ژل لیفتینگ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

همان گونه که گفتیم بافت و چربی های موجود در صورت با گذر زمان دچار افتادگی می شوند، علاوه بر این در کنار لیفت با نخ و درست کردن حجم صورت می توان فرم طبیعی و جوان را به صورت باز گرداند. تزریق ژل لیفتینگ جایگزین مناسب برای این چربی ها و باعث رفع افتادگی می شود. ما در این مطلب به مبحث ژل لیفتینگ را انتخاب کنید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ژل لیفتینگ چیست؟

تکنیک ژل لیفتینگ یعنی کم شدن افتادگی و حل نقص‌ های صورت با تزریق ژل به نواحی خاص در صورت، که نه تنها ظاهری طبیعی میدهد بلکه باعث جوانسازی صورت و لیفت آن نیز می‌شود.

در این روش برای از بین بردن افتادگی و اصلاح فرم صورت، تزریق ژل در ناحیه ای مانند گونه (جلوی گوش)، زاویه و ناچ (دو طرف چانه) صورت می گیرد.

تزریق ژل لیفتینگ چگونه انجام میشود؟

این روش بدون خونریزی و بیهوشی انجام می شود و  نقاط مورد نظر با بی حسی موضعی سر می شود، سپس اندازه ژل مورد نیاز زیر پوست تزریق میشود.

برخلاف تصورات غلط اشخاص، تزریق ژل حجم دهی غیر طبیعی به صورت نمی دهد و اگر با توجه به مقدار افتادگی پوست و از بین رفتن چربی از تکنیک و  اندازه مناسب استفاده شود، تغییرات نامحسوس اما فوق العاده در صورت شما به وجود می آورد و  صورت شما حداقل ۱۰ سال جوانتر به نظر می رسد.

در برخی افراد  امکان دارد در نتیجه شل شدن پوست، خط خنده و اندوه به وجود آید که با تکنیک ژل لیفتینگ قابل اصلاح می باشد.

در این تکنیک برای رفع خط خنده و اندوه برخلاف روش های قدیمی، همه ژل در این دو ناحیه تزریق نشده، بلکه به نواحی خاصی در اطراف صورت تزریق صورت می گیرد که با اصلاح افتادگی و ایجاد کشش، باعث  کم شدن طبیعی خط خنده و اندوه می شود.

بعضی مواقع تزریق ژل در افرادی با وجود چانه های کوچک موجب متناسب شدن گونه و فک می شود.

علاوه بر این برای لیفت اطراف چشم و ابرو و پر شدن شقیقه های فرورفته هم این تکنیک حتما کارآمد است.

بیشتر بخوانید: چرا به جای جراحی بینی، تزریق بینی با رستیلن را انتخاب کنید؟

ژل لیفتینگ ابرو

با تزریق ژل در نقاط لیفتینگ ابرو به حل افتادگی شقیقه کمک زیادی می کند.

در بیشتر مواقع از بین رفتن بافت و افتادگی ابرو و پیشانی با افتادگی پلک اشتباه تصور می شود که هرکدام درمان مختلف دارند و مشخص کردن آن به عهده پزشک خود قرار دهید.

در حقیقت تزریق ژل لیفتینگ به نواحی مخصوص در پیشانی و شقیقه، به جبران حجم از دست کمک می کند و باعث می شود ابروها بالا رفته و خطوط پیشانی حدالمکان از بین برود. بعضی افراد وجود دارند که بنا به دلایل شخصی از انجام بوتاکس خودداری میکنند که تزریق ژل لیفتینگ را میتوان جایگزین قرار داد.

عمل لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی،راهکاری برای حل افتادگی ابرو و پیشانی می باشد، تزریق ژل لیفتینگ ابرو می شود بعد از انجام این عمل با  قصد بهبود و افزایش نتیجه آن انجام شود.

چه مقدار ژل لیفتینگ باید تزریق کنم؟

بعضی از طرفداران زیبایی ترس از غیر طبیعی شدن صورت خود را دارند و به همین خاطر از تزریق ژل دوری می کنند؛ اما همان گونه که گفتیم برای دستیابی به یک نتیجه خواستنی با توجه به نیازهای صورت امکان دارد تزریق ژل واجب باشد.

از طرفی به این افراد اطمینان داده می شود که اگر تزریق ژل به کمک یک پزشک ماهر انجام شود، تزریق ژل لیفتینگ میتواند تاثیرات قابل توجی در صورتشان به وجود آورد.

برای دست یابی به تغییری مطلوب در برخی افراد حتی امکان دارد حدود ۱۶ سی سی ژل نیاز شود  که در تمامی صورت پخش میشود و با  رفع نواقص صورت چهره ای خوب به آن می دهد که می توان آنرا در چند جلسه و چندین ماه  قسمت کرد.

ماندگاری ژل لیفتینگ

ژل ها بر خلاف باور اشتباه برخی افراد، اگر با روش درست، به اندازه و دفعات مرتب تزریق گردد تا سالها ماندگاری دارد. در گونه، زاویه فک و زیر چشم به دلیل حرکت کمتر است ژل مدت بیشتری می ماند.

بعد از تزریق ژل لیفتینگ کلاژنسازی شروع شده که باعث جوانسازی پوست می شود، بعد از هر بار تزریق ژل لیفتینگ، بیست درصد آن با فعال کردن کلاژنسازی دائمی میشود بنابراین کمترین بازه سه جلسه به فاصله دو تا سه ماه برای رسیدن به ماندگاری دائمی و بهبود نتیجه حاصل از تزریق، نیاز است.

همچنین  موارد زیر در مقدار ماندگاری ژل نقش زیادی دارد:

  • مارک و برند فیلر(ژل)
  •  روش پزشک
  •  مقدار متابولیسم بدن
  •  مراقبت اصولی
  • اندازه تزریق در هر جلسه

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *