‌ترین آنها را مرور کنیم تا بتوانید از گزینه‌های خود ایده بگیرید:

  • پایه: منافذ را بخار کنید، پوست را لایه برداری کنید و با کرم مرطوب کننده به پایان برسانید.
  • کاهش آکنه : چربی اضافی روی پوست را برای مدیریت طولانی مدت آکنه کاهش می دهد.
  • رایحه درمانی : از روغن های ضروری برای یک تجربه درمانی و حسی استفاده می کند.
  • ضد پیری: چین و چروک و افتادگی با استفاده از کلاژن و سایر ترکیبات کاهش می یابد.
  • لایه برداری شیمیایی : لایه رویی پوست را از بین می برد تا پوست سالم تری را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *