فیلر زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

تزریق فیلر زیر چشم از موثرترین و راحت ترین روش های پر کردن و رفع گودی زیر چشم می باشد. دلایل مختلفی چون بالا رفتن سن، استفاده همیشگی از عینک، کمبود برخی از ویتامین ها، مشکلات کلیوی از جمله مواردی که می تواند باعث گود شدن زیر چشم و ناحیه اشکی چشم شود. ما در این مطلب به مبحث فیلر زیر چشم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فیلر زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

 دلیل تیرگی و گودی زیر چشم چیست؟

از اصلی ترین علت هایی که باعث گود شدن زیر چشم می شود با بالارفتن سن یا گذر زمان در سنین بالای 30 سالگی زیر چشم و در ناحیه اشکی چشم، گودی و فرورفتگی به وجود می آید و با افزایش سن این گودی و نیز چین و چروک های اطراف چشم افزایش پیدا کرده و عمیق تر می شوند. به علاوه این قضیه علت دیگری نیز دارد که منجر به گودی زیر چشم می شود و آن را تمدید می کند.

فیلر زیر چشم چیست؟ مزایا، عوارض، ماندگاری و قیمت

 از آنجا که چشم ها نقش زیادی در زیبایی و جذابیت صورت دارند وقتی که زیر چشم فرورفته یا سیاه شود چهره شما ناراحت و خسته به نظر می رسد که با تزریق فیلر زیر چشم می توان جوانی و شادابی را به چشم ها برگرداند.

نشانه های افزایش سن ابتدا در چشم ها نمایان می شود و رفته رفته زیر چشم ها سیاهی، کبودی و گودی به وجود می آید. البته زمانی که روتین پوستی درستی را رعایت کنید، خواب کافی و رژیم غذایی سالم نیز داشته باشید؛ می توانید پروسه پیری چشمها را عقب بندازید.

بیشتر بخوانید: چرا به جای جراحی بینی، تزریق بینی با رستیلن را انتخاب کنید؟

کاربرد تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

کاربرد تزریق فیلر زیر چشم در حقیقت برای پر شدن و روشن شدن گودی و تیرگی زیر چشم است که البته باعث کاهش مقدار چین و چروک های زیر چشم هم می شود. از جمله  نقاط دور چشم که می شود ژل تزریق کرد عبارتند از:

  • خطوط پنجه کلاغی: تزریق ژل خط های که در زمان خندیدن و لبخند زدن در گوشه خارجی چشم ها نمایان می شود رفع می کند.
  • زیر چشم:  کبودی و گودی زیر چشم ها با تزریق ژل تا حدودی از بین می رود.
  • چین و چروک زیر چشم: به این خاطر که پوست زیر چشم خیلی نازک است در سنین پایینی دچار چین و چروک می شود که با ژل تزریقی می شود این چین و چروک ها را رفع کرد.

پزشک متخصص قبل از تزریق ژل، زیر چشم را با کرم بی حس کننده بی حس می کند و بعد از گذشت چند دقیقه نقطه که نیاز به تزریق ژل دارند را نشانه گذاری می کند، بعد از ضدعفونی کردن ناحیه، ژل را با سوزن خیلی کوچک و نازکی با دقت به ناحیه مورد نظر تزریق می کند. لازم به ذکر است اشخاصی که پوست زیرچشمشان ضخیم تر و صاف تر میباشد نتیجه مطلوب تری دریافت می کنند.

 انواع فیلر زیر چشم

  • هیالورونیک اسیدها: هیالورونیک اسیدها از جمله متداول ترین فیلرهای زیرچشم می باشند که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و باعث تحریک کلاژن سازی در زیر پوست و در نهایت باعث رفع سیاهی، کبودی، فرورفتگی و خطوط زیر چشم می شود. از جمله مارک های فیلر زیر چشم که از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند و سازگار با بدن انسان می باشد و باعث تحریک کلاژن سازی می شود.
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم: هیدروکسی لاپاتیت کلسیم از انواع فیلر است که سازگار با بافت بدن است و متشکل از کلسیم و فسفات می باشد. این ماده باعث تحریک و تولید کلاژن در زیر پوست چشم می شود.

مزایای فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق ژل به زیرچشم علاوه بر از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم ها می شود مزایایی نیز به همراه دارد که به شرح زیر است:

  • جوانسازی پوست چشم ها
  •  رفع خطوط و چین و چروک های نواحی و زیر چشم ها
  •  رفع گودی زیر چشم
  • حجیم کردن بافت اطراف چشم ها
  • نتایج درجا بعد از تزریق قابل مشاهده است
  • بروز عوارض در حد صفر می باشد

عوارض فیلر زیر چشم چیست؟

در صورتی که از فیلرهای هیالورونیک اسید برای زیر چشم مورد استفاده قرار گیرد می توان با اطمینان گفت تقریبا هیچ گونه عوارضی ایجاد نمی کند. البته در صورتی که توسط پزشک متخصص و با تجربه تزریق ژل صورت نگیرد عوارض خطرناک فیلر زیرچشم از جمله از دست دادن بینایی فرد منجر می شود.

لازم به ذکر است که عوارض طبیعی تزریق ژل زیر چشم شامل مواردی است که در زیر شرح داده شده که پس از گذشت چند ساعت الی چند روز به طور کامل ازبین می رود و نباید نگران باشید

  • تورم و کبودی زیر چشم
  • قرمزی ناحیه تزریق شده
  • عفونت در موارد بسیار نادر

بیشتر بخوانید: اندولیفت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *